Hej, mam pewien problem. Otóż mam skrypt na socialspy, ale nie działa jak powinien, ponieważ gdy napiszę do kogoś na msg to zobaczę tą wiadomość w socialspy, ale jeśli gracz do mnie napisze to on wtedy też widzi socialspy, chociaż go nie włączył i nie ma permisji. O to kodzik:
on command "/msg":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/tell":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/r":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/reply":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on join:
if player has permission "socialspy":
set {socialspy.%player%} to 1
else:
set {socialspy.%player%} to 0
command /socialspy:
permission: socialspy
trigger:
if {socialspy.%player%} is 1:
set {socialspy.%player%} to 0
send "&cSocialspy wylaczony!"
else:
set {socialspy.%player%} to 1
send "&aSocialspy wlaczony!"
Pytanie
Magiczny_Miki 29
Hej, mam pewien problem. Otóż mam skrypt na socialspy, ale nie działa jak powinien, ponieważ gdy napiszę do kogoś na msg to zobaczę tą wiadomość w socialspy, ale jeśli gracz do mnie napisze to on wtedy też widzi socialspy, chociaż go nie włączył i nie ma permisji. O to kodzik:
on command "/msg":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/tell":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/r":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on command "/reply":
loop all players:
if {socialspy.%loop-player%} is 1:
send "&7[&cSocialSpy]&2%player%&7 : &a%arguments%"
on join:
if player has permission "socialspy":
set {socialspy.%player%} to 1
else:
set {socialspy.%player%} to 0
command /socialspy:
permission: socialspy
trigger:
if {socialspy.%player%} is 1:
set {socialspy.%player%} to 0
send "&cSocialspy wylaczony!"
else:
set {socialspy.%player%} to 1
send "&aSocialspy wlaczony!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi