Ever 20 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Czy da sie zrobic zeby dropalo od 1-3 itemow randomowo? Wiem ze mozna oddzielnie robic te itemy ale to bez sensu. Chyba ze to jedyny sposob if(b.getType() == Material.CHEST){ ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName() != null){ if(im.getDisplayName().toLowerCase().equalsIgnoreCase(Util.Color("&7&lStoneCase"))){ b.setType(Material.AIR); if(Math.random() *100 < 1.125){ ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, 1).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17); } if(Math.random() *100 < 5.30){ ItemStack item21 = new ItemBuilder(Material.DIAMOND, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item21); } if(Math.random() *100 < 5.27){ ItemStack item22 = new ItemBuilder(Material.EMERALD, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item22); } if(Math.random() *100 < 22){ ItemStack item24 = new ItemBuilder(Material.COAL, 8).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item24); } if(Math.random() *100 < 18){ ItemStack item27 = new ItemBuilder(Material.QUARTZ, 8).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item27); } if(Math.random() *100 < 2.12){ ItemStack item28 = new ItemBuilder(Material.ENDER_PEARL, 2).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item28); } if(Math.random() *100 <= 0.125){ ItemStack item30 = new ItemBuilder(Material.CHEST, 1).setName(Util.Color("&b&lPREMIUM&6&lCASE")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item30); } if(Math.random() *100 < 6.118){ ItemStack item31 = new ItemBuilder(Material.BOOK, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item31); } if(Math.random() *100 < 12){ ItemStack item32 = new ItemBuilder(Material.BONE, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item32); } if(Math.random() *100 < 2){ ItemStack item60 = new ItemBuilder(Material.REDSTONE, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item60); } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 nie rozumiem pytania ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ever 20 Opublikowano 31 stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 Chodzi mi o to, czy da sie zrobic tak ze jezeli trafi mi sie ta szansa np na diament. to dropi mi rozna ilosc np, od 1 do 3. Mozna to robic oddzielnie szanse itd ale ja wole w jednej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 if(Math.random() *100 < 1.125){ ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, 1).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17); } if(Math.random() *100 < 1.125) { final Random rand = new Random(); final int amount = rand.nextInt(3); final ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, amount).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17); } o ile pamietam to chyba tak sie robilo xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ever 20 Opublikowano 31 stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 zaraz zobacze, i thx jak co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GoblicPL 35 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 (edytowane) W ItemBuilderze można dodać także: setAmount(int) np. ItemStack cos = new ItemBuilder(Material.GOLDEN_APPLE, (short)1).setAmount(10).toItemStack(); Wystarczy wtedy dodać zmienną z random i zamiast 10 wpisać zmienną. Edytowane 31 stycznia 2018 przez GoblicPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 31 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2018 28 minut temu, Ever napisał: zaraz zobacze, i thx jak co final int amount = rand.nextInt(3); popraw na final int amount = rand.nextInt(3) + 1; bo inaczej bedzie odliczac od zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ever 20 Opublikowano 1 lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Dzieki @yooniks i @GoblicPL dostajecie po plusie. Prosze o zamkniecie tematu Dam jak bede na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 1 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Ever 20
Czy da sie zrobic zeby dropalo od 1-3 itemow randomowo? Wiem ze mozna oddzielnie robic te itemy ale to bez sensu. Chyba ze to jedyny sposob
if(b.getType() == Material.CHEST){ ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName() != null){ if(im.getDisplayName().toLowerCase().equalsIgnoreCase(Util.Color("&7&lStoneCase"))){ b.setType(Material.AIR); if(Math.random() *100 < 1.125){ ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, 1).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17); } if(Math.random() *100 < 5.30){ ItemStack item21 = new ItemBuilder(Material.DIAMOND, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item21); } if(Math.random() *100 < 5.27){ ItemStack item22 = new ItemBuilder(Material.EMERALD, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item22); } if(Math.random() *100 < 22){ ItemStack item24 = new ItemBuilder(Material.COAL, 8).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item24); } if(Math.random() *100 < 18){ ItemStack item27 = new ItemBuilder(Material.QUARTZ, 8).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item27); } if(Math.random() *100 < 2.12){ ItemStack item28 = new ItemBuilder(Material.ENDER_PEARL, 2).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item28); } if(Math.random() *100 <= 0.125){ ItemStack item30 = new ItemBuilder(Material.CHEST, 1).setName(Util.Color("&b&lPREMIUM&6&lCASE")).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item30); } if(Math.random() *100 < 6.118){ ItemStack item31 = new ItemBuilder(Material.BOOK, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item31); } if(Math.random() *100 < 12){ ItemStack item32 = new ItemBuilder(Material.BONE, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item32); } if(Math.random() *100 < 2){ ItemStack item60 = new ItemBuilder(Material.REDSTONE, 4).toItemStack(); b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item60); } } } }
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi