Skocz do zawartości
  • 0

Customowy banner w gui


Szki3lko

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /addbanner:
	permission: proxeq.banner
	permission message: &cNie masz uprawnienia &7(proxeq.banner)
	trigger:
		if player's tool is any banner:
			set {Banner::%player's tool%} to player's tool
			send "&cDodales banner"
		else:
			send "&cMozesz dodac tylko BANNER."

command /banner:
	trigger:	
		set {_num} to size of {Banner::*}
		if {_num} <= 8:
			set {_rows} to 1 
		else:
			if {_num} <= 17:
				set {_rows} to 2
			else:
				if {_num} <= 26:
					set {_rows} to 3
				else:
					if {_num} <= 35:
						set {_rows} to 4
					else:
						if {_num} <= 44:
							set {_rows} to 5
						else:
							if {_num} <= 53:
								set {_rows} to 6
							else:
								if {_num} > 53:
									set {_rows} to 6
		open chest with {_rows} rows named "&cBanner" to player
		set {_i} to 0
		loop {Banner::*}:
			if {_i} <= 53:
				set slot {_i} of player's current inventory to {Banner::%loop-index%} named "&cNazwa" with lore "lore"
				add 1 to {_i}
			else:
				stop
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&cBanner":
		cancel event

Ja dodatkowo mam SkStuff, mi działa :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...