Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na efekty potek


DJ_CITROX

Pytanie

Siemka ! Potrzebuje 1. skrypt że : Jeżeli gracz bd mieć diamentowy miecz  o nazwie " Spadaj " i gdy udeży kogoś to dostanie siłe 3 .      2. Że gdy udeże kogoś np patykiem o nazwie " Duch " To doda komuś posion / hunger na czas 10 s                               3 . Że jak udeże kogoś siekierką o nazwie " Odsun Sie " To odrzuci kogoś np na 5 kratek [ bez enchantu ] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę. 

On damage:	if attacker's tool is diamond sword named "&fSpadaj":		apply Strength 3 to the attacker for 10 seconds	else if attacker's tool is stick named "&fDuch":		apply poison 1 to the victim for 10 seconds		apply hunger 1 to the victim for 10 seconds	else if attacker's tool is any axe named "&fOdsun Sie":		push the victim behind at speed 1 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kurde bo jest problem ja chce że jak udeże 1x to nada na 10 s i jak bd udeżał to to bd z chodziło do 0 i wtedy od początku szło a tutaj jak udeżę to to się łączy . da sie temu jakoś zaradzić?

 

I Nie da się dodać lore ? albo żeby działało z lore i bez lore bo bym opisał np " Dodaje przeciwnikowi poison!"

 

 

 

 

a i np jak zrobić item kturen uderza piorunem ? że jak uderze gracza np patykiem o nazwie " Gromo Wladny " to po 2-3 s walnie piorunem gracza kturego atakujemy

Edytowane przez DJ_CITROX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Proszę. Teraz wszystko powinno działać tak jak chcesz . :)

Co do tego Lore to możesz dać lore do tych itemków nie będzie to kolidowało z tym skryptem.

Variables:	strength::%player% = false	duch::%player% = false	gromo::%player% = falseOn damage:	if attacker's tool is diamond sword named "&fSpadaj":		if {strength::%attacker%} is false:			apply Strength 3 to the attacker for 10 seconds			set {strength::%ata%} to true			wait 10 seconds			set {strength::%attacker%} to false	else if attacker's tool is stick named "&fDuch":		if {duch::%attacker%} is false:			apply poison 1 to the victim for 10 seconds			apply hunger 1 to the victim for 10 seconds			set {duch::%attacker%} to true			wait 10 seconds			set {duch::%attacker%} to false 	else if attacker's tool is any axe named "&fOdsun Sie":		push the victim behind at speed 1	else if attacker's tool is sitck named "&fGromo Wladny":		if {gromo::%player%} is false:			wait 2 seconds			strike lightning at the victim			set {gromo::%player%} to true			wait 2 seconds			set {gromo::%player%} to false
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Variables:	{stren.%player%} = 0	{du.%player%} = 0	{grom.%player%} = 0On damage:	if attacker's tool is diamond sword named "&fSpadaj":		if {stren.%attacker%} is smaller or equal to 0:			apply Strength 3 to the attacker for 10 seconds			set {stren.%attacker%} to 10	else if attacker's tool is stick named "&fDuch":		if {du.%attacker%} is smaller or equal to 0:			apply poison 1 to the victim for 10 seconds			apply hunger 1 to the victim for 10 seconds			set {du.%attacker%} to 10	else if attacker's tool is any axe named "&fOdsun Sie":		push the victim upwards and behind at speed 0.5	else if attacker's tool is stick named "&fGromo Wladny":		if {grom.%attacker%} is smaller or equal to 0:			set {grom.%attacker%} to 2			wait 2 seconds			strike lightning at the victim			every 1 second:	loop all players:		subtract 1 from {stren.%loop-player%}		subtract 1 from {grom.%loop-player%}		subtract 1 from {du.%loop-player%}

Teraz działa testowałem...

Edytowane przez Edgarsz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...