Skocz do zawartości
  • 0

Kilka Pytań ...


DJDark
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam kilka pytań ...

1. Jak ustawić punkt spawnpointu na mapie np. lecę w 1 miejsce na mapie wpisuję /ustawrp 1, lecę w inne miejsce i robię to samo tylko że 2 i potem 3, 4 itd. I potem gracza teleportuje na te spawnpointy co ustawiłem (losowo).

 

2. Jak zrobić że po zabiciu gracz'a nie dropi żaden item, nie zależy jaki.

 

3. Jak zrobić aby gracz nie mógł wyrzucić netherowej gwiazdy o wybranej nazwie...

 

 

To tyle liczę na pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1. 

command /ustawwarpa <text>:	trigger:		if arg 1 is "1":			set {warp_1} at location of player		if arg 1 is "2":			set {warp_2} at location of player		if arg 1 is "3":			set {warp_3} at location of player		if arg 1 is "4":			set {warp_4} at location of player		if arg 1 is "5":			set {warp_5} at location of player
command /losowyspawn:	trigger:		chance of 50%:			teleport player to {warp_1}			stop		chance of 50%:			teleport player to {warp_2}			stop		chance of 50%:			teleport player to {warp_3}			stop		chance of 50%:			teleport player to {warp_4}			stop		chance of 50%:			teleport player to {warp_5}			stop

2. 

on death of player:	clear drops

3. Nie mam czasu :/

All pisanie na szybko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on drop:	event-item is nether star named "Cos":		cancel event
command /ustawwarpa <number>:    trigger:        if arg is "1":            set {warp_1} at location of player        if arg is "2":            set {warp_2} at location of player        if arg is "3":            set {warp_3} at location of player        if arg is "4":            set {warp_4} at location of player        if arg is "5":            set {warp_5} at location of playercommand /losowyspawn:    trigger:        set {_x} to random integer between 1 and 5        {_x} is 1:            teleport player to {warp_1}            stop        {_x} is 2:            teleport player to {warp_2}            stop       {_x} is 3:            teleport player to {warp_3}            stop        {_x} is 4:            teleport player to {warp_4}            stop        {_x} is 5:            teleport player to {warp_5}            stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Co do pierwszego to:

command /ustawrp [<number&gt]:	trigger:		if arg 1 is 1:			send "Ustawiles Spawn nr 1"			add location of player to {spawny::*}		if arg 1 is 2:			send "Ustawiles Spawn nr 2"			add location of player to {spawny::*}		if arg 1 is 3:			send "Ustawiles Spawn nr 3"			add location of player to {spawny::*}		if arg 1 is 4:			send "Ustawiles Spawn nr 4"			add location of player to {spawny::*}		if arg 1 is 5:			send "Ustawiles Spawn nr 5"			add location of player to {spawny::*}	command /losowyspawn:	trigger:		if {spawny::*} is not empty:			teleport player to random location of {spawny::*}			send "Zostales Losowo Teleportowany"		else:			send "Spawny nie zostaly ustawione"
Edytowane przez mati770ka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...