Skocz do zawartości
  • 0

[Java]Problem z konstruktorem.


Wakal

Pytanie

Witam, mam problem z konstruktorem.

Kod:

Spoiler

public class Main 
{
	private double promien;
	
	public Main()
	{
		promien = 1.0;
	}
	public Main(double r)
	{

	}
	
	public void setPromien(double r)
	{
		promien = r;
	}
	
	public double getPromien()
	{
		return promien;	
	}
	
	public double obliczObwodKola()
	{
		return 2*Math.PI*promien;
	}
	
	public double obliczPoleKola()
	{
		double pole;
		pole = Math.PI*promien*promien;
		return pole;
	}
	
	public static void main(String[] args)
	{
		
		Main koleczko = new Main(44.3);
	//	koleczko.setPromien(21222222.2);
		System.out.println("Promien kola wynosi " + koleczko.getPromien());
		System.out.println("Obwod kola wynosi " + koleczko.obliczObwodKola());
		System.out.println("Pole kola wynosi " + koleczko.obliczPoleKola());
	}

}

 

Otóż, uczę sie javy od 3-4 dni, i mam problem z konstruktorem, chodzi o to, że:

	public Main(double r)
	{

	}

I przy ustawianiu:

Main koleczko = new Main(44.3);

I tak jest 0.

		Main koleczko = new Main(44.3);
	//	koleczko.setPromien(21222222.2);
		System.out.println("Promien kola wynosi " + koleczko.getPromien());
		System.out.println("Obwod kola wynosi " + koleczko.obliczObwodKola());
		System.out.println("Pole kola wynosi " + koleczko.obliczPoleKola());
	}

}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Musisz zrobić coś takiego:

public double promien;

public Main(double r)          //w konstruktorze ustawiasz promień
{
	this.promien = r;
}

public double getPromien()        //ta metoda zwraca ci promien
{ 
	return promien; 
}
public void setPromien(double p)  //w tej metodzie możesz ustawić Promień
{ 
	this.promien = p;
}

    

 

Edytowane przez ArduinoKrystian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 27.01.2018 o 09:49, ArduinoKrystian napisał:

Musisz zrobić coś takiego:


public double promien;

public Main(double r)          //w konstruktorze ustawiasz promień
{
	this.promien = r;
}

public double getPromien()        //ta metoda zwraca ci promien
{ 
	return promien; 
}
public void setPromien(double p)  //w tej metodzie możesz ustawić Promień
{ 
	this.promien = p;
}

    

 

public double promien;

zmienic modyfikator dostepu na prywatny, trza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...