Skocz do zawartości
  • 0

Input listy w komendzie


knugi
 Udostępnij

Pytanie

Siemka, niech to szlag, że piszę do was z prośbą, hehehe

 

Chciałbym się zapytać czy istnieje jakiś argument do komendy, gdzie mogę dać listę?

Chodzi mi mniej więcej o coś takiego:

command /list [<coś>]:
	trigger:
		set {_lista::*} to arg 1

I co mam wstawić zamiast tego "coś" by to działało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tylko, że ja mam poprzez funkcję zapisaną listę w kodzie dajmy na to {_x::*}

i mam kod:

execute player command "list %{_x::*}"

Loop index normalnie numeryczny, ale czasem brakuje różnych cyferek. Np jest "1,3,4,5" nie ma dwójki

I chcę by komenda:

command /list [<coś>]:
	trigger:
		set {_lista::*} to arg 1

Dawała dla {_lista:*} dokładnie takie same wartości. Ale zrobiłem to innym sposobem :)

W kodzie dałem:

loop {_lista::*}:
			set {_lista} to "%{_lista}%%loop-index%: %loop-value%||"
		wait 2 tick
		execute player command "list %{_lista}%"

 

a w komendzie:

set {_slot::*} to split "%subtext of arg 1 between index 0 to index length of arg 1 - 2%" by "||"
		send "%{_slot::*}%"
		set {_type} to subtext of {_slot::1} between index 3 to index length of {_slot::1}
		if "%{_slot::2}%" doesn't contain "<none>":
			set {_name} to subtext of {_slot::2} between index 3 to index length of {_slot::2}
		#Dalsze ify...

I mam ładnie posortowany kodzik :)

Ale dzięki za zainteresowanie :D

 

#Do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...