Skocz do zawartości
  • 0

Problem z drzewkarnią


Krystian Krycha
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Masz schemat jak to zrobić, aby działało.

 

aliases:
	drewno1 = oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa"
	drewno2 = 
	drewno3 = 
	drewno4 = 
	drewno5 = 
	drewno6 = 
on place:
	if tool of player is drewno1:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno2:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno3:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno4:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno5:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno6:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
on break:
	if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%":
		if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka":
			wait 0.7 seconds
			set event-block to event-block
		else:
			drop event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, esej napisał:

Masz schemat jak to zrobić, aby działało.

 

aliases:
	drewno1 = oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa"
	drewno2 = 
	drewno3 = 
	drewno4 = 
	drewno5 = 
	drewno6 = 
on place:
	if tool of player is drewno1:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno2:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno3:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno4:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno5:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno6:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
on break:
	if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%":
		if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka":
			wait 0.7 seconds
			set event-block to event-block
		else:
			drop event-block

 

 

[16:52:33 ERROR]: 'oak log named "&2Drewno 1"' is not an item type (zombie.sk, line 2: drewno1: oak log named "&2Drewno 1"')
[16:52:33 ERROR]: 'spruce log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 3: drewno2: spruce log named "&2Drewno 2"')
[16:52:33 ERROR]: 'birch log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 4: drewno3: birch log named "&2Drewno 2"')
[16:52:33 ERROR]: 'jungle log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 5: drewno4: jungle log named "&2Drewno 2"')
[16:52:33 ERROR]: 'acacia log named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 6: drewno5: acacia log named "&2Drewno 2"')
[16:52:33 ERROR]: 'dark oak named "&2Drewno 2"' is not an item type (zombie.sk, line 7: drewno6: dark oak named "&2Drewno 2"')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno1' (zombie.sk, line 9: if tool of player is drewno1:')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno2' (zombie.sk, line 12: if tool of player is drewno2:')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno3' (zombie.sk, line 15: if tool of player is drewno3:')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno4' (zombie.sk, line 18: if tool of player is drewno4:')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno5' (zombie.sk, line 21: if tool of player is drewno5:')
[16:52:33 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno6' (zombie.sk, line 24: if tool of player is drewno6:')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[17:45:20 ERROR]: 'drewno1 = oak log named "&2Drewno 1"' is not an entry (like 'name : value') (zombie.sk, line 2: drewno1 = oak log named "&2Drewno 1"')
[17:45:20 ERROR]: Can't compare a slot with 'drewno1' (zombie.sk, line 4: if tool of player is drewno1:')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	drewno1:oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa"
	drewno2:
	drewno3:
	drewno4:
	drewno5: 
	drewno6:
on place:
	if tool of player is {@drewno1}:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno2:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno3:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno4:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno5:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno6:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
on break:
	if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%":
		if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka":
			wait 0.7 seconds
			set event-block to event-block
		else:
			drop event-block

drewno(liczba) zamień na {@drewno(liczba)}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, esej napisał:
options:
	drewno1:oak log named "&2Drewno 1" # drewno1 = ang. nazwa drewna named "twoja nazwa"
	drewno2:
	drewno3:
	drewno4:
	drewno5: 
	drewno6:
on place:
	if tool of player is {@drewno1}:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno2:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno3:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno4:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno5:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
	if tool of player is drewno6:
		add location of event-block to {drzewkarnia::loc::*}
		send "&8» &7Lokalizacja dodana, drzewkarnia juz dziala &6:)" to the player
on break:
	if {drzewkarnia::loc::*} contains "%location of event-block%":
		if tool of player is not golden axe named "&4Niszczarka":
			wait 0.7 seconds
			set event-block to event-block
		else:
			drop event-block

drewno(liczba) zamień na {@drewno(liczba)}

0 errów lecz klocek się nie pojawia spowrotem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...