Skocz do zawartości
  • 0

Ulepszanie i skille


KrisSx

Pytanie

Napisalby ktos 3 skrypty (albo podał wzor jak to ma wygladac) na:

1) Zwoj ulepszeń (jesli gracz ma w eq zwój to po wpisaniu komendy /ulepsz item ktory trzyma zostaje ulepszony (dodaje mu sie lore np ULEPSZONY) i dzieki temu jak bije moba to moze go np otruć)

ALE tak zeby tylko czytalo czy jest to lore bo watpie zeby komus sie chcialo robic to do 50 mieczy XD

 

2) Rozne skille. O co chodzi? Gracz uzyje takiego skilla (kliknie ppm na item ktory robi za tego skilla) i np dookola niego spawnia sie particlesy i moby w tym zasięgu traca np 50hp, albo sa otruwane czy cos

 

3) Bizuteria. Jesli gracz bedzie mial takie np kolczyki w eq na wyznaczonym slocie (np prawy górny róg w eq, albo gdzieś w jakims dodatkowym menu, GUI, plecaku) to zadaje 5% wiecej dmg. Najlepiej w tym dodatkowym gui zeby mógł to tez zdjąć

Dziekuje temu kto pomoze :)

Jeśli trzeba jakies dodatki to pisac, narazie mam: Skript, SkQuery, WildSkript

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on load:
    register new shaped recipe for paper named "&e&lZwoj ulepszen" using paper, paper, paper, paper, sugar, paper, paper, paper, paper

command /zwoj [<text>] [<text>]:
    permission: lol.lol
    trigger:
        if arg 1 is "daj":
            if arg 2 is set:
                send "&aPomyslnie nadano zwoj"
                give 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen" to player

on rightclick:
    if player's tool is paper named "&e&lZwoj ulepszen":
        send "&9Musisz trzymac jakis przedmiot aby uzyc zwoju ulepszenia"
    if player's tool is sword:
        if player has 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen":
            remove 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen" from player's inventory
            send "&a&lPomyslnie ulepszono twoj miecz. Od teraz masz 10 procent szansy na zdobycie Sily II podczas zabijania!"
            set lore of player's tool to "&9ULEPSZONY"

on load:
	register new shaped recipe for paper named "&e&lZwoj ulepszen" using paper, paper, paper, paper, sugar, paper, paper, paper, paper

command /zwoj [<text>] [<text>]:
	permission: lol.lol
	trigger:
		if arg 1 is "daj":
			if arg 2 is set:
				send "&aPomyslnie nadano zwoj"
				give 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen" to player

on rightclick:
	if player's tool is paper named "&e&lZwoj ulepszen":
		send "&9Musisz trzymac jakis przedmiot aby uzyc zwoju ulepszenia"
	if player's tool is sword:
		if player has 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen":
			remove 1 paper named "&e&lZwoj ulepszen" from player's inventory
			send "&a&lPomyslnie ulepszono twoj miecz. Od teraz masz 10 procent szansy na zdobycie Sily II podczas zabijania!"
			set lore of player's tool to "&9ULEPSZONY"

on damage:
	if player's tool is sword with lore "&9ULEPSZONY":
		chance of 10%:
			apply strength 2 for 5 seconds to player

Nie testowane (na zwoje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1) crafting troche zbędny, ten zwój będzie mozna zdobyc od villagera (kupic) 

2) nie chodziło mi o to ze gracz otrzymuje np sile tylko ze zatruwa przeciwnika :/

3) zwój sam sobie zdobede komenda, miałem na mysli cos takiego ze jezeli gracz ma ten zwój w eq i trzyma miecz to po wpisaniu "/ulepsz" miecz gracza otrzymuje dodatkowe Lore (np Ulepszony) i dzieki temu zatruwa, te wszystkie bronie maja w sobie juz jakies Lore wiec chce aby tylko sprawdzalo czy jest "Ulepszony"

 

Ale dzieki za pomoc, napewno to sprawdze i cos pomysle co z tym zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zwoje juz ogarnalem, nawet zwój pioruna z 30% na uderzenie piorunem zrobiłem

 

biżuterię taka w GUI bardzo chętnie przygarne (Naszyjnik - dodaje trochę hp, kolczyki - zwiększają dmg, tarcza - zwiększa ochronę (-% do obrażeń otrzymanych i lekko zmniejsza predkosc poruszania sie) bransoleta - zwiększa szybkość poruszania sie i szanse na blok ciosów (np 2% na to ze gracz podczas ataku przeciwnika nie straci hp))

 

+te skille mi sie przydadza :l np ktos uzyje takiej powiedzmy Szarzy (metin2 xddd) to taki gracz podlatuje lekko do gory i na jakies.3/4 kratki w przód po czym dookola niego pojawiaja sie particlesy i moby/gracze dookoła traca hp (najlepiej różna ilość dmg na moby i graczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...