Skocz do zawartości
  • 0

Kordy v2


gnomsy
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, gnomsy napisał:

Potrzebuję skryptów: Gdy gracz wejdzie pierwszy raz na serwer, to zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. Gdy gracz zginie, to również zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. HELP <3 

Z tym RandomTP po śmierci może być problem... Bo raczej gracza który nie żyje nie udałoby się przeteleportować :kappa: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
//*
   Po pierwszym wejściu
                       *\\
options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Rejszpat napisał:
//*
   Po pierwszym wejściu
                       *\\
options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop

 

plagiat :v 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

:kappa: udowodnij 

Niestety muszę Cię zasmucić z tym po śmierci bo gracz zostanie wyrzucony z serwera :kappa: 

//*
   Po pierwszym wejściu
                       *\\
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
//*
   Po śmierci
                       *\\
on death of player:
	kick victim due to " &8» &7Nie zyjesz!"
	set {deat.%player%} to 1
on join:
	if {deat.%player%} is 1:
		set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
		set {_y} to 256
		set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
		set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
		set {god.%player%} to true
		teleport player to {_location}
		send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
		set {deat.%player%} to 0
		stop
//*
   Konfiguracja itp.
                       *\\
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop
variables:
	{deat.%player%} = 0
options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000

 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Rejszpat napisał:

:kappa: udowodnij 

Niestety muszę Cię zasmucić z tym po śmierci bo gracz zostanie wyrzucony z serwera :kappa: 

//*
   Po pierwszym wejściu
                       *\\
options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on death of player:
	kick victim due to " &8» &7Nie zyjesz!"
	set {deat.%player%} to 1
on join:
	if {deat.%player%} is 1:
		set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
		set {_y} to 256
		set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
		set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
		set {god.%player%} to true
		teleport player to {_location}
		send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
		set {deat.%player%} to 0
		stop
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop
variables:
	{deat.%player%} = 0

 

nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

:kappa: naprawiam

options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on respawn:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop

 

Edytowane przez Rejszpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Rejszpat napisał:

:kappa: naprawiam

//*
   Po pierwszym wejściu
                       *\\
options:
	x-min: -3000
	x-max: 3000
	z-min: -3000
	z-max: 3000
on first join:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	stop
on respawn:
	set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
	set {_y} to 256
	set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
	set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
	set {god.%player%} to true
	teleport player to {_location}
	send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
	set {deat.%player%} to 0
	stop
on damage:
	if victim is player:
		if {god.%victim%} is true:
			cancel event
			delete {god.%victim%}
			stop

 

chyba działa :kappa: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Rejszpat napisał:

Trzeba do tego SkQuery

Dopisz po prostu

on death of player:
	play raw sound "random.anvil_land" at victim with pitch 2 volume 8

 

ok, sprawdzę

29 minut temu, Rejszpat napisał:

Trzeba do tego SkQuery

Dopisz po prostu

on death of player:
	play raw sound "random.anvil_land" at victim with pitch 2 volume 8

 

nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	
	max_x: 2000	
	min_x: -2000
	max_z: 2000
	min_z: -2000

function tp(p: player):
	set {_x} to random integer between {@max_x} and {@min_x}
	set {_z} to random integer between {@max_z} and {@min_z}
	execute console command "tppos %{_p}% %{_x}% 256 %{_z}%"

on first join:
	tp(player)

on respawn:
	tp(player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, KrejzolekPRO napisał:
options:
	
	max_x: 2000	
	min_x: -2000
	max_z: 2000
	min_z: -2000

function tp(p: player):
	set {_x} to random integer between {@max_x} and {@min_x}
	set {_z} to random integer between {@max_z} and {@min_z}
	execute console command "tppos %{_p}% %{_x}% 256 %{_z}%"

on first join:
	tp(player)

on respawn:
	tp(player)

 

Ale :rak: 

A jak ktoś nie ma Essentialsa :kappa: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...