Polski Sześcian 94 Opublikowano 16 września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 września 2017 (edytowane) Projekt pt. "Skrypty bez ograniczeń" Witam, w tym poście możecie pisać pomysły na skrypty które ja napiszę, oczywiście zanim coś napiszecie, pomyślcie czy w ogóle Skript na to pozwala. Wzór: Nazwa skryptu: Na czym skrypt ma polegać: (Pomysł został "ukradnięty" @esej-owi) Edytowane 16 września 2017 przez Polski Sześcian kapi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi. 332 Opublikowano 16 września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 września 2017 Kontynuuj mój nie rozwijający się projekt! Gratulacje! Napisz mi skrypt na statystyki łączący się z MySQL, bo przyda mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski Sześcian 94 Opublikowano 17 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 Dnia 16.09.2017 o 16:03, esej napisał: Kontynuuj mój nie rozwijający się projekt! Gratulacje! Napisz mi skrypt na statystyki łączący się z MySQL, bo przyda mi się. Mogę zrobić ale mogę zrobić tylko skrypt w Skriptcie, a nie w PHP Bo mi się nie chce (ew. może jak mi się zechce to go zrobie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystal_PL 93 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 (edytowane) Nazwa skryptu: BungeeChat Na czym skrypt ma polegać: Polaczenie chatu z dwoch serwerow polaczonych bungeecordem Edytowane 17 września 2017 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrejzolekPRO 600 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 5 minut temu, Crystal_PL napisał: Nazwa skryptu: BungeeChat Na czym skrypt ma polegać: Polaczenie chatu z dwoch serwerow polaczonych bungeecordem Od razu mówię, że jest możliwe gdyż sam robiłem, przy sektorach Dodam, że musisz mieć baze danych, ja robiłem w mysql, ale możesz również używać redisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystal_PL 93 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 5 minut temu, KrejzolekPRO napisał: Od razu mówię, że jest możliwe gdyż sam robiłem, przy sektorach Dodam, że musisz mieć baze danych, ja robiłem w mysql, ale możesz również używać redisa. Wiem, że jest możliwe z sektorów itachiego. Próbowałem sam szukać w tamtym kodzie linii od tego, ale znaleźć nie mogłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrejzolekPRO 600 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 3 minuty temu, Crystal_PL napisał: Wiem, że jest możliwe z sektorów itachiego. Próbowałem sam szukać w tamtym kodzie linii od tego, ale znaleźć nie mogłem. Masz ten kod jeszcze? To mogę ci pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystal_PL 93 Opublikowano 17 września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 września 2017 1 minutę temu, KrejzolekPRO napisał: Masz ten kod jeszcze? To mogę ci pokazać Tak. Chodźmy na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nuux 7 Opublikowano 20 września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 Nazwa skryptu: Stone lvl Na czym skrypt ma polegać: za wykopanie stone przykladowo co 100 dostaje sie 1 lvl + prefix 1 lvl np Swiezak itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski Sześcian 94 Opublikowano 21 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2017 (edytowane) Dnia 20.09.2017 o 00:09, Nuux napisał: Nazwa skryptu: Stone lvl Na czym skrypt ma polegać: za wykopanie stone przykladowo co 100 dostaje sie 1 lvl + prefix 1 lvl np Swiezak itp Nie wiem czy ten skrypt miałby sens... Bo to można zrobić na zasadzie: on mine of stone: add 1 to {stone.%player%} {stone.%player%} is 100: send "&aAwansowales 1 poziom w gore!" set {stone.%player%} to 0 add 1 to {lvl.%player%} on first join: set {lvl.%player%} to 0 set {stone.%player%} to 0 on chat: cancel event broadcast "&7[&e%{lvl.%player%}%&7] &f%player%&7: %message%" A co do chatu to jeszcze tyle Ci mogę pomóc: on chat: cancel event {lvl.%player%} is 1: broadcast "&7[&eSwiezaczek&7] &f%player%&7: &f%message%" {lvl.%player%} is 2: broadcast "&7[&eSwiezak&7] &f%player%&7: &f%message%" Dnia 17.09.2017 o 09:38, Crystal_PL napisał: Nazwa skryptu: BungeeChat Na czym skrypt ma polegać: Polaczenie chatu z dwoch serwerow polaczonych bungeecordem Myślę że to było by głupie https://www.spigotmc.org/resources/bungeechat-inactive.3/ Polecam Ale... hmm... skrypt napisze i tak Edytowane 21 września 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystal_PL 93 Opublikowano 22 września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 Ale ja nie chce pluginu.. napisz skrypt plis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski Sześcian 94 Opublikowano 22 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 9 godzin temu, Crystal_PL napisał: Ale ja nie chce pluginu.. napisz skrypt plis Ale w tym przypadku to by nie miało sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi. 332 Opublikowano 22 września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 on chat: cancel event set {uuid::%player%} to bungee uuid of "%player%" message coloured "&8» &6%player%&8: &7%message%" to bungeecord player "%{uuid::%player%}%" Trzymaj @Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski Sześcian 94 Opublikowano 22 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 9 godzin temu, esej napisał: on chat: cancel event set {uuid::%player%} to bungee uuid of "%player%" message coloured "&8» &6%player%&8: &7%message%" to bungeecord player "%{uuid::%player%}%" Trzymaj @Crystal_PL Wiesz co.. Jako tako to się sprawdzi ;P Ale on może mieć taki jeden malutki problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLUDER 24 Opublikowano 22 września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 września 2017 Nazwa: Sklep w GUI Funkcja: wpisujemy komendę /sklep i otwiera nam się gui z jedną linijką, 3 bloki (czerwony, zielony i żółty) zielony to KUPNO za COINSY, czerwony SPRZEDAŻ NA COINSY a żółty to stan konta (stan coinsów) po kliknięciu w KUPNO otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. 64 COBBLESTONE za 15 COINSOW po kliknięciu w SPRZEDAŻ otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. za 64 OAK LOG - 7 COINSOW a po kliknięciu w STAN konta nic się nie dzieje, tylko po najechaniu na ten żółty bloczek, wyświetla nam opis (lore) np: &2&lCoinsy: %coins% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski Sześcian 94 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 (edytowane) Dnia 22.09.2017 o 12:38, FLUDER napisał: Nazwa: Sklep w GUI Funkcja: wpisujemy komendę /sklep i otwiera nam się gui z jedną linijką, 3 bloki (czerwony, zielony i żółty) zielony to KUPNO za COINSY, czerwony SPRZEDAŻ NA COINSY a żółty to stan konta (stan coinsów) po kliknięciu w KUPNO otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. 64 COBBLESTONE za 15 COINSOW po kliknięciu w SPRZEDAŻ otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. za 64 OAK LOG - 7 COINSOW a po kliknięciu w STAN konta nic się nie dzieje, tylko po najechaniu na ten żółty bloczek, wyświetla nam opis (lore) np: &2&lCoinsy: %coins% Spoiler Spoiler command /sklep: trigger: open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player wait 2 tick format slot 1 of player with 1 of emerald block named "KUPNO za COINSY" to close then run [execute player command "kupno"] format slot 4 of player with 1 of diamond block named "STAN KONTA" with lore "%{coinsy.%player%}% coinsow" to close format slot 7 of player with 1 of redstone block named "SPRZEDAZ za COINSY" to close then run [execute player command "sprzedaz"] command /kupno: trigger: open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player wait 2 tick format slot 6 of player with 64 of cobblestone named "64 cobblestone" with lore "15 coinsow" to close then run [execute player command "kup 1"] command /kupno: trigger: open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player wait 2 tick format slot 6 of player with 64 of oak log named "64 oak log" with lore "7 coinsow" to close then run [execute player command "sprzedaj 1"] command /kup [<text>]: trigger: arg 1 is "1": {coinsy.%player%} is smaller than 15: send "&cNie stac cie" stop {coinsy.%player%} is 15: send "&aKupiles 64 cobblestone!" remove 15 from {coinsy.%player%} add 64 cobblestone to player {coinsy.%player%} is bigger than 15: send "&aKupiles 64 cobblestone!" remove 15 from {coinsy.%player%} add 64 cobblestone to player command /sprzedaj [<text>]: trigger: arg 1 is "1": if player has 64 oak log: remove 64 oak log from player add 7 to {coinsy.%player%} variables: {coinsy.%player%} = 0 Może być źle wytabowane ale to właściciel serwisu code.skript.pl za to odpowiada Edytowane 26 września 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi