Skocz do zawartości
  • 0

Particles colored


XXXXXXXXXX
 Udostępnij

Pytanie

Witam, siedzę już chyba 3h i nie mogę tego zrobić .....


 

float red = 255;
float green =0;
float blue = 0;   

PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.NOTE, true, (float) location.getX(), (float) location.getY(), (float) location.getZ(), red, green, blue, (float)255, 0, 10);


((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles);

 

niech ktoś objaśni jak to zrobić, z up dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie musicie uzależniać się od NMS i CraftBukkit. Bukkit ma już wbudowane wsparcie do wysyłania particlesów.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

void spawnParticle(Particle particle,
                   Location location,
                   int count,
                   double offsetX,
                   double offsetY,
                   double offsetZ,
                   double extra)
Spawns the particle (the number of times specified by count) at the target location. The position of each particle will be randomized positively and negatively by the offset parameters on each axis.
Parameters:
particle - the particle to spawn
location - the location to spawn at
count - the number of particles (musi być 0)
offsetX - the maximum random offset on the X axis (ile red)
offsetY - the maximum random offset on the Y axis (ile green)
offsetZ - the maximum random offset on the Z axis (ile blue)
extra - the extra data for this particle, depends on the particle used (normally speed) (power koloru, standardowo 1D)

 

Kolorować można jedynie: REDSTONE, SPELL_MOBSPELL_MOB_AMBIENT (stan na 14/02 2018)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, xThooorop napisał:

co ci tu nie dziala

jest np: taki rgb na zielony kolor rgb(18, 237, 40)

i jak tak ustawiam w tych float'ach to jest czarny lub biały ;(

 

 

Color color = Color.fromBGR(18, 237, 40);
              
        
                int red = color.getRed();
                int green =color.getGreen();
                int blue = color.getBlue();    
                PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float) red, (float) green, (float) blue, 255, 0, 29);
                ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles);
           

 

i kolor jest biały ;(

Edytowane przez XXXXXXXXXX
aa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, XXXXXXXXXX napisał:

jest np: taki rgb na zielony kolor rgb(18, 237, 40)

i jak tak ustawiam w tych float'ach to jest czarny lub biały ;(

 

 

Color color = Color.fromBGR(18, 237, 40);
              
        
                int red = color.getRed();
                int green =color.getGreen();
                int blue = color.getBlue();    
                PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float) red, (float) green, (float) blue, 255, 0, 29);
                ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles);
           

 

i kolor jest biały ;(

Bo budujesz kolor z BGR, nie RGB :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, TheMolkaPL napisał:

Bo budujesz kolor z BGR, nie RGB :D

nadal są białe :(

 

Color color = Color.fromRGB(18, 237, 40);
              
            
                float red = color.getRed();
                float green = color.getGreen();
                float blue = color.getBlue();    
                PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), red, green, blue, (float)255, 0, 0);
                ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles);
            


           

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, TheMolkaPL napisał:

Zmieńcie 255 na 1F ;)

nadal particlesy są białe :(

 kod:

 

Color color = Color.fromRGB(18, 237, 40);
                float red = color.getRed();
                float green = color.getGreen();
                float blue = color.getBlue();    
                PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float)red, (float)green, (float)blue, (float)1F, 0, 0);
                ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

masz tu moje stare, do kolorów, zamiast ifów możesz uzyć switch i case

public static ParticleEffect.OrdinaryColor getClr(WingsColor clz) {
        if (clz ==WingsColor.RED) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 11, 11);
        }
        else if (clz == WingsColor.GREEN) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 200, 11);
        }
        else if (clz == WingsColor.BLUE) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 11, 220);
        }
        else if (clz == WingsColor.YELLOW) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 255, 11);
        }
        else if (clz == WingsColor.PURPLE) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(139, 11, 139);
        }
        else if (clz == WingsColor.WHITE) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 255, 255);
        }
        else if (clz == WingsColor.BLACK) {
            return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 11, 11);
        }

to jakiś plugin zedytowany z neta

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...