XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 13 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2018 Witam, siedzę już chyba 3h i nie mogę tego zrobić ..... float red = 255; float green =0; float blue = 0; PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.NOTE, true, (float) location.getX(), (float) location.getY(), (float) location.getZ(), red, green, blue, (float)255, 0, 10); ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles); niech ktoś objaśni jak to zrobić, z up dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 13 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2018 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! TheMolkaPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 13 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2018 w wersjach nie ma tego 1.8-1.8.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xThooorop 0 Opublikowano 13 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2018 co ci tu nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 13 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 kwietnia 2018 Nie musicie uzależniać się od NMS i CraftBukkit. Bukkit ma już wbudowane wsparcie do wysyłania particlesów. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! void spawnParticle(Particle particle, Location location, int count, double offsetX, double offsetY, double offsetZ, double extra) Spawns the particle (the number of times specified by count) at the target location. The position of each particle will be randomized positively and negatively by the offset parameters on each axis. Parameters: particle - the particle to spawn location - the location to spawn at count - the number of particles (musi być 0) offsetX - the maximum random offset on the X axis (ile red) offsetY - the maximum random offset on the Y axis (ile green) offsetZ - the maximum random offset on the Z axis (ile blue) extra - the extra data for this particle, depends on the particle used (normally speed) (power koloru, standardowo 1D) Kolorować można jedynie: REDSTONE, SPELL_MOB, SPELL_MOB_AMBIENT (stan na 14/02 2018) Ixidi i yooniks 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, xThooorop napisał: co ci tu nie dziala jest np: taki rgb na zielony kolor rgb(18, 237, 40) i jak tak ustawiam w tych float'ach to jest czarny lub biały ;( Color color = Color.fromBGR(18, 237, 40); int red = color.getRed(); int green =color.getGreen(); int blue = color.getBlue(); PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float) red, (float) green, (float) blue, 255, 0, 29); ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles); i kolor jest biały ;( Edytowane 14 kwietnia 2018 przez XXXXXXXXXX aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 4 godziny temu, XXXXXXXXXX napisał: jest np: taki rgb na zielony kolor rgb(18, 237, 40) i jak tak ustawiam w tych float'ach to jest czarny lub biały ;( Color color = Color.fromBGR(18, 237, 40); int red = color.getRed(); int green =color.getGreen(); int blue = color.getBlue(); PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float) red, (float) green, (float) blue, 255, 0, 29); ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles); i kolor jest biały ;( Bo budujesz kolor z BGR, nie RGB XXXXXXXXXX 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 4 minuty temu, TheMolkaPL napisał: Bo budujesz kolor z BGR, nie RGB nadal są białe Color color = Color.fromRGB(18, 237, 40); float red = color.getRed(); float green = color.getGreen(); float blue = color.getBlue(); PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), red, green, blue, (float)255, 0, 0); ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 Zmieńcie 255 na 1F XXXXXXXXXX 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 9 minut temu, TheMolkaPL napisał: Zmieńcie 255 na 1F nadal particlesy są białe kod: Color color = Color.fromRGB(18, 237, 40); float red = color.getRed(); float green = color.getGreen(); float blue = color.getBlue(); PacketPlayOutWorldParticles particles = new PacketPlayOutWorldParticles(EnumParticle.SPELL_MOB, true, (float) location.getX(), (float) location.getY()+2, (float) location.getZ(), (float)red, (float)green, (float)blue, (float)1F, 0, 0); ((CraftPlayer) p).getHandle().playerConnection.sendPacket(particles); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 14 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 kwietnia 2018 Kolory muszą być w przedziale 0.0 - 1.0 - podzielcie każdy kolor przez 255. yooniks i XXXXXXXXXX 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 15 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2018 23 godziny temu, TheMolkaPL napisał: Kolory muszą być w przedziale 0.0 - 1.0 - podzielcie każdy kolor przez 255. czemu gdy sapwnuję NOTE to są one zielone, a nie randomowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 15 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2018 29 minut temu, XXXXXXXXXX napisał: czemu gdy sapwnuję NOTE to są one zielone, a nie randomowe? Musisz nadać odpowiedni mu ton dla nuty. yooniks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XXXXXXXXXX 2 Opublikowano 15 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2018 13 minut temu, TheMolkaPL napisał: Musisz nadać odpowiedni mu ton dla nuty. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! w ostatnim argumencie, czy gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheMolkaPL 344 Opublikowano 15 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 kwietnia 2018 Tego akurat nie wiem, zobacz w kodzie NMS jak Noteblock działa i wysyła taki pakiet. To jest najlepsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 kwietnia 2018 (edytowane) masz tu moje stare, do kolorów, zamiast ifów możesz uzyć switch i case public static ParticleEffect.OrdinaryColor getClr(WingsColor clz) { if (clz ==WingsColor.RED) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 11, 11); } else if (clz == WingsColor.GREEN) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 200, 11); } else if (clz == WingsColor.BLUE) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 11, 220); } else if (clz == WingsColor.YELLOW) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 255, 11); } else if (clz == WingsColor.PURPLE) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(139, 11, 139); } else if (clz == WingsColor.WHITE) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(255, 255, 255); } else if (clz == WingsColor.BLACK) { return new ParticleEffect.OrdinaryColor(11, 11, 11); } to jakiś plugin zedytowany z neta Edytowane 16 kwietnia 2018 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
XXXXXXXXXX 2
Witam, siedzę już chyba 3h i nie mogę tego zrobić .....
niech ktoś objaśni jak to zrobić, z up dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi