Szki3lko 4 Opublikowano 17 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2018 Siema takie pytanko czy można zrobić skrypt na gui gdzie będą customowe bannery? np. baner (flaga amerykańska, polska, czy coś w tym stylu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 17 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2018 command /addbanner: trigger: add player's tool to {banner::*} accessuj to {banner::[numer bannera na liście]} np. {banner::3} sfuty i Szki3lko 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ProX3Q 23 Opublikowano 19 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2018 command /addbanner: permission: proxeq.banner permission message: &cNie masz uprawnienia &7(proxeq.banner) trigger: if player's tool is any banner: set {Banner::%player's tool%} to player's tool send "&cDodales banner" else: send "&cMozesz dodac tylko BANNER." command /banner: trigger: set {_num} to size of {Banner::*} if {_num} <= 8: set {_rows} to 1 else: if {_num} <= 17: set {_rows} to 2 else: if {_num} <= 26: set {_rows} to 3 else: if {_num} <= 35: set {_rows} to 4 else: if {_num} <= 44: set {_rows} to 5 else: if {_num} <= 53: set {_rows} to 6 else: if {_num} > 53: set {_rows} to 6 open chest with {_rows} rows named "&cBanner" to player set {_i} to 0 loop {Banner::*}: if {_i} <= 53: set slot {_i} of player's current inventory to {Banner::%loop-index%} named "&cNazwa" with lore "lore" add 1 to {_i} else: stop on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "&cBanner": cancel event Ja dodatkowo mam SkStuff, mi działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szki3lko 4
Siema takie pytanko czy można zrobić skrypt na gui gdzie będą customowe bannery? np. baner (flaga amerykańska, polska, czy coś w tym stylu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi