Skocz do zawartości
  • 0

Problem z poziomowaniem!


00Maciek00

Pytanie

Hej, chciałbym poprosić o pomoc przy jednym skrypcie! A jest on następujący:

- Chciałem żeby działało to tak, że gdy mój poziom się zwiększy to {wymaganyexprpg::%player%} się zwiększała o 25!

 

Aktualny wygląd skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {exprpg::%player%} = 0
    {poziom::%player%} = 1
    {wymaganyexprpg::%player%} = 100
on death:
    if attacker is a player:
        if victim is a wolf:
            add 20 to {exprpg::%attacker%}
        if {exprpg::%attacker%} > {wymaganyexprpg::%attacker%}:
            set {_exp} to ({exprpg::%attacker%} - {wymaganyexprpg::%attacker%})
            set {_wymog} to {wymaganyexprpg::%player%} 
            set {exprpg::%attacker%} to {_exp}
            add 25 to {wymaganyexprpg::%attacker%}
            add 1 to {poziom::%attacker%}
        if {exprpg::%attacker%} > {wymaganyexprpg::%attacker%}:
            if {poziom::%attacker%} < 3:
                set {_exp} to ({exprpg::%attacker%} - {wymaganyexprpg::%attacker%})
                set {_wymog} to {wymaganyexprpg::%player%} 
                set {exprpg::%attacker%} to {_exp}
                set {wymaganyexprpg::%attacker%} to 150
                add 1 to {poziom::%attacker%}

Chyba działa nie testowałem ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Mr Janek napisał:

variables:
    {exprpg::%player%} = 0
    {poziom::%player%} = 1
    {wymaganyexprpg::%player%} = 100
on death:
    if attacker is a player:
        if victim is a wolf:
            add 20 to {exprpg::%attacker%}
        if {exprpg::%attacker%} > {wymaganyexprpg::%attacker%}:
            set {_exp} to ({exprpg::%attacker%} - {wymaganyexprpg::%attacker%})
            set {_wymog} to {wymaganyexprpg::%player%} 
            set {exprpg::%attacker%} to {_exp}
            add 25 to {wymaganyexprpg::%attacker%}
            add 1 to {poziom::%attacker%}
        if {exprpg::%attacker%} > {wymaganyexprpg::%attacker%}:
            if {poziom::%attacker%} < 3:
                set {_exp} to ({exprpg::%attacker%} - {wymaganyexprpg::%attacker%})
                set {_wymog} to {wymaganyexprpg::%player%} 
                set {exprpg::%attacker%} to {_exp}
                set {wymaganyexprpg::%attacker%} to 150
                add 1 to {poziom::%attacker%}

Chyba działa nie testowałem ;d

Ale nic nie zmieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...