Skocz do zawartości
  • 0

permisje


bodziusiu

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on walking on block:
	if player has permission: mroczekk.tp
		execute console command "/tp %player% 333 20 333"
	else:
		send "Nie masz permissi" to player
		stop

 

46 minut temu, Queito napisał:

on walking on blok:
	if player has permission "blok.perm":
		execute console command "/tp %player% 333 20 333" #chyba bez / ale nie pamietam ;p
	else:
		send "To nie dla Ciebie!" to player

 

nie zły blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Mroczekk napisał:

on walking on block:
	if player has permission: mroczekk.tp
		execute console command "/tp %player% 333 20 333"
	else:
		send "Nie masz permissi" to player
		stop

 

nie zły blok

napisałem blok żeby sobie zmienił a ty dałeś teraz block, i gracz chodzacy po każdym bloku będzie się teleportował, gratki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, Queito napisał:

on walking on blok:
	if player has permission "blok.perm":
		execute console command "/tp %player% 333 20 333" #chyba bez / ale nie pamietam ;p
	else:
		send "To nie dla Ciebie!" to player

 

 

20 godzin temu, Mroczekk napisał:

on walking on block:
	if player has permission: mroczekk.tp
		execute console command "/tp %player% 333 20 333"
	else:
		send "Nie masz permissi" to player
		stop

 

nie zły blok

ale chodzi mi że jak weidzie na block nazwany elo to go tp jak ma permissje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, Queito napisał:

Na nazwany blok chyba się nie da, mogę to zrobić za pomocą loopowania bloków

Może inaczej 

Jeżeli gracz stanie na bloku. Szmaragdu 

To sprawdza jakie ma permisie jak np. tp1 - to toa go w tę kiedy co napisałem 

A jeżeli ma tp2 to tępa go na 0 kordy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

może:

if name of event-block is "block":
	#kod

Nie wiem, nie testowane.

Innym sposobem który ja wykorzystywałem, to jakiś rzadki blok, stawiając go komendą dodawałem jego kordy do listy, i kiedy gracz wchodził na ten blok sprawdzano czy takie kordy są na liście 

Edytowane przez ShroN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, ShroN napisał:

może:


if name of event-block is "block":
	#kod

Nie wiem, nie testowane.

Innym sposobem który ja wykorzystywałem, to jakiś rzadki blok, stawiając go komendą dodawałem jego kordy do listy, i kiedy gracz wchodził na ten blok sprawdzano czy takie kordy są na liście 

Jutro sprawdzę 

A może masz jakiś pomysł na portale od lvl bo ja mam swój ale chyba niepyknie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...