Skocz do zawartości
  • 0

FLUDER
 Udostępnij

Pytanie

Witam, poszukuję skryptu na Sklep w GUI.
Jeżeli ktoś takowy ma, prosiłbym o wklejenie go w odpowiedziach.
-Najlepiej aby skrypt miał funkcję dodawania itemów.
Jeżeli nie poprzez komendę w grze, to chociaż w configu.
-Skrypt powinien mieć system coinsów.
tzn.
-Mamy 64 drewna, zamieniamy na 5 coinsów.
Za 5 coinsów nie można kupić nic w sklepie
zbieramy do np. 50 coinsów.
-Wtedy można już kupić np. 1 TNT
 

Spoiler

Nie pytajcie po co mam zamieniać tyle stacków drewna na 1 tnt, mam swój tryb MC - wiem co robię :) 


//Czyszczę formatowanie ~Invi
 

Edytowane przez Invi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

kodzik nie testowany ale powinnien dzialac wiec tak:

1. tworzysz npc np z citizensa albo zwyklego billagera nazywasz &b&lSKLEP

2.klikasz na niego PPM i otwiera ci sie sklep narazie jest pusty

3.wchodzisz w pliki gry szukasz w skryptach folderu sklep i w folderze jest plik sklep.yml

4.1edycja sklepu wyglada tak:

4.2 sklep.item.1 - item po angielsku np "stone"

4.3 sklep.nazwa.1 - nazwa pakazywana w sklepie niewymagana jak bedzie puste to iem w sklepie otrzyma nazwe itemku np "oak log"

4.4 sklep.cena.1 - cena itemku np "15"

5.sloty - jak mamy sklep.item.1 to ta jedynka to pierwszy slot, sloty liczymy od lewego gornego rogu w skrzyni

6 wymagania:

-skript

-wildscript

-skquerry

-skutilities

Spoiler
command /sklep [<text>] [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is "kup":
			if arg-2 is set:
				if arg-3 is set:
					if file "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml" exists:
						set {_item.%arg-3%} to single value "sklep.%arg-3%.item" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%arg-2%.yml" parsed as item
						set {_nazwa.%arg-3%} to single value "sklep.%arg-3%.nazwa" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%arg-2%.yml"
						set {_cana.%arg-3%} to single value "sklep.%arg-3%.cena" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%arg-2%.yml" parsed as number
						if {_item.%arg-3%} is set:
							if {_cana.%arg-3%} is set:
								if {_cana.%arg-3%} <= {coinsy::%player%}:
									if player can hold {_item.%arg-3%}:
										remove {_cana.%arg-3%} from {coinsy::%player%}
										if {_nazwa.%arg-3%} is set:
											give player {_item.%arg-3%} named "%colored {_nazwa.%arg-3%}%"
										else:
											give player {_item.%arg-3%} named ""
									else:
										send "Masz za malo miejsca"
								else:
									send "Nie masz wystarczajaco hajsu"
on script load:
	if folder "plugins/Skript/scripts/sklep" doesn't exists:
		create folder "plugins/Skript/scripts/sklep"
	if file "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml" doesn't exists:
		create file "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml"
		loop 6*9 times:
			set "sklep.%loop-number%.item" to " " in "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml"
			set "sklep.%loop-number%.nazwa" to " " in "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml"
			set "sklep.%loop-number%.cena" to "0" in "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml"
on rightclick on entity:
	if name of clicked entity is "&b&lSKLEP":
		if file "plugins/Skript/scripts/sklep/sklep.yml" exists:
			loop 6*9 times:
				set {_item.%loop-number%} to single value "sklep.%loop-number%.item" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%player's world%.yml" parsed as item
				set {_nazwa.%loop-number%} to single value "sklep.%loop-number%.nazwa" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%player's world%.yml"
				set {_cana.%loop-number%} to single value "sklep.%loop-number%.cena" get of "plugins/Skript/scripts/sklep/%player's world%.yml" parsed as number
			open chest with 6 rows named "SKLEP" to player
			wait 2 tick
			if inventory name of player's current inventory is "SKLEP":
				loop 6*9 times:
					if {_item.%loop-number%} is set:
						if {_cana.%loop-number%} is set:
							if {_nazwa.%loop-number%} is not "-":
								format slot loop-number -1 of player with {_item.%loop-number%} named "%colored {_nazwa.%loop-number%}%" with lore "&eCena:&c %{_cana.%loop-number%}%" to run "{}przekierowanie %player% sklep kup sklep %loop-number%"
							else:							
								format slot loop-number -1 of player with {_item.%loop-number%} with lore "&eCena:&c %{_cana.%loop-number%}%" to run "{}przekierowanie %player% sklep kup sklep %loop-number%"
						else:
							format slot loop-number -1 of player with light gray glass pane named "&3Kup Itemy!" to be unstealable
					else:	
						format slot loop-number -1 of player with light gray glass pane named "&3Kup Itemy!" to be unstealable

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...