Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Mianowicie posiadam taki skript Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! mianowicie gdy rozwalimy generator to on znika ale gdy postawimy w tym zwykly blok drewna to generator znowu sie pojawia tak jakby event-block sie nie usuwal :// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Masz schemat jak to zrobić, aby działało. aliases: drewno1 = oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa" drewno2 = drewno3 = drewno4 = drewno5 = drewno6 = on place: if tool of player is drewno1: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno2: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno3: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno4: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno5: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno6: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player on break: if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%": if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka": wait 0.7 seconds set event-block to event-block else: drop event-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 4 minuty temu, esej napisał: Masz schemat jak to zrobić, aby działało. aliases: drewno1 = oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa" drewno2 = drewno3 = drewno4 = drewno5 = drewno6 = on place: if tool of player is drewno1: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno2: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno3: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno4: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno5: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno6: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player on break: if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%": if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka": wait 0.7 seconds set event-block to event-block else: drop event-block [16:52:33 ERROR]: 'oak log named "&2Drewno 1"' is not an item type (zombie.sk, line 2: drewno1: oak log named "&2Drewno 1"') [16:52:33 ERROR]: 'spruce log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 3: drewno2: spruce log named "&2Drewno 2"') [16:52:33 ERROR]: 'birch log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 4: drewno3: birch log named "&2Drewno 2"') [16:52:33 ERROR]: 'jungle log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 5: drewno4: jungle log named "&2Drewno 2"') [16:52:33 ERROR]: 'acacia log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 6: drewno5: acacia log named "&2Drewno 2"') [16:52:33 ERROR]: 'dark oak named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 7: drewno6: dark oak named "&2Drewno 2"') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno1' (zombie.sk, line 9: if tool of player is drewno1:') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno2' (zombie.sk, line 12: if tool of player is drewno2:') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno3' (zombie.sk, line 15: if tool of player is drewno3:') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno4' (zombie.sk, line 18: if tool of player is drewno4:') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno5' (zombie.sk, line 21: if tool of player is drewno5:') [16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno6' (zombie.sk, line 24: if tool of player is drewno6:') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 zamień aliases: na "options" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 [17:45:20 ERROR]: 'drewno1 = oak log named "&2Drewno 1"' is not an entry (like 'name : value') (zombie.sk, line 2: drewno1 = oak log named "&2Drewno 1"') [17:45:20 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno1' (zombie.sk, line 4: if tool of player is drewno1:') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 options: drewno1:oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa" drewno2: drewno3: drewno4: drewno5: drewno6: on place: if tool of player is {@drewno1}: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno2: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno3: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno4: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno5: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno6: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player on break: if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%": if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka": wait 0.7 seconds set event-block to event-block else: drop event-block drewno(liczba) zamień na {@drewno(liczba)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 10 minut temu, esej napisał: options: drewno1:oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa" drewno2: drewno3: drewno4: drewno5: drewno6: on place: if tool of player is {@drewno1}: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno2: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno3: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno4: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno5: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player if tool of player is drewno6: add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*} send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player on break: if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%": if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka": wait 0.7 seconds set event-block to event-block else: drop event-block drewno(liczba) zamień na {@drewno(liczba)} 0 errów lecz klocek się nie pojawia spowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 niszczysz to siekierką złotą z nazwą "&4Niszczarka" jeśli tak to wywal not z warunku czy player ma siekierke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Krystian Krycha 8
Mianowicie posiadam taki skript Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! mianowicie gdy rozwalimy generator to on znika ale gdy postawimy w tym zwykly blok drewna to generator znowu sie pojawia tak jakby event-block sie nie usuwal ://
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi