Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na ochronę!


FLUDER
 Udostępnij

Pytanie

poszukuję skryptu, na tymczasowa ochrone dla gracza

Po pierwszym wejściu na serwer gracz otrzymuje ochronę na godzinę tzn:
Można go normalnie zabić, on nie może nikogo uderzyć (nie zadaje obrażeń jeżeli chodzi o GRACZY! moby może) 
a po śmierci, teleportuje go na /spawn i odzyskuje wszystkie itemy (nie traci ich po śmierci na czas ochrony)

Po wpisaniu /ochrona
Pokazuje nam ile jeszcze trwa ochrona, i komenda na wyłączenie jej:
/ochrona off

:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
30 minut temu, dragyt napisał:

trza coś na zasadzie jablka zycia i wywaru niesmiertelnosci

Ale z tym ze ktos go moze zabic a on nikogo nie moze bedzie problem

 

EEE jaki niby problem?! da sie to zrobic...

 

Dnia 26.11.2017 o 00:54, FLUDER napisał:

poszukuję skryptu, na tymczasowa ochrone dla gracza

Po pierwszym wejściu na serwer gracz otrzymuje ochronę na godzinę tzn:
Można go normalnie zabić, on nie może nikogo uderzyć (nie zadaje obrażeń jeżeli chodzi o GRACZY! moby może) 
a po śmierci, teleportuje go na /spawn i odzyskuje wszystkie itemy (nie traci ich po śmierci na czas ochrony)

Po wpisaniu /ochrona
Pokazuje nam ile jeszcze trwa ochrona, i komenda na wyłączenie jej:
/ochrona off

:)

on join:
	if {newprotection::%player%} is not set:
		set {newprotection::%player%} to true
		set {protectiontime::%player%} to 300 #5 minut
on damage:
	if attacker is player:
		if victim is player:
			if {newprotection::%attacker%} is true:
				cancel event
				send "&cNie mozesz atakowac gdy masz ochrone!" to attacker
every 1 second:
	loop all players:
		if {newprotection::%loop-player%} is true:
			remove 1 from {protectiontime::%loop-player%}
			if {protectiontime::%loop-player%} is smaller than 1:
				set {protection::%loop-player%} to false

Prosze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@JanekMaSkrypta_ on join: on first join:

 

Dnia 11/26/2017 o 00:54, FLUDER napisał:

Po pierwszym wejściu na serwer

Nie ma sensu dawać tego za każdym razem jak ktoś wejdzie. Odpada Ci wtedy też sprawdzanie czy "if {newprotection::%player%} is not set:".

Do tego, jak przy wielu skryptach, uważam że nie ma sensu robić tego "every 1 second", bo można nawet co 5 sekund.

Nie dałeś komendy /ochrona oraz /ochrona off, ale to już jest łatwizna - przy braku arg 1 dajesz send ze zmienną, a jeśli arg 1 = off, ustawiasz protection na false.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...