hypersonic0 16 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Witam mam kod: chance of 1%: give 1 diamond chance of 1%: give 1 emerald i jest problem, jak robię polecenie przypisane do tego kodu, ciągle mi wypada 1 diament, i 1 emerald. Dlaczego tak się dzieje? Za odpowiedź dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 dodaj stop pod koniec kodutzn give 1 emerald to the playerstopitd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) Spróbuj taki kodzikon mine stone: #to tylko do sprawdzenia chance of 1%: give 1 diamond to the player chance of 1%: give 1 emerald to the player@Edit jak kopię z tym kodem to nakopałem stacka cobblestona i wtedy dopiero trafił się diament, emeralda nie udało mi się trafić :P Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Hydorax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mati770ka 120 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 chance of 1%:give 1 diamond stopchance of 1%:give 1 emerald stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hypersonic0 16 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Dostaje same diamenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 a podaj swój kod cały może masz w nim coś źle zrobione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hypersonic0 16 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 on rightclick with Emerald: if name of player's tool is "&2Magiczny Emerald": chance of 1%: give player 1 emerald stop chance of 1%: give player 1 diamond stopon load: register new shapeless recipe for Emerald named "&2Magiczny Emerald" using emerald, emerald, emerald, emerald, diamond, emerald, emerald, emerald, emerald Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) To powinno zadziałać, mi przynajmniej działa :]on rightclick with Emerald: if name of player's tool is "&2Magiczny Emerald": chance of 1%: give player 1 emerald stop chance of 1%: give player 1 diamond stopon load: register new shapeless recipe for Emerald named "&2Magiczny Emerald" using emerald, emerald, emerald, emerald, diamond, emerald, emerald, emerald, emeraldMiałeś po prostu źle wytabowane dlatego nie rozpoznawało dalszej części kodu :) Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Hydorax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hypersonic0 16 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Teraz nie dodaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 A ile razy kliknąłeś, bo jest ustawione 1% i mi chyba za 25 razem wydropił diax :)Zeby sprawdzić czy działa ustaw większy procent :P (Mi to działa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hypersonic0 16 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Dzięki //Close ~ tropek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hypersonic0 16
Witam mam kod:
i jest problem, jak robię polecenie przypisane do tego kodu, ciągle mi wypada 1 diament, i 1 emerald.
Dlaczego tak się dzieje?
Za odpowiedź dzięki z góry.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi