Skocz do zawartości

olafking0524

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O olafking0524

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki wielkie za pomoc.
  2. Witam, chciałbym się dowiedzieć pewnej rzeczy odnośnie skryptów, gdyż nie udało mi się znaleźć nic na ten temat w internecie. Chodzi mi o wyczytywanie numeru klikniętego slotu w GUI. Nie chodzi mi tutaj o formułkę "If clicked slot is", tylko chciałbym, aby nadać zmiennej wartość numeru klikniętego slotu, przykładowo, jeżeli kliknę slot numer 2, zmienna {_klikniety} zmieni swoją wartość na 2. Dziękuję za każdą pomoc.
  3. Zamiast to close then run, daj samo to run i tam tą komendę
  4. Cześć, ogarnąłem sobie te wyspy i wgl, tylko chciałbym dowiedzieć się, czy da się zrobić takie coś, że skript sprawdza, od numeru 1 który argument jest nieustawiony? Chodzi mi o to, że jak mam argumenty {wyspa1} i skrypt sprawdza po kolei {wyspa2}, {wyspa3} i do tego co pierwszy nie jest ustawiony przypisywany jest nick gracza. Wiem, że można zrobić sprawdzanie po kolei, ale może jest jakiś sposób na zautomatyzowanie tego. Z góry dziękuję!
  5. https://imgur.com/a/FmfBuUf Niestety, ale nie działa
  6. Witam, chciałem ostatnio zrobić skript na wyspy SkyBlock, ale napotkałem jeden błąd, a dokładnie to: Nie wiem, co w kodzie jest źle, czy nie można zrobić "{loc{_nr}}"? Kod: https://code.skript.pl/FsXzErq2
  7. Witajcie, mam problem, otóż chciałbym stworzyć skrypt na działki na SkyBlock, tylko, że nie mam żadnego pomysłu na kod oraz działanie. Jeżeli byłby ktoś w stanie napisać mi skrypt, albo podać pomysł jak takie coś zrobić, to byłbym bardzo wdzięczny. Powinien tworzyć się świat void i po wpisaniu ./zajmij zajmowało by graczowi najbliższą wolną działkę. Oczywiście nie dało by się zająć już istniejącej działki. Nie chce pluginu IslandWorld, gdyż skrypt ten nie jest na serwer, tylko najzwyczajniej chciałbym zobaczyć, czy da się takie coś zrobić i się poduczyć tworzenia skryptów i odczytywania kodu.
  8. Działa, ale nie o to mi chodziło. W twoim skripcie blok pojawia się PRZED graczem o wyznaczoną ilośc kratek. Ja chce, żeby pobierało kordy gracza i np. dodawało 15 do X. Nie ważne, gdzie gracz się patrzy.
  9. Cześć, mam pytanie dotyczące ustawiania zmiennej na lokalizacji np. 25 kratek na północ od gracza. Dokładnie chodzi mi o to, że jak wpiszemy komendę "/ustaw" 25 kratek od położenia gracza zapisze się zmienna np. {%player%.polozenie1}. Po czym jakąś komendą na tej lokalizacji pojawi się block i zmienna się wyczyści.
  10. Witajcie mam pytanie, czy dało by się zrobić, że jak czas napisany na tabliczce na 3 linijce zgadza się z aktualnym, albo już minął to może się wywołać jakaś akcja, a jak czas jeszcze nie minął to nie można?
  11. Chodzi mi o to, żeby ta zmienna grupowa wyświetlała się z góry do dołu, ale bez tych numerków 1,2,3 itp.
  12. Cześć, mam pytanie dotyczące zmiennej grupowej i wyświetlania się jej. Kod: https://code.skript.pl/YpQRKhtH SS: W yaml mam liste numerów 1,1,2,3, które poprawnie wyczytuje i wgl, tylko czy dało by się zrobić jakoś taką listę z góry do dołu bez tych numerków na początku?
  13. Witajcie, mam pewno pytanie, a dokładnie czy dało by się zrobić tak, że np. komenda /dodajblok dodaje blok, który gracz trzyma w łapce do zmiennej grupowej, a potem, żeby tylko te bloki znajdujące się pod tą listą (zmienną grupową) po wykopaniu dawały drop, a inne, nieznajdujące się pod listą, po wykopaniu po prostu się niszczyły i nie dawały dropu. Jeżeli tak, to prosiłbym o napisanie takiego krótkiego skryptu, albo podpowiedzenie, jak to zrobić.
  14. Witajcie, ostatnio się nudziłem i chciałem stworzyć system poziomów kilofów i wgl, ale napotkało mnie kilka błędów. Błędy: https://imgur.com/a/CaCJCCl Kod: https://code.skript.pl/xsKwE6k5 Prosiłbym o pomoc, gdyż nie mogę nigdzie w kodzie znaleźć, że coś jest źle. Z góry bardzo dziękuję!
  15. Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić, że po kliknięciu ppm na dany item w gui dzieje się coś, a po kliknięciu lpm co innego. Np. LPM - podgląd kitu, PPM - odebranie kitu.
×