Skocz do zawartości
  • 0

Problem z ginieciem!


MrxJoint
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on death:	if victim is a player:		broadcast "1"		if attacker is a players:			broadcast "2"			add 1 to {kille.%attacker%}			add 1 to {dedy.%victim%}			if {gildie::wGildii::%attacker%} is set:				set {_pktattacker} to random integer between 1 and 100				add {_pktattacker} to {gildie::%{gildie::wGildii::%attacker%}%.punkty}				set death message to "&6%victim% &a(&c%{_pktvictim}%&a) &czostal zabity przez &8[&2{gildie::wGildii::%attacker%}&8]&6%attacker% &cz przedmiotu &6%tool of attacker% &a(&c+%{_pktattacker}%&a)"				stop			if {gildie::wGildii::%victim%} is set:				set {_pktvictim} to random integer between -1 and -50				add {_pktvictim} to {gildie::%{gildie::wGildii::%victim%}%.punkty}				set death message to "&8[&2{gildie::wGildii::%victim%}&8]&6%victim% &a(&c%{_pktvictim}%&a) &czostal zabity przez &6%attacker% &cz przedmiotu &6%tool of attacker% &a(&c+%{_pktattacker}%&a)"				stop			if {gildie::wGildii::%victim%} is set:				if {gildie::wGildii::%attacker%} is set:					set {_pktattacker} to random integer between 1 and 100					add {_pktattacker} to {gildie::%{gildie::wGildii::%attacker%}%.punkty}					set {_pktvictim} to random integer between -1 and -50					add {_pktvictim} to {gildie::%{gildie::wGildii::%victim%}%.punkty}					set death message to "&8[&2{gildie::wGildii::%victim%}&8]&6%victim% &a(&c%{_pktvictim}%&a) &czostal zabity przez &8[&2{gildie::wGildii::%attacker%}&8]&6%attacker% &cz przedmiotu &6%tool of attacker% &7(&a+%{_pktattacker}%&a)"					stop			else:				set death message to "&6%victim% &a(&c%{_pktvictim}%&a) &czostal zabity przez &6%attacker% &cz przedmiotu &6%tool of attacker% &7(&a+%{_pktattacker}%&a)"							else:			broadcast "3"			if attacker is a creeper or a zombie or a enderman or a spider or a ghast or a skeleton or a slime or a witch or a cave spider or a wolf or a zombie pigman or a blaze or a magma cube or a silverfish or a wither skeleton:				strike lightning effect at the player				add 1 to {dedy.%victim%}				set death message to "&6%victim% &czginal z reki moba :)"			else:				if attacker is wither or ender dragon:					strike lightning effect at the player					add 1 to {dedy.%victim%}					set death message to "&6%victim% &czginal od &4BOSSA "				else:					if damage has been caused by block explosion:						strike lightning effect at the player						add 1 to {dedy.%victim%}						set death message to "&6%victim% &cwybuchna :)"					else:						if damage has been caused by fall:							strike lightning effect at the player							add 1 to {dedy.%victim%}							set death message to "&6%victim% &cpolamal sobie nogi :("						else:							if damage has been caused by fire or burn:								strike lightning effect at the player								add 1 to {dedy.%victim%}								set death message to "&6%victim% &cspalil sie"							else:								if damage has been caused by lava:									strike lightning effect at the player									add 1 to {dedy.%victim%}									set death message to "&6%victim% &cwpadl do lavy :D "								else:									if damage has been caused by drowning:										strike lightning effect at the player										add 1 to {dedy.%victim%}										set death message to "&6%victim% &czapomnial wyplynac :>"									else:										if damage has been caused by drowning:											strike lightning effect at the player											add 1 to {dedy.%victim%}											set death message to "&6%victim% &czapomnial wyplynac :> " 

Testowany. tradycyjnie liczę na like :)

Zamiast is creeper musisz is a creeper, po prostu przed nazwą moba msuisz dodawać a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...