Skocz do zawartości
  • 0
YoGo!

Executor ?

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
59 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

Rejestrujesz sobie komendę: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

I dodajesz do niej:

getServer().dispatchCommand(sender, "lobby");

 

59 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

A jak to dodać do tego ?

package pl.messie.efekty;

import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.EventPriority;
import org.bukkit.event.inventory.InventoryClickEvent;


public class CMDefektyListener implements org.bukkit.event.Listener
{
  private Object sender;

public CMDefektyListener() {}
  
  @org.bukkit.event.EventHandler(priority=org.bukkit.event.EventPriority.MONITOR)
  public void efekty(InventoryClickEvent e)
  {
    if ("§8» §e§lWYBÓR SERWERA !".equalsIgnoreCase(e.getInventory().getName()))
    {
      Player p = (Player)e.getWhoClicked();
      if (e.getSlot() == 0) {
        p.closeInventory();
      }
      else if (e.getSlot() == 1) {
          p.closeInventory();
      }

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
42 minuty temu, YoGo! napisał:

 

public class CMDefektyListener implements org.bukkit.event.Listener
{
  private Object sender;

public CMDefektyListener() {}
  
  @org.bukkit.event.EventHandler(priority=org.bukkit.event.EventPriority.MONITOR)
  public void efekty(InventoryClickEvent e)
  {
    if ("§8» §e§lWYBÓR SERWERA !".equalsIgnoreCase(e.getInventory().getName()))
    {
      Player p = (Player)e.getWhoClicked();
      if (e.getSlot() == 0) {
	getServer().dispatchCommand(p, "easyhc");
        p.closeInventory();
      }
      else if (e.getSlot() == 1) {
	  getServer().dispatchCommand(p, "lobby");
          p.closeInventory();
      }
      else
      {
        p.closeInventory();
      }

Ale nie wiem, co ma się wykonać, gdy kliknie się na slot 0, a co kiedy na 1. I dodaj jakieś zabezpieczenie:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:
public class CMDefektyListener implements org.bukkit.event.Listener
{
  private Object sender;

public CMDefektyListener() {}
  
  @org.bukkit.event.EventHandler(priority=org.bukkit.event.EventPriority.MONITOR)
  public void efekty(InventoryClickEvent e)
  {
    if ("§8» §e§lWYBÓR SERWERA !".equalsIgnoreCase(e.getInventory().getName()))
    {
      Player p = (Player)e.getWhoClicked();
      if (e.getSlot() == 0) {
	getServer().dispatchCommand(p, "easyhc");
        p.closeInventory();
      }
      else if (e.getSlot() == 1) {
	  getServer().dispatchCommand(p, "lobby");
          p.closeInventory();
      }
      else
      {
        p.closeInventory();
      }

Ale nie wiem, co ma się wykonać, gdy kliknie się na slot 0, a co kiedy na 1. I dodaj jakieś zabezpieczenie:

 

A jak to naprawić ? Jakie biblioteki są potrzebne ? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, YoGo! napisał:

A jak to naprawić ? Jakie biblioteki są potrzebne ? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

źle wytabulowany i:

public class CMDefektyListener implements org.bukkit.event.Listener
{
  private Object sender;

public CMDefektyListener() {
  
  @org.bukkit.event.EventHandler(priority=org.bukkit.event.EventPriority.MONITOR)
  public void efekty(InventoryClickEvent e)
  {
    if ("§8» §e§lWYBÓR SERWERA !".equalsIgnoreCase(e.getInventory().getName()))
    {
      Player p = (Player)e.getWhoClicked();
      if (e.getSlot() == 0) {
		this.getServer().dispatchCommand(p, "easyhc");
        p.closeInventory();
      }
      else if (e.getSlot() == 1) {
	 	  this.getServer().dispatchCommand(p, "lobby");
          p.closeInventory();
      }
      else
      {
        p.closeInventory();
      }
}

Teraz wklej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
12 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

źle wytabulowany i:

public class CMDefektyListener implements org.bukkit.event.Listener
{
  private Object sender;

public CMDefektyListener() {
  
  @org.bukkit.event.EventHandler(priority=org.bukkit.event.EventPriority.MONITOR)
  public void efekty(InventoryClickEvent e)
  {
    if ("§8» §e§lWYBÓR SERWERA !".equalsIgnoreCase(e.getInventory().getName()))
    {
      Player p = (Player)e.getWhoClicked();
      if (e.getSlot() == 0) {
		this.getServer().dispatchCommand(p, "easyhc");
        p.closeInventory();
      }
      else if (e.getSlot() == 1) {
	 	  this.getServer().dispatchCommand(p, "lobby");
          p.closeInventory();
      }
      else
      {
        p.closeInventory();
      }
}

Teraz wklej

Nadal... Podaj Bilblioteki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×