gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Potrzebuję skryptów: Gdy gracz wejdzie pierwszy raz na serwer, to zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. Gdy gracz zginie, to również zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, gnomsy napisał: Potrzebuję skryptów: Gdy gracz wejdzie pierwszy raz na serwer, to zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. Gdy gracz zginie, to również zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. HELP Z tym RandomTP po śmierci może być problem... Bo raczej gracza który nie żyje nie udałoby się przeteleportować gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: Z tym RandomTP po śmierci może być problem... Bo raczej gracza który nie żyje nie udałoby się przeteleportować Gdy gracz zginie, to po odrodzeniu ma zostać przeteleportowany w losowe koordynaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 //* Po pierwszym wejściu *\\ options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: //* Po pierwszym wejściu *\\ options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop plagiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 (edytowane) udowodnij Niestety muszę Cię zasmucić z tym po śmierci bo gracz zostanie wyrzucony z serwera //* Po pierwszym wejściu *\\ on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop //* Po śmierci *\\ on death of player: kick victim due to " &8» &7Nie zyjesz!" set {deat.%player%} to 1 on join: if {deat.%player%} is 1: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." set {deat.%player%} to 0 stop //* Konfiguracja itp. *\\ on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop variables: {deat.%player%} = 0 options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 Edytowane 21 października 2017 przez Rejszpat gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 2 minuty temu, Rejszpat napisał: udowodnij Niestety muszę Cię zasmucić z tym po śmierci bo gracz zostanie wyrzucony z serwera //* Po pierwszym wejściu *\\ options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on death of player: kick victim due to " &8» &7Nie zyjesz!" set {deat.%player%} to 1 on join: if {deat.%player%} is 1: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." set {deat.%player%} to 0 stop on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop variables: {deat.%player%} = 0 nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, gnomsy napisał: nie rozumiem Gracz musi zostać wyrzucony z serwera ponieważ jak przeteleportujesz gracza w czasie w którym nie żyje to zrespi się w domyślnym miejscu ustawionym jako world-spawn gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: Gracz musi zostać wyrzucony z serwera ponieważ jak przeteleportujesz gracza w czasie w którym nie żyje to zrespi się w domyślnym miejscu ustawionym jako world-spawn to niech tak się stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 (edytowane) naprawiam options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on respawn: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop Edytowane 21 października 2017 przez Rejszpat gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 1 minutę temu, Rejszpat napisał: naprawiam //* Po pierwszym wejściu *\\ options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on respawn: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." set {deat.%player%} to 0 stop on damage: if victim is player: if {god.%victim%} is true: cancel event delete {god.%victim%} stop chyba działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, gnomsy napisał: chyba działa tylko wywal set {deat.%player%} to 0 które znajduje się 2 linijki nad on damage: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: tylko wywal set {deat.%player%} to 0 które znajduje się 2 linijki nad on damage: czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, gnomsy napisał: czemu? Bo znalazłem w dokumentacji event on respawn i teraz nie musi kickać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: Bo znalazłem w dokumentacji event on respawn i teraz nie musi kickać Ale nawet z tym dopiskiem mnie nie kicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, gnomsy napisał: Ale nawet z tym dopiskiem mnie nie kicka No tak ale przez to zawalasz zmiennymi variables.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Teraz, Rejszpat napisał: No tak ale przez to zawalasz zmiennymi variables.csv ok, usunę. a dopisałbyś, że gdy gracz zginie to jest dzwięk uderzającego kowadła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 Trzeba do tego SkQuery Dopisz po prostu on death of player: play raw sound "random.anvil_land" at victim with pitch 2 volume 8 gnomsy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomsy 53 Opublikowano 21 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 3 minuty temu, Rejszpat napisał: Trzeba do tego SkQuery Dopisz po prostu on death of player: play raw sound "random.anvil_land" at victim with pitch 2 volume 8 ok, sprawdzę 29 minut temu, Rejszpat napisał: Trzeba do tego SkQuery Dopisz po prostu on death of player: play raw sound "random.anvil_land" at victim with pitch 2 volume 8 nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 options: max_x: 2000 min_x: -2000 max_z: 2000 min_z: -2000 function tp(p: player): set {_x} to random integer between {@max_x} and {@min_x} set {_z} to random integer between {@max_z} and {@min_z} execute console command "tppos %{_p}% %{_x}% 256 %{_z}%" on first join: tp(player) on respawn: tp(player) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 21 października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 października 2017 10 minut temu, KrejzolekPRO napisał: options: max_x: 2000 min_x: -2000 max_z: 2000 min_z: -2000 function tp(p: player): set {_x} to random integer between {@max_x} and {@min_x} set {_z} to random integer between {@max_z} and {@min_z} execute console command "tppos %{_p}% %{_x}% 256 %{_z}%" on first join: tp(player) on respawn: tp(player) Ale A jak ktoś nie ma Essentialsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomsy 53
Potrzebuję skryptów: Gdy gracz wejdzie pierwszy raz na serwer, to zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. Gdy gracz zginie, to również zostanie przeteleportowany w losowe koordynaty. HELP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi