Skocz do zawartości

[ Plugin ] Magiczna Perla


Natusiekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

--------------------------------------------------------------------------

MAGICZNA PERLA

--------------------------------------------------------------------------

Jest to plugin zrobiony pod LOBBY, jako gadżet np ( dla rangi VIP )

 

DL: localhost

SKAN: localhost

VIDEO: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

DLZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

SKAN:  Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

SRCZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Natusiekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Natusiekk napisał:

--------------------------------------------------------------------------

MAGICZNA PERLA

--------------------------------------------------------------------------

Jest to plugin zrobiony pod LOBBY, jako gadżet np ( dla rangi VIP )

 

DL: localhost

SKAN: localhost

VIDEO: 

JAK BĘDZIE DUŻA AKTYWNOŚĆ POD FILMEM TO UDOSTĘPNIE 

Aaa i to nie jest skript zeby nie bylo :> 

Killyourself, ten plugin jest w wyciekach z internetu, max 70 linijkowy plugin, po co udostepniasz tutaj plugin skoro nie dajesz downloadu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Natusiekk napisał:

@bgK1NG xDD Nawet nie dostałeś pluginu a już mowisz ze nie jest mojego autorstwa xd to niezle 

 

nie potrafisz zenchantowac itemu, a ten plugin jest i tak łatwy, nie wiem po co wrzucacie takie rzeczy, nie ma zadnego downloadu, jaki jest sens tego tematu? Chciales sie pochwalic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, yooniks napisał:

nie potrafisz zenchantowac itemu, a ten plugin jest i tak łatwy, nie wiem po co wrzucacie takie rzeczy, nie ma zadnego downloadu, jaki jest sens tego tematu? Chciales sie pochwalic?

Gdzie pisałem na tym forum ze nie umiem enchantowac itemow?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, faxard423 napisał:

chcesz może ułatwić innym robienie serwerów ? zrób wkońcu jakieś porządne gildie g itemy w dui wkoo szkoło na środku ity g sojusz g pvp g bank (wszyscy z gildi mogą wpłacać i wypłacać) chodzi o to by było jak najwięcej komend

I co z tego z no ja to napisze jak dam do neta i będzie tryliard pluginów: Autorski Plugin na Gildie.1.7-1.11? 

PS. Mało jest osób takich co będą robiły pluginy za free. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

8 raków xD Jezu jak można być takim.... Po prostu brak mi słów. Gdybym miał poszukać związków frazeologicznych w słowniku żeby to określić to słownik by mi odpowiedział" Brak słów"

____________________________________________________________________________________________________

b0HZ2E4.png

Edytowane przez Yelol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.11.2017 o 23:51, faxard423 napisał:

chcesz może ułatwić innym robienie serwerów ? zrób wkońcu jakieś porządne gildie g itemy w dui wkoo szkoło na środku ity g sojusz g pvp g bank (wszyscy z gildi mogą wpłacać i wypłacać) chodzi o to by było jak najwięcej komend

Ale autor pluginu nie wie jak zrobić itemstack z itemmetą lub jak wyczyścić inventory, więc nie oczekuj od niego gildii, no chyba ,że chcesz aby twój serwer utrzymał do 10 osób.

Co do tematu, czekam na source code, najlepiej na githubie ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Natusiekk napisał:

@yooniks Jeżeli chcesz tak src: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

package mc.natusiek.pl.perla;

import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.Server;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.Action;
import org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;
import org.bukkit.inventory.ItemStack;
import org.bukkit.inventory.PlayerInventory;
import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
import org.bukkit.configuration.file.FileConfiguration;

public class Main
  extends JavaPlugin
  implements Listener
  {
	  String Perla = "Perla";
   
  public void onEnable()
  {
	  saveDefaultConfig();
	    String temp1 = (String)getConfig().get("Perla", this.Perla);
    getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
    
    System.out.println("Wlaczam plugin NS-Perla");
    saveConfig();
    
    this.Perla = temp1;
  }
  
  public void onDisable() {}
  
  @EventHandler
  public void onJoin(PlayerJoinEvent e)
  {
    ItemStack perla = new ItemStack(Material.ENDER_PEARL, 1);
    ItemMeta meta1 = perla.getItemMeta();
    meta1.setDisplayName(this.Perla);
    perla.setItemMeta(meta1);
    e.getPlayer().getInventory().clear();
    e.getPlayer().getInventory().addItem(new ItemStack[] { perla });
  }
  
  @EventHandler
  public void onInteract(PlayerInteractEvent e)
  {
    if ((e.getPlayer().getInventory().getItemInHand().getType().equals(Material.ENDER_PEARL)) && ((e.getAction().equals(Action.RIGHT_CLICK_BLOCK)) || (e.getAction().equals(Action.RIGHT_CLICK_AIR))) && 
      (e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName() != null) && (e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName().equalsIgnoreCase(this.Perla)))
    {
      ItemStack perla = new ItemStack(Material.ENDER_PEARL, 1);
      ItemMeta meta1 = perla.getItemMeta();
      meta1.setDisplayName(this.Perla);
      perla.setItemMeta(meta1);
      e.getPlayer().getInventory().addItem(new ItemStack[] { perla });
    }
  }
  
  @EventHandler
  public void onDmg(EntityDamageByEntityEvent e)
  {
    e.setCancelled(true);
  }
}

czemu używasz tablic (new ItemStack[]) skoro dodajesz tylko jeden item do inventory gracza, w dodatku to sprawdzanie w PlayerInteractEvent...

	  String Perla = "Perla";
   
  public void onEnable()
  {
	  saveDefaultConfig();
	    String temp1 = (String)getConfig().get("Perla", this.Perla);
    getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
    
    System.out.println("Wlaczam plugin NS-Perla");
    saveConfig();
    
    this.Perla = temp1;

o tym to ja juz nawet nie wspominam, czemu dajecie tu takie pluginy?

 

public class Main
  extends JavaPlugin
  implements Listener
  {
	  String Perla = "Perla";

cleeeancode

 

no i do tego jeszcze zle zformatowany kod ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, yooniks napisał:

package mc.natusiek.pl.perla;

import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.Server;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.block.Action;
import org.bukkit.event.entity.EntityDamageByEntityEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;
import org.bukkit.inventory.ItemStack;
import org.bukkit.inventory.PlayerInventory;
import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
import org.bukkit.configuration.file.FileConfiguration;

public class Main
  extends JavaPlugin
  implements Listener
  {
	  String Perla = "Perla";
   
  public void onEnable()
  {
	  saveDefaultConfig();
	    String temp1 = (String)getConfig().get("Perla", this.Perla);
    getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
    
    System.out.println("Wlaczam plugin NS-Perla");
    saveConfig();
    
    this.Perla = temp1;
  }
  
  public void onDisable() {}
  
  @EventHandler
  public void onJoin(PlayerJoinEvent e)
  {
    ItemStack perla = new ItemStack(Material.ENDER_PEARL, 1);
    ItemMeta meta1 = perla.getItemMeta();
    meta1.setDisplayName(this.Perla);
    perla.setItemMeta(meta1);
    e.getPlayer().getInventory().clear();
    e.getPlayer().getInventory().addItem(new ItemStack[] { perla });
  }
  
  @EventHandler
  public void onInteract(PlayerInteractEvent e)
  {
    if ((e.getPlayer().getInventory().getItemInHand().getType().equals(Material.ENDER_PEARL)) && ((e.getAction().equals(Action.RIGHT_CLICK_BLOCK)) || (e.getAction().equals(Action.RIGHT_CLICK_AIR))) && 
      (e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName() != null) && (e.getPlayer().getItemInHand().getItemMeta().getDisplayName().equalsIgnoreCase(this.Perla)))
    {
      ItemStack perla = new ItemStack(Material.ENDER_PEARL, 1);
      ItemMeta meta1 = perla.getItemMeta();
      meta1.setDisplayName(this.Perla);
      perla.setItemMeta(meta1);
      e.getPlayer().getInventory().addItem(new ItemStack[] { perla });
    }
  }
  
  @EventHandler
  public void onDmg(EntityDamageByEntityEvent e)
  {
    e.setCancelled(true);
  }
}

czemu używasz tablic (new ItemStack[]) skoro dodajesz tylko jeden item do inventory gracza, w dodatku to sprawdzanie w PlayerInteractEvent...


	  String Perla = "Perla";
   
  public void onEnable()
  {
	  saveDefaultConfig();
	    String temp1 = (String)getConfig().get("Perla", this.Perla);
    getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
    
    System.out.println("Wlaczam plugin NS-Perla");
    saveConfig();
    
    this.Perla = temp1;

o tym to ja juz nawet nie wspominam, czemu dajecie tu takie pluginy?

 


public class Main
  extends JavaPlugin
  implements Listener
  {

	  String Perla = "Perla";

cleeeancode

 

no i do tego jeszcze zle zformatowany kod ;/

To super dziękuje za porady następnym razem zrobie to lepiej :D

Lepiej nazwać multiverscore na na y-world Albo funnytab'a na y-tablist albo w codzie zablokowa komendy /fg i /funnygulids bo nawet nie wiesz ze w config.yml mozna podmienić podmienić ahh szkoda gadać znalazł sie programista, 

Ale nie bede sie kucił bo ty byś to zrobił lepiej, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...