gnomsy 53 Opublikowano 1 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 listopada 2017 (edytowane) Skrypt, dzięki któremu gracz mająć inny adres IP nie wejdzie na czyjeś konto. Z góry dziękuje, a po napisaniu lajkuje Edytowane 1 listopada 2017 przez gnomsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 2 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 @gnomsy przecież to bez sensu, jak gracz zmieni kompa/router to jak wejdzie na konto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 2 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) 2 godziny temu, piotrus131102 napisał: @gnomsy przecież to bez sensu, jak gracz zmieni kompa/router to jak wejdzie na konto? Jemu nie przemowisz. Na pw pisal ze nie jest rakiem. Ale jego wątki potwierdzają cos innego Edytowane 2 listopada 2017 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 2 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 Proszę o napisanie, a nie o tłumaczenie mi, że to bez sensu... i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 2 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 (edytowane) Czyli ja mając zmienne ip, które zmienia się automatycznie co 24h nie wejdę na serwer? Okej, można by próbować z sprawdzaniem 3 oktetu adresu, gdyż zmienny jest 4 oktet. Poczyta sobie: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 2 listopada 2017 przez KrejzolekPRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 2 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 @KrejzolekPRO szkoda tłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 2 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2017 on connect: if {auth::skip::%player%} is true: if {listIp::%uuid of the player%} contains "%ip of the player%": send "&7Status weryfikacji: &6Zweryfikowany" to the player else: kick player due to "&cTo nie jest twoje konto!||&7Aby zglosic blad zapraszamy na TeamSpeak serwera" else: send "&4Twoje konto jest niezabezpieczone!" to the player on first connect: add "%ip of the player%" to {listIp::%uuid of the player%} send "&7Twoje IP zostalo dodane do listy &azweryfikowanych" to the player send "&7Jesli twoje IP sie zmienia wpisz komende /ipset" to the player command /ipset [<text>]: trigger: if arg isn't set: set {auth::skip::%player%} to true send "&7Weryfikacja IP zostala &cwylaczona" to the player send "&7W przypadku wlamania na konto zglos to jak najszybciej do administracji" to the player if arg is "enable": set {auth::skip::%player%} to false send "&7Weryfikacja IP zostala &awlaczona" to the player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomsy 53
Skrypt, dzięki któremu gracz mająć inny adres IP nie wejdzie na czyjeś konto. Z góry dziękuje, a po napisaniu lajkuje
Edytowane przez gnomsyOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi