UltimJPlay | 1 Opublikowano 8 października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 października 2017 Witajcie! Chodzi mi bynajmniej o to że zamiast drop trafiać do eq chciałbym żeby trafiał do wirtualnego magazynu który otwierałby się dzięki komendzie /magazyn PROSZĘ O POMOC <3! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 command /magazyn: trigger: open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player wait 1 tick set {_slot} to 0 set {eqmag::%player%::edit} to true loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}: set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value add 1 to {_slot} on inventory close: clear {magazyneq::itemlist::%player%::*} if {eqmag::%player%::edit} is true: loop 53 times: if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air: set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*} set {eqmag::%player%::edit} to false on mine of stone: chance of 15%: add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*} chance of 15%: add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*} #itd... Powinno za działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 9 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 (edytowane) Oki sprawdzę jak tylko wrócę z uczelni. Ostatnie pytanie - dodałbyś jeszcze że gracz nie może nic wkładać do tego magazynu? To ma działać tylko w stronę dropu, a nie wirtualnego plecaka :D. Pomóż 9 godzin temu, Mr Janek napisał: command /magazyn: trigger: open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player wait 1 tick set {_slot} to 0 set {eqmag::%player%::edit} to true loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}: set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value add 1 to {_slot} on inventory close: clear {magazyneq::itemlist::%player%::*} if {eqmag::%player%::edit} is true: loop 53 times: if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air: set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*} set {eqmag::%player%::edit} to false on mine of stone: chance of 15%: add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*} chance of 15%: add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*} #itd... Powinno za działać @EDIT tak więc błędów nie ma lecz zaobserwowałeś coś dziwnego... mianowicie jeśli kopię stone to w każdym slocie w gui jest na przemian diament / emerald / diament / emerald oczywiście działa to tylko wtedy jak kopię Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <----- luknij Edytowane 9 października 2017 przez UltimJPlay | Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Curser 8 Opublikowano 10 października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 Popełniasz @Mr Janek podstawowy błąd bo rzeczy nie chcą się stakować... rzecz jest prosta... Dnia 9.10.2017 o 10:24, UltimJPlay | napisał: set {_slot} to 0 Ustaw na 1 Powinno ci zadziałać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 10 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Curser napisał: Popełniasz @Mr Janek podstawowy błąd bo rzeczy nie chcą się stakować... rzecz jest prosta... Ustaw na 1 Powinno ci zadziałać Napiszesz mi to tak jak potrzeba? wiem co trzeba zmienić ale wolę mieć wszystko ładnie i żeby się ten magazyn zapisywal jak się wychodzi z serwera @EDIT nie działa Edytowane 10 października 2017 przez UltimJPlay | Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Briks 307 Opublikowano 11 października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 (edytowane) W kodzie sdDrop jest schowek, przerób sobie, tyle że inaczej działa Edytowane 11 października 2017 przez MasterNW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 11 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 Godzinę temu, MasterNW napisał: W kodzie sdDrop jest schowek, przerób sobie, tyle że inaczej działa Dasz mi link proszę? Gdzie ty widzisz schowek w tym skrypcie? Ja go nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 11 października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 command /magazyn: trigger: open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player wait 1 tick set {_slot} to 1 set {eqmag::%player%::edit} to true loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}: set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value add 1 to {_slot} on inventory close: clear {magazyneq::itemlist::%player%::*} if {eqmag::%player%::edit} is true: loop 53 times: if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air: set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*} set {eqmag::%player%::edit} to false on mine of stone: chance of 15%: add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*} chance of 15%: add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*} Sprobuj tego ;d @Curser thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 11 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 1 godzinę temu, Mr Janek napisał: command /magazyn: trigger: open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player wait 1 tick set {_slot} to 1 set {eqmag::%player%::edit} to true loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}: set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value add 1 to {_slot} on inventory close: clear {magazyneq::itemlist::%player%::*} if {eqmag::%player%::edit} is true: loop 53 times: if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air: set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*} set {eqmag::%player%::edit} to false on mine of stone: chance of 15%: add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*} chance of 15%: add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*} Sprobuj tego ;d @Curser thx Wydaje mi się że nie zmieniłeś tego o co Cię prosiłem.... zrobiłem dokładnie tak jak ty podmieniajac set {_slot} to 1 i to nic nie dało.... To ma się zapisywać i każdy item ma się stackowac a jak narazie chyba tak nie jest pomóż ktoś sensownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 11 października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 15 minut temu, UltimJPlay | napisał: Wydaje mi się że nie zmieniłeś tego o co Cię prosiłem.... zrobiłem dokładnie tak jak ty podmieniajac set {_slot} to 1 i to nic nie dało.... To ma się zapisywać i każdy item ma się stackowac a jak narazie chyba tak nie jest pomóż ktoś sensownie Wydaje mi sie ze niestety nie ma sposobu na stackowanie tych rzeczy ;/ w gui ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 11 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 października 2017 może ktoś inny ogarnie? proszę? myślę że się da w jakiś sposób naprawdę mi zależy pomocy ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UltimJPlay | 1 Opublikowano 15 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 października 2017 Pomoże ktoś w końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
UltimJPlay | 1
Witajcie! Chodzi mi bynajmniej o to że zamiast drop trafiać do eq chciałbym żeby trafiał do wirtualnego magazynu który otwierałby się dzięki komendzie /magazyn
PROSZĘ O POMOC <3!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi