Skocz do zawartości
  • 0

Drop nie do ekwipunku, a do magazynu


UltimJPlay |
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /magazyn:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player
		wait 1 tick
		set {_slot} to 0
		set {eqmag::%player%::edit} to true
		loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}:
				set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value
				add 1 to {_slot}
on inventory close:
	clear {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	if {eqmag::%player%::edit} is true:
		loop 53 times:
			if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air:
				set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player
				add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
		set {eqmag::%player%::edit} to false
on mine of stone:
	chance of 15%:
		add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	chance of 15%:
		add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
#itd...

Powinno za działać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Oki sprawdzę jak tylko wrócę z uczelni. Ostatnie pytanie - dodałbyś jeszcze że gracz nie może nic wkładać do tego magazynu? To ma działać tylko w stronę dropu, a nie wirtualnego plecaka :D. Pomóż :3

9 godzin temu, Mr Janek napisał:
command /magazyn:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player
		wait 1 tick
		set {_slot} to 0
		set {eqmag::%player%::edit} to true
		loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}:
				set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value
				add 1 to {_slot}
on inventory close:
	clear {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	if {eqmag::%player%::edit} is true:
		loop 53 times:
			if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air:
				set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player
				add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
		set {eqmag::%player%::edit} to false
on mine of stone:
	chance of 15%:
		add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	chance of 15%:
		add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
#itd...

Powinno za działać ;)

@EDIT

tak więc błędów nie ma lecz zaobserwowałeś coś dziwnego... mianowicie jeśli kopię stone to w każdym slocie w gui jest na przemian diament / emerald / diament / emerald oczywiście działa to tylko wtedy jak kopię

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <----- luknij

 

Edytowane przez UltimJPlay |
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Curser napisał:

Popełniasz @Mr Janek podstawowy błąd bo rzeczy nie chcą się stakować... rzecz jest prosta...

Ustaw na 1 

Powinno ci zadziałać ;)

 

Napiszesz mi to tak jak potrzeba? :) wiem co trzeba zmienić ale wolę mieć wszystko ładnie i żeby się ten magazyn zapisywal jak się wychodzi z serwera 

@EDIT

nie działa ;)

Edytowane przez UltimJPlay |
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /magazyn:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player
		wait 1 tick
		set {_slot} to 1
		set {eqmag::%player%::edit} to true
		loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}:
				set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value
				add 1 to {_slot}
on inventory close:
	clear {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	if {eqmag::%player%::edit} is true:
		loop 53 times:
			if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air:
				set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player
				add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
		set {eqmag::%player%::edit} to false
on mine of stone:
	chance of 15%:
		add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	chance of 15%:
		add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*}

Sprobuj tego ;d @Curser thx 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Mr Janek napisał:
command /magazyn:
	trigger:
		open chest with 6 rows named "&9&lMAGAZYN" to player
		wait 1 tick
		set {_slot} to 1
		set {eqmag::%player%::edit} to true
		loop {magazyneq::itemlist::%player%::*}:
				set slot {_slot} of current inventory of player to loop-value
				add 1 to {_slot}
on inventory close:
	clear {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	if {eqmag::%player%::edit} is true:
		loop 53 times:
			if slot "%loop-number -1%" parsed as an integer of current inventory of player is not air:
				set {_item} to slot loop-number - 1 of current inventory of player
				add {_item} to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
		set {eqmag::%player%::edit} to false
on mine of stone:
	chance of 15%:
		add 1 diamond to {magazyneq::itemlist::%player%::*}
	chance of 15%:
		add 1 emerald to {magazyneq::itemlist::%player%::*}

Sprobuj tego ;d @Curser thx 

 

Wydaje mi się że nie zmieniłeś tego o co Cię prosiłem.... zrobiłem dokładnie tak jak ty podmieniajac set {_slot} to 1 i to nic nie dało.... To ma się zapisywać i każdy item ma się stackowac a jak narazie chyba tak nie jest :( pomóż ktoś sensownie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, UltimJPlay | napisał:

Wydaje mi się że nie zmieniłeś tego o co Cię prosiłem.... zrobiłem dokładnie tak jak ty podmieniajac set {_slot} to 1 i to nic nie dało.... To ma się zapisywać i każdy item ma się stackowac a jak narazie chyba tak nie jest :( pomóż ktoś sensownie :(

Wydaje mi sie ze niestety nie ma sposobu na stackowanie tych rzeczy ;/ w gui ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...