Skocz do zawartości
  • 0

rozna ilosc


Ever

Pytanie

Czy da sie zrobic zeby dropalo od 1-3 itemow randomowo? Wiem ze mozna oddzielnie robic te itemy ale to bez sensu. Chyba ze to jedyny sposob

 

    

			if(b.getType() == Material.CHEST){
				ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta();
				if(im.getDisplayName() != null){
					if(im.getDisplayName().toLowerCase().equalsIgnoreCase(Util.Color("&7&lStoneCase"))){
						b.setType(Material.AIR);
						if(Math.random() *100 < 1.125){
							ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, 1).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17);
						}
						if(Math.random() *100 < 5.30){
							ItemStack item21 = new ItemBuilder(Material.DIAMOND, 4).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item21);
						}
						if(Math.random() *100 < 5.27){
							ItemStack item22 = new ItemBuilder(Material.EMERALD, 4).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item22);
						
						}
						if(Math.random() *100 < 22){
							ItemStack item24 = new ItemBuilder(Material.COAL, 8).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item24);
						}
						if(Math.random() *100 < 18){
							ItemStack item27 = new ItemBuilder(Material.QUARTZ, 8).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item27);
						}
						if(Math.random() *100 < 2.12){
							ItemStack item28 = new ItemBuilder(Material.ENDER_PEARL, 2).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item28);

						}
						if(Math.random() *100 <= 0.125){
							ItemStack item30 = new ItemBuilder(Material.CHEST, 1).setName(Util.Color("&b&lPREMIUM&6&lCASE")).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item30);
						}
						if(Math.random() *100 < 6.118){
							ItemStack item31 = new ItemBuilder(Material.BOOK, 4).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item31);
						}
						if(Math.random() *100 < 12){
							ItemStack item32 = new ItemBuilder(Material.BONE, 4).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item32);
						}
						if(Math.random() *100 < 2){
							ItemStack item60 = new ItemBuilder(Material.REDSTONE, 4).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(),item60);
							
						}
					}
				}
			}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
						if(Math.random() *100 < 1.125){
							ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, 1).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17);
						}
						if(Math.random() *100 < 1.125) {
                            final Random rand = new Random(); 
                            final int amount = rand.nextInt(3);
							final ItemStack item17 = new ItemBuilder(Material.COBBLESTONE, amount).addEnchant(Enchantment.PROTECTION_ENVIRONMENTAL, 4).setName(Util.Color("&aCobbleX")).toItemStack();
							b.getWorld().dropItemNaturally(b.getLocation(), item17);
						}

o ile pamietam to chyba tak sie robilo xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W ItemBuilderze można dodać także: setAmount(int) np.

 ItemStack cos = new ItemBuilder(Material.GOLDEN_APPLE, (short)1).setAmount(10).toItemStack();

Wystarczy wtedy dodać zmienną z random i zamiast 10 wpisać zmienną.

Edytowane przez GoblicPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...