Skocz do zawartości
  • 0

Ksiazki od razu bez kowadła


Wirus

Pytanie

Witam, Potrzebuje skript który miałby za zadanie dodać do miecza enchant z książki mianowicie mamy książkę w ekwipunku i chcemy ją na mieczyk ale nie mamy expa ani kowadła no to chce aby to było uproszczone

gdy przyciągniemy książkę z sharpness 4 na miecz diamentowy to daje nam właśnie ten enchant do tego miecza :). (za starania dziękuje) oraz lajkuje !

 

Edytowane przez Wirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Chyba raczej to nie to, bo to miało być tak że mamy książkę np sharpness 4 no to jak przyciągniemy ją w ekwipunku na miecz diamentowy to daje nam właśnie ten enchant i znika ta książka :/

a tak wgl to aż 3 błędy to wymaga jakiegoś dodatku?.

Edytowane przez Wirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Wirus a nie lepiej stworzyć komendę, która otwiera kowadło i ustawić wymagany exp na 0 ;)

Ale jeżeli nie, to postaram się takie coś napisać, nie ukrywam, że będziesz musiał chyba doinstalować jeden z dodatków

 

 

//Edit, napisałem.

Należy się dla mnie dobry zimny czteropak piwa :3

Spoiler

#SkMorkaz, SkQuery,
function send(t: text):
	send "%{_t}%" to "knugi" parsed as offlineplayer
function getGoodEnchantments(i: item type) :: text:
	if {_i} is any sword:
		return "fire aspect, looting, sharpness, bane of arthropods, knockback, smite, unbreaking"
		stop
	if {_i} is bow:
		return "flame, infinity, power, punch, unbreaking"
		stop
	if {_i} is any axe:
		return "efficiency, fortune, silk touch, unbreaking"
		stop
	if {_i} is any pickaxe or any shovel:
		return "efficiency, fortune, silk touch, unbreaking"
		stop
	if {_i} is fishing rod:
		return "luck of the sea, lure, unbreaking"
		stop
	return ""
function isGood(i1: item type, i2: item type) :: string:
	set {_enchantments::*} to split getGoodEnchantments({_i2}) at ", "
	if size of {_enchantments::*} is smaller than 2:
		return "false"
		stop
	loop {_enchantments::*}:
		set {_x} to "%loop-value%" parsed as enchantment
		if {_i1} is enchanted with {_x}:
			set {_isGood} to true
			exit loop
	if {_isGood} is set:
		if {_i2} is enchanted with {_x}:
			if {_i1}'s {_x} level is larger than {_i2}'s {_x} level:
				return "true"
			else if {_i1}'s {_x} level is equal to {_i2}'s {_x} level:
				return "%{_i1}'s {_x} level + 1%"
			else:
				return "false"
		else:
			return "true"
on mor.inventory click:
	set {_cursor} to cursor item of player
	if {_cursor} is enchanted book:
		if {_cursor} is enchanted:
			set {_i2} to event-item
			set {_isGood} to isGood({_cursor}, {_i2})
			if {_isGood} is "false":
				stop
			else if {_isGood} is "true":
				cancel event
				set cursor item of player to air
				set {_} to "%enchants of {_cursor}%" parsed as enchantment
				set {_ench} to "%enchants of {_cursor}% %{_cursor}'s {_} level%" parsed as enchantment type
				enchant slot event-number of event-inventory with {_ench}
				stop
			else:
				#Enchant na returna isGood jest integerem
				cancel event
				set cursor item of player to air
				set {_ench} to "%enchants of {_cursor}% %{_isGood}%" parsed as enchantment type
				enchant slot event-number of event-inventory with {_ench}
				stop
			stop

 

Potrzebujesz takiego dodatku jak: SkMorkaz (tylko na nim znalazłem odpowiednie dla mnie funkcje, by poprawnie skrypt działał)

Edytowane przez knugi
Dodano skrypt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...