Skocz do zawartości
  • 0

0 errorów i nie dziala


xPiwkoPL

Pytanie

on script load:
	register new shaped recipe for diamond pickaxe named "emerald kilof" using emerald, emerald, emerald, air, stick, air, air, stick, air



on craft:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		set {_item} to "%loop-item%" parsed as item type
		if  {_x} is 1:
			enchant {_item} with efficiency 5

 

nawet kiedy dostawie x jest 2 3 4 dalej nie dziala

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, xPiwkoPL napisał:

dalej nie enchantuje

Dodaj do kodu takiego debuga

on craft:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			enchant loop-item with efficiency 3

 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Dodaj do kodu takiego debuga


on craft:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			enchant loop-item with efficiency 3

 

wtedy enchantuja sie wszystki przedmioty z eq
na piatke i czasami sie nie enchantuja

Edytowane przez xPiwkoPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xPiwkoPL napisał:

wtedy enchantuja sie wszystki przedmioty z eq

 

on craft:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

 


on craft:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 3

 

działa a da sie jakos zrobic zeby enchantowalo ten craftowany item? bo tak enchantuje te ktore sa w eq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xPiwkoPL napisał:

działa a da sie jakos zrobic zeby enchantowalo ten craftowany item? bo tak enchantuje te ktore sa w eq

No wydaje mi się, że jak ktoś będzie craftował ten kilof to w eq będzie już miał zenchantowany kilof. Usuń całe inventory i wytwórz ten kilfof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xPiwkoPL napisał:

no wlasnie tworzy sie nie enchantowany

Okej, to zrób tak:

on inventory close:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 3

Trochę zamulać może. Zamknij eq po tym.

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Okej, to zrób tak:


on inventory close:
	loop all items in player's inventory:
		if loop-item's name is "emerald kilof":
			if loop-item is enchanted:
				stop
		set {_x} to random integer between 1 and 4
		if  {_x} is 1:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 5
		else:
			if loop-item's name is "emerald kilof":
				enchant loop-item with efficiency 3

Trochę zamulać może. Zamknij eq po tym.

dzieki działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...