Skocz do zawartości
Wakal

Przerobienie skryptu

Recommended Posts

Użytkownik

Witam, prosze, aby ktos przerobił mi ten skrypt:

Spoiler

command /SetSpawnMob:
    permission: set.spawnmoba
    permission message: &4Nie masz do tego uprawnien...
    trigger:
        set {ZombieBoss} to location of player
every 60 second:
    chance of 100%:
        spawn 1 zombie at {ZombieBoss}
        set the spawned zombie's display name to "&6Lvl. &61. &2Zombie &2YO"
        set the last spawned entity's max health to 20
        heal the last spawned entity    
        set tool of last spawned entity to wooden sword of unbreaking 10
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&2Lvl.&01 &2Zombie YO":
            chance of 100%:
                drop 1 chest named "nazwa" at victim
            chance of 5%:
                drop 2 chest named "Nazwa" at victim

Na taki, który będzie dawal możliwość ustawienia wielu spawnów tego moba poprzez komendę /setspawnmobt

Oraz, żeby z moba leciała dana ilosc expa(Do konfiguracji), prosto do eq.

Za każdą pomoc dzięki!

Edytowane przez Wakal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
options:
	exp: 50 #Tutaj dajesz ilosc exp
command /SetSpawnMob [<number>]:
    permission: set.spawnmoba
    permission message: &4Nie masz do tego uprawnien...
    trigger:
  		arg 1 is set:
  			if {ZombieBoss::%number-arg%} is not set:
  				add 1 to {bossy}
        			set {ZombieBoss::%number-arg%} to location of player
every 60 second:
    chance of 100%:
  		loop {bossy} times:
        	spawn 1 zombie at {ZombieBoss}
        	set the spawned zombie's display name to "&6Lvl. &61. &2Zombie &2YO"
        	set the last spawned entity's max health to 20
        	heal the last spawned entity    
        	set tool of last spawned entity to wooden sword of unbreaking 10
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&2Lvl.&01 &2Zombie YO":
            chance of 100%:
				if victim can hold 1 chest named "nazwa":
					give {@exp} xp to the victim
					add 1 chest named "nazwa" at victim
            chance of 5%:
				if victim can hold 2 chest named "Nazwa":
					give {@exp} xp to the victim
					add 2 chest named "Nazwa" at victim

(Nastepnym razem wstawiaj kod do funkcji kod a nie spoilera

Edytowane przez Mr Janek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
1 godzinę temu, Mr Janek napisał:
options:
	exp: 50 #Tutaj dajesz ilosc exp
command /SetSpawnMob [<number>]:
    permission: set.spawnmoba
    permission message: &4Nie masz do tego uprawnien...
    trigger:
  		arg 1 is set:
  			if {ZombieBoss::%number-arg%} is not set:
  				add 1 to {bossy}
        			set {ZombieBoss::%number-arg%} to location of player
every 60 second:
    chance of 100%:
  		loop {bossy} times:
        	spawn 1 zombie at {ZombieBoss}
        	set the spawned zombie's display name to "&6Lvl. &61. &2Zombie &2YO"
        	set the last spawned entity's max health to 20
        	heal the last spawned entity    
        	set tool of last spawned entity to wooden sword of unbreaking 10
on death:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&2Lvl.&01 &2Zombie YO":
            chance of 100%:
				if victim can hold 1 chest named "nazwa":
					give {@exp} xp to the victim
					add 1 chest named "nazwa" at victim
            chance of 5%:
				if victim can hold 2 chest named "Nazwa":
					give {@exp} xp to the victim
					add 2 chest named "Nazwa" at victim

(Nastepnym razem wstawiaj kod do funkcji kod a nie spoilera

Dobrze, dzięki:D ale "at victim" nie działa, jak to naprawic?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
6 minut temu, Mr Janek napisał:

No numer spawnu ;'d

A xD, też tak przeczuwałem, ale moby sie nie respią , czym jest to spowodowane?  

Edytowane przez Wakal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik

Ok, respią sie ;) Ale teraz tylko w miejscu w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy, jak ustawie np. /setspawnmob 3444 to nie respi sie w tym miejscu, tylko w tym w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy. 

25 minut temu, Mr Janek napisał:
spawn 1 zombie at {ZombieBoss}

Zamien na:

 

spawn 1 zombie at {ZombieBoss::%loop-number%}

Ok, respią sie ;) Ale teraz tylko w miejscu w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy, jak ustawie np. /setspawnmob 3444 to nie respi sie w tym miejscu, tylko w tym w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
Dnia 11.10.2017 o 15:39, Wakal napisał:

Ok, respią sie ;) Ale teraz tylko w miejscu w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy, jak ustawie np. /setspawnmob 3444 to nie respi sie w tym miejscu, tylko w tym w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy. 

Ok, respią sie ;) Ale teraz tylko w miejscu w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy, jak ustawie np. /setspawnmob 3444 to nie respi sie w tym miejscu, tylko w tym w którym ustawiłem spawn po raz pierwszy. 

Bo sie dodaje 1 do zmiennej dlatego musisz po kolej ;d

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik

 

33 minuty temu, Mr Janek napisał:

Bo sie dodaje 1 do zmiennej dlatego musisz po kolej ;d

Amm... no dobrze, ale nic nie dropi na ziemie ani do eq ;( ani exp do eq

Edytowane przez Wakal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×