Skocz do zawartości

● Projekt "Skrypty bez ograniczeń" ●


Polski Sześcian

Rekomendowane odpowiedzi

Projekt pt. "Skrypty bez ograniczeń"

Witam, w tym poście możecie pisać pomysły na skrypty które ja napiszę, oczywiście zanim coś napiszecie, pomyślcie czy w ogóle Skript na to pozwala.

Wzór:

Nazwa skryptu:
Na czym skrypt ma polegać:

(Pomysł został "ukradnięty" @esej-owi)

 

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.09.2017 o 16:03, esej napisał:

Kontynuuj mój nie rozwijający się projekt! Gratulacje! :rak:

Napisz mi skrypt na statystyki łączący się z MySQL, bo przyda mi się.

Mogę zrobić :P ale mogę zrobić tylko skrypt w Skriptcie, a nie w PHP :v 

Bo mi się nie chce (ew. może jak mi się zechce to go zrobie) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Crystal_PL napisał:

Nazwa skryptu: BungeeChat

Na czym skrypt ma polegać: Polaczenie chatu z dwoch serwerow polaczonych bungeecordem

Od razu mówię, że jest możliwe gdyż sam robiłem, przy sektorach :rak: Dodam, że musisz mieć baze danych, ja robiłem w mysql, ale możesz również używać redisa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

Od razu mówię, że jest możliwe gdyż sam robiłem, przy sektorach :rak: Dodam, że musisz mieć baze danych, ja robiłem w mysql, ale możesz również używać redisa.

Wiem, że jest możliwe z sektorów itachiego. Próbowałem sam szukać w tamtym kodzie linii od tego, ale znaleźć nie mogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.09.2017 o 00:09, Nuux napisał:

Nazwa skryptu: Stone lvl
Na czym skrypt ma polegać: za wykopanie stone przykladowo co 100 dostaje sie 1 lvl + prefix 1 lvl np Swiezak itp

Nie wiem czy ten skrypt miałby sens... Bo to można zrobić na zasadzie:

on mine of stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	{stone.%player%} is 100:
		send "&aAwansowales 1 poziom w gore!"
		set {stone.%player%} to 0
		add 1 to {lvl.%player%}
on first join:
	set {lvl.%player%} to 0
	set {stone.%player%} to 0

on chat:
	cancel event
	broadcast "&7[&e%{lvl.%player%}%&7] &f%player%&7: %message%"
 

A co do chatu to jeszcze tyle Ci mogę pomóc:

on chat:
	cancel event
	{lvl.%player%} is 1:
		broadcast "&7[&eSwiezaczek&7] &f%player%&7: &f%message%"
	{lvl.%player%} is 2:
		broadcast "&7[&eSwiezak&7] &f%player%&7: &f%message%"

Dnia 17.09.2017 o 09:38, Crystal_PL napisał:

Nazwa skryptu: BungeeChat

Na czym skrypt ma polegać: Polaczenie chatu z dwoch serwerow polaczonych bungeecordem

Myślę że to było by głupie :P 

https://www.spigotmc.org/resources/bungeechat-inactive.3/

Polecam ;)

Ale... hmm... skrypt napisze i tak 

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, esej napisał:

on chat:
	cancel event
	set {uuid::%player%} to bungee uuid of "%player%"
	message coloured "&8» &6%player%&8: &7%message%" to bungeecord player "%{uuid::%player%}%"

Trzymaj @Crystal_PL

Wiesz co.. Jako tako to się sprawdzi ;P 

Ale on może mieć taki jeden malutki problem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa: Sklep w GUI
Funkcja: wpisujemy komendę /sklep i otwiera nam się gui z jedną linijką, 3 bloki (czerwony, zielony i żółty) zielony to KUPNO za COINSY, czerwony SPRZEDAŻ NA COINSY a żółty to stan konta (stan coinsów)
po kliknięciu w KUPNO otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. 64 COBBLESTONE za 15 COINSOW
po kliknięciu w SPRZEDAŻ otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. za 64 OAK LOG - 7 COINSOW
a po kliknięciu w STAN konta nic się nie dzieje, tylko po najechaniu na ten żółty bloczek, wyświetla nam opis (lore) np: &2&lCoinsy: %coins%
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.09.2017 o 12:38, FLUDER napisał:

Nazwa: Sklep w GUI
Funkcja: wpisujemy komendę /sklep i otwiera nam się gui z jedną linijką, 3 bloki (czerwony, zielony i żółty) zielony to KUPNO za COINSY, czerwony SPRZEDAŻ NA COINSY a żółty to stan konta (stan coinsów)
po kliknięciu w KUPNO otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. 64 COBBLESTONE za 15 COINSOW
po kliknięciu w SPRZEDAŻ otwiera nam się gui (np 4 linijki) i mamy tam np. za 64 OAK LOG - 7 COINSOW
a po kliknięciu w STAN konta nic się nie dzieje, tylko po najechaniu na ten żółty bloczek, wyświetla nam opis (lore) np: &2&lCoinsy: %coins%
 

Spoiler
Spoiler


command /sklep:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of emerald block named "KUPNO za COINSY" to close then run [execute player command "kupno"]
		format slot 4 of player with 1 of diamond block named "STAN KONTA" with lore "%{coinsy.%player%}% coinsow" to close
		format slot 7 of player with 1 of redstone block named "SPRZEDAZ za COINSY" to close then run [execute player command "sprzedaz"]
command /kupno:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player
		wait 2 tick
		format slot 6 of player with 64 of cobblestone named "64 cobblestone" with lore "15 coinsow" to close then run [execute player command "kup 1"]
command /kupno:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "Sklep w GUI" to player
		wait 2 tick
		format slot 6 of player with 64 of oak log named "64 oak log" with lore "7 coinsow" to close then run [execute player command "sprzedaj 1"]
command /kup [<text>]:
	trigger:
		arg 1 is "1":
			{coinsy.%player%} is smaller than 15:
				send "&cNie stac cie"
				stop
			{coinsy.%player%} is 15:
				send "&aKupiles 64 cobblestone!"
				remove 15 from {coinsy.%player%}
				add 64 cobblestone to player
			{coinsy.%player%} is bigger than 15:
				send "&aKupiles 64 cobblestone!"
				remove 15 from {coinsy.%player%}
				add 64 cobblestone to player
command /sprzedaj [<text>]:
	trigger:
		arg 1 is "1":
			if player has 64 oak log:
				remove 64 oak log from player
				add 7 to {coinsy.%player%}
variables:
	{coinsy.%player%} = 0

 

 

Może być źle wytabowane ale to właściciel serwisu code.skript.pl za to odpowiada ;) 

Edytowane przez Polski Sześcian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nieaktywny zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...