Skocz do zawartości
  • 0

SERWER PULPITOWY


_DemoNN_
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Przedstawię ci jak postawić serwer mc na wersje 1.12. Jeśli chcesz na inne wersje to pobierasz pliki pod inną wersje.

 

1. Tworzysz folder gdziekolwiek chcesz. Stwórz bez polskich znaków.

2. Pobierasz minecraft_server. Starsze wersje znajdziesz na internecie. Najnowszą na głównej stronie MC.

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jest to plik, który załaduje nam podstawowe pliki serwera.

3. Przerzucasz go do stworzonego wcześniej folderu i odpalasz. Najlepiej przerzucić do folderu gdyż po włączeniu stworzy się kilka plików.

4. Następnie wchodzisz na stronę i czytasz regulamin EULA:

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Żartuje, nikt tego nie czyta.

5. Wchodzisz do pliku eula i akceptujesz regulamin przez zmienienie zawartości linijki 

eula: false

na

eula: true

6. Następnie znów odpalasz minecraft_server i czekasz aż pokaże się wiadomość - DONE . Gdy się pojawi wpisujesz stop w konsoli

7. Następnie jeśli chcesz wgrać jakieś pluginy potrzebujesz odpowiedniego silniku. Ja sam polecam silnik Spigot

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

8. Również po pobraniu przenosisz do folderu stworzonego w punkcie 1 i zmieniasz na prostą nazwę (niemusowe ale ułatwi nam to później). Powiedzmy, że nazwiesz ten plik po prostu Spigot

9. Następnie tworzysz zwykły plik tekstowy i wklejasz tam:

@echo off
java -Xmx2048M -jar Spigot.jar

Xmx2048M z tego co się orientuje oznacza maksymalną przepisaną pamięć RAM. W tym wypadku jest 2048MB co daje nam 2GB. Spokojnie starczy

Spigot.jar to nazwa naszego silniku, nazwa pliku jaką ustawiliśmy w punkcie 8

10. Plik ten zapisujesz jako plik z rozszerzeniem .bat np. start.bat i zmieniasz typ pliku na "wszystkie pliki"

11. Gdy to zrobisz możesz usunąć z folderu plik minecraft_server oraz nasz dokument tekstowy (Tekstowy-txt, nie .bat). Oczywiście proces niewymagany

12. Na sam koniec wystarczy odpalić nasz plik start.bat i poczekać chwilę.

Dodam, że IP tego serwera to: localhost.pl //Samo localhost, bez pl ~Ixidi

 

Poradnik pisany z głowy. Mam nadzieje, że niczego nie pominąłem. 

Zawsze możesz zostawić mi łapkę, jeśli pomogłem ;)

 

 

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, DreaMPL napisał:

Przedstawię ci jak postawić serwer mc na wersje 1.12. Jeśli chcesz na inne wersje to pobierasz pliki pod inną wersje.

 

1. Tworzysz folder gdziekolwiek chcesz. Stwórz bez polskich znaków.

2. Pobierasz minecraft_server. Starsze wersje znajdziesz na internecie. Najnowszą na głównej stronie MC.

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jest to plik, który załaduje nam podstawowe pliki serwera.

3. Przerzucasz go do stworzonego wcześniej folderu i odpalasz. Najlepiej przerzucić do folderu gdyż po włączeniu stworzy się kilka plików.

4. Następnie wchodzisz na stronę i czytasz regulamin EULA:

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Żartuje, nikt tego nie czyta.

5. Wchodzisz do pliku eula i akceptujesz regulamin przez zmienienie zawartości linijki 

eula: false

na

eula: true

6. Następnie znów odpalasz minecraft_server i czekasz aż pokaże się wiadomość - DONE . Gdy się pojawi wpisujesz stop w konsoli

7. Następnie jeśli chcesz wgrać jakieś pluginy potrzebujesz odpowiedniego silniku. Ja sam polecam silnik Spigot

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

8. Również po pobraniu przenosisz do folderu stworzonego w punkcie 1 i zmieniasz na prostą nazwę (niemusowe ale ułatwi nam to później). Powiedzmy, że nazwiesz ten plik po prostu Spigot

9. Następnie tworzysz zwykły plik tekstowy i wklejasz tam:


@echo off
java -Xmx2048M -jar Spigot.jar

Xmx2048M z tego co się orientuje oznacza maksymalną przepisaną pamięć RAM. W tym wypadku jest 2048MB co daje nam 2GB. Spokojnie starczy

Spigot.jar to nazwa naszego silniku, nazwa pliku jaką ustawiliśmy w punkcie 8

10. Plik ten zapisujesz jako plik z rozszerzeniem .bat np. start.bat i zmieniasz typ pliku na "wszystkie pliki"

11. Gdy to zrobisz możesz usunąć z folderu plik minecraft_server oraz nasz dokument tekstowy (Tekstowy-txt, nie .bat). Oczywiście proces niewymagany

12. Na sam koniec wystarczy odpalić nasz plik start.bat i poczekać chwilę.

Dodam, że IP tego serwera to: localhost.pl //Samo localhost, bez pl ~Ixidi

 

Poradnik pisany z głowy. Mam nadzieje, że niczego nie pominąłem. 

Zawsze możesz zostawić mi łapkę, jeśli pomogłem ;)

 

 

Dlaczego ma pobierać jeszcze serwer minecraft z oficjalnej strony ? Wystarczy że pobierze spigota od razu a nie :v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 godzin temu, McKoxu napisał:

Dlaczego ma pobierać jeszcze serwer minecraft z oficjalnej strony ? Wystarczy że pobierze spigota od razu a nie :v

Zbytnio nie opisał jaki chce ten serwer. Poleciłem mu najpierw pobrać minecraft_server jeśli chce czysty serwer, bez pluginów. Źle trochę mu to opisałem ale pobierając minecraft_server nie będzie miał żadnych problemów tylko trochę więcej roboty. Sam takim sposobem tworzyłem i taki mu napisałem.

 

@Ixidi Słuszna poprawa

 

Dodam, że można również przez numeryczne IP się łączyć: 127.0.0.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...