Skocz do zawartości
  • 0

Miejsca spawnu po dolaczeniu do areny


CresixU

Pytanie

Elo. Napisać skrypt na lokacje jest łatwo... ale jakby ich było np. 200 i aby gracze zapełniali je po kolei a nie losow, że np. 2 graczy wejdzie na 1 miejsce?

np. aby nie powtarzać tego i mieć +600 linijek kodu?
 

if arg 1 is "1":
		set {spawn1} to location of player
		send "{@tag} &aUstawiono spawn 1"

I np. jak gracz wpisze "/join" to chcę uniknąc sytuacji, w której 2 graczy bd na spawn1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /ev [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "join":
            loop {locsStan::*}:
                if loop-value is "$":
                    set {_n} to (loop-index parsed as integer)
                    set {locsStan::%{_n}%} to "%player%"
                    teleport player to {locs::%{_n}%}
                    send "Zostales przeteleportowany na event"
                    stop
            send "Nie ma wolnych miejsc"
        if arg 1 is "leave":
            loop {locsStan::*}:
                if loop-value is "%player%":
                    set {locsStan::%{_n}%} to "$"
                    teleport player to {SPAWNLOCATION}
                    send "Wyszedles z eventu"
                    stop
            send "Nie ma Cie na evencie!"

przy ustawianiu nowej lokacji setuj {locs::x} na lokacje i {locsStan::x} na "$"

@hej0ss i uważaj na ten kod bo możesz dołączyć do eventu 10 razy, aby temu zapobiec użyj pętli i warunku z /ev leave który sprawdza czy na liście {locsStan::*} jest gracz

Edytowane przez LloydPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...