Skocz do zawartości
  • 0

dodanie


_MicX_
 Udostępnij

Pytanie

cześć. czy ktoś by to tego skryptu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! mógł dodać komendę /tokeny stan która by na chacie pokazywała ilość posiadanych tokenów,  /tokeny przelej która by przelewała daną ilość tokenów danemu graczowi i /tokeny stan dla admina żeby sprawdzał ile dany gracz posiada tokenów

Edytowane przez kijl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A faktycznie zapomniałem xd

"set {_p} to arg-2 parsed as player" nad linią 68

" to {_p} "zamiast "to arg 2"

Powinno śmigać. Jak nadal nie wiesz gdzie to pisz dam ci cały kod

 

 

 

Albo masz tu kod.

 

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.01.2018 o 19:18, VenomPCPL napisał:

Mhm.

 

 

 ERROR]: can't understand this condition: '{_tokeny::%player%} => arg 3' (token.sk, line 62: if {_tokeny::%player%} => arg 3:')

 ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (token.sk, line 70: else:')

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler
command /sklep:
	trigger:
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%"
		open chest with 1 row named "&cSklep" to player
		wait 5 tick
		format slot 8 of player with gray glass named "&4&lVip : koszt 5 tokenow" with lore "VIP" to close then run "kupvipa %player%"
		format slot 0 of player with Gold Nugget named "&4&lTokeny:" with lore "&7Ilosc tokenow:&c %{_tokeny::%player%}%" to run ""

on join:
	if yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" is not set:
		set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" to 0
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" #Ta linijka zapisuje zmienną tymczasową. Zmienna po wykonaniu kodu się usuwa.



command /kupvipa:
	permission : skript.vipkup
	trigger:
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
		set {_tokeny::%player%} to {_tokeny::%player%} parsed as integer
		if {_tokeny::%player%} is bigger or equal to 4:
			execute console command "pex user %player% group set vip"
			send "Gracz %player% kupil vipa"
			set {_tokeny::%player%} to {_tokeny::%player%} - 5
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml" to {_tokeny::%player%} #Po każdej interakcji z pkt musisz nadpisać to co zmieniasz
		else:
			send "Nie masz wystarczajaco tokenow" to player


command /dodaj [<integer>] [<player>]:
	permission : token.add
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 2 is set:
				set {_tokeny::%player-arg%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%"
				set {_cos} to "%{_tokeny::%player-arg%}%" parsed as integer + arg 1
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%" to {_cos}
				set {_tokeny::%player-arg%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%"
				send "Obecne tokeny %{_tokeny::%player-arg%}%"
			else:
				Send "Musisz podac gracza"
		else:
			send "Musisz podac ilosc monet i nick gracza"

command /czysc [<player>]:
	permission: czysc.gracz
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%" to 0
			send "Aktualna ilosc tokenow 0"
		else:
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" to 0
			send "Aktualna ilosc tokenow 0"
command /tokeny [<text>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "/tokeny stan - Pokazuje stan tokenow."
			send "/tokeny przelej <ilosc> <gracz> - Przelewasz ilosc tokenow dla gracza."
			stop
		if arg 1 is "stan":
			set {_tokeny} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
			send "Posiadasz: %{_tokeny}%"
			stop
		if arg 1 is "przelej":
			if arg 2 is not set:
				send "Podaj ilosc tokenow i gracza>"
				stop
			set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as integer
			if {_arg2} is not integer:
				send "Ilosc tokenow musi byc liczba calkowita!"
				stop
			if {_arg2} is smaller than 1:
				send "Ilosc tokenow nie moze byc mniejsza od 1"
				stop
			if arg 3 is not set:
				send "Podaj gracza."
			set {_arg3} to "%arg 3%" parsed as offlineplayer
			if {_arg3} is online:
				set {_tokeny.%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
				set {_tokeny.%player%} to {_tokeny.%player%} parsed as integer
				set {_tokeny.%{_arg3}%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%{_arg3}%.yml"
				set {_tokeny.%{_arg3}%} to {_tokeny.%{_arg3}%} parsed as integer
				if {_tokeny.%player%} is smaller than {_arg2}:
					send "Nie posiadasz %{_arg2}% tokenow. Twoj stan: %{_tokeny.%player%}%"
					stop
				add {_arg2} to {_tokeny.%{_arg3}%}
				remove {_arg2} from {_tokeny.%player%}
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml" to {_tokeny.%player%}
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%{_arg3}%.yml" to {_tokeny.%{_arg3}%}
				send "Przelales %{_arg2}% tokenow dla gracza %{_arg3}%"
				send "Dostales %{_arg2}% tokenow od gracza %player%" to {_arg3}

 

Proszę bardzo

Edytowane przez knugi
Mała poprawka kodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

jest pięknie. dało by się jeszcze jak gracz przelewa tokeny dodać takie potwierdzenie że się chce przelać te tokeny np /tokeny potwierdzam i dopiero po wpisaniu tej komendy by się przelały

 

widzę, że nie ma komendy admina do sprawdzania ile gracz posiada tokenów @knugi

Edytowane przez kijl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko jest można :)

 

Spoiler
command /sklep:
	trigger:
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%"
		open chest with 1 row named "&cSklep" to player
		wait 5 tick
		format slot 8 of player with gray glass named "&4&lVip : koszt 5 tokenow" with lore "VIP" to close then run "kupvipa %player%"
		format slot 0 of player with Gold Nugget named "&4&lTokeny:" with lore "&7Ilosc tokenow:&c %{_tokeny::%player%}%" to run ""

on join:
	if yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" is not set:
		set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" to 0
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" #Ta linijka zapisuje zmienną tymczasową. Zmienna po wykonaniu kodu się usuwa.



command /kupvipa:
	permission : skript.vipkup
	trigger:
		set {_tokeny::%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
		set {_tokeny::%player%} to {_tokeny::%player%} parsed as integer
		if {_tokeny::%player%} is bigger or equal to 4:
			execute console command "pex user %player% group set vip"
			send "Gracz %player% kupil vipa"
			set {_tokeny::%player%} to {_tokeny::%player%} - 5
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml" to {_tokeny::%player%} #Po każdej interakcji z pkt musisz nadpisać to co zmieniasz
		else:
			send "Nie masz wystarczajaco tokenow" to player


command /dodaj [<integer>] [<player>]:
	permission : token.add
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 2 is set:
				set {_tokeny::%player-arg%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%"
				set {_cos} to "%{_tokeny::%player-arg%}%" parsed as integer + arg 1
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%" to {_cos}
				set {_tokeny::%player-arg%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%"
				send "Obecne tokeny %{_tokeny::%player-arg%}%"
			else:
				Send "Musisz podac gracza"
		else:
			send "Musisz podac ilosc monet i nick gracza"

command /czysc [<player>]:
	permission: czysc.gracz
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player-arg%" to 0
			send "Aktualna ilosc tokenow 0"
		else:
			set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%" to 0
			send "Aktualna ilosc tokenow 0"
command /tokeny [<text>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			set {_z} to "- Pokazuje stan tokenow."
			if sender has permission "admin.skript":
				set {_z} to "[<gracz>] - Pokazuje stan tokenow, [Danego gracza]"
			send "/tokeny stan %{_z}%"
			send "/tokeny przelej <ilosc> <gracz> - Przelewasz ilosc tokenow dla gracza."
			stop
		if arg 1 is "stan":
			if arg 2 is set:
				if sender has permission "admin.skript":
					set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as offlineplayer
					set {_tokeny} to yaml value "tokany" from file "zmienne/gracze/%{_arg2}%.yml"
					if {_tokeny} is set:
						send "Stan tokenow gracza %{_arg2}%: %{_tokeny}%"
						stop
					send "Tego gracza nie bylo na serwerze."
					stop
			set {_tokeny} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
			send "Posiadasz: %{_tokeny}%"
			stop
		if arg 1 is "przelej":
			if arg 2 is not set:
				send "Podaj ilosc tokenow i gracza>"
				stop
			set {_arg2} to "%arg 2%" parsed as integer
			if {_arg2} is not integer:
				send "Ilosc tokenow musi byc liczba calkowita!"
				stop
			if {_arg2} is smaller than 1:
				send "Ilosc tokenow nie moze byc mniejsza od 1"
				stop
			if arg 3 is not set:
				send "Podaj gracza."
			set {_arg3} to "%arg 3%" parsed as offlineplayer
			if {_arg3} is online:
				set {_tokeny.%player%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml"
				set {_tokeny.%player%} to {_tokeny.%player%} parsed as integer
				set {_tokeny.%{_arg3}%} to yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%{_arg3}%.yml"
				set {_tokeny.%{_arg3}%} to {_tokeny.%{_arg3}%} parsed as integer
				if {_tokeny.%player%} is smaller than {_arg2}:
					send "Nie posiadasz %{_arg2}% tokenow. Twoj stan: %{_tokeny.%player%}%"
					stop
				add {_arg2} to {_tokeny.%{_arg3}%}
				remove {_arg2} from {_tokeny.%player%}
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%player%.yml" to {_tokeny.%player%}
				set yaml value "tokeny" from file "zmienne/gracze/%{_arg3}%.yml" to {_tokeny.%{_arg3}%}
				send "Przelales %{_arg2}% tokenow dla gracza %{_arg3}%"
				send "Dostales %{_arg2}% tokenow od gracza %player%" to {_arg3}

 

@kijl dodane (bez potwierdzenia, bo nie chce mi się wbijać na serwer dwoma kontami)

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Okej, już wiem co źle zrobiłem :P

literówka

set {_tokeny} to yaml value "tokany" from file "zmienne/gracze/%{_arg2}%.yml"

tutaj masz "tokany" zamiast "tokeny" - zmień sobie to i powinno działać. U mnie linijka 67

 

Mam już trochę %%% we krwi hehe

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...