Skocz do zawartości
  • 0

Increase damage by


Hydorax
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem z tym eventem, mianowicie po reloadzie skryptu pojawia mi sie taki błąd:

the damage of the attacker can't have anything added to it

Tu kawałek skryptu:

{domage.%player%} = 5command /cos:	trigger:		add 2 to {domage.%player%}on damage:	attacker is a player	increase the damage of attacker by {domage.%player%}	stop

Czy wogóle jest możliwe odczytywanie obrażeń ze zmiennej ? :P

Liczę na szybką odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Usuń "of attacker"

Właśnie z tym jest też problem ponieważ wtedy wywala taki błąd:

use "attacker" and/ar "victim" in damage events
on damage:	attacker is a player	increase the damage by {domage.%player%}	stop
Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

{domage.%player%}

zmień na:

{domage.%attacker%}

Dzięki działa, a żeby otrzymać takie coś podobnego tylko w procentach ?

 increase the damage by 101%

tylko ze zmienną

increase the damage by {domage.%attacker%}%

Bo Plugin Skript nie toleruje tego "%" po {domage.%attacker%} i w konsekwencji wywala błąd

"{domage.%attacker%}%" is not an entity type

Z góry dzięki za odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki działa, a żeby otrzymać takie coś podobnego tylko w procentach ?

 increase the damage by 101%
tylko ze zmienną
increase the damage by {domage.%attacker%}%
Bo Plugin Skript nie toleruje tego "%" po {domage.%attacker%} i w konsekwencji wywala błąd
"{domage.%attacker%}%" is not an entity type
Z góry dzięki za odp :)
Hmmm.... może setuj zmienną odrazu ze znakiem "%"?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...