Skocz do zawartości
  • 0

Mały problem


DJDark
 Udostępnij

Pytanie

Więc tak znalazłem taki skrypt na miecz:

command /miecz:
  trigger:
    add 1 diamond sword of fire aspect 2 named "Miecz %player%" to the player

on rightclick with diamond sword:
  name of player's tool is "Miecz %player%":
    strike lightning effect at the target block

on damage of player:
  attacker is player:
    name of attacker's tool is "Miecz %name of attacker%":
      cancel event
      damage victim by 3 hearts

on join:
  if {zabiciamieczem.%player%} is not set:
    set {zabiciamieczem.%player%} to 0

on death:
  victim is player
  attacker is player
  if name of attacker's tool contains "Miecz %attacker%":
    add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}
    set name of attacker's tool to "Miecz %name of attacker%"

on death of player:
  attacker is player:
    attacker's tool is "Miecz %name of attacker%":
      add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}
      set lore of attacker's tool to "Zabici gracze: %{zabiciamieczem.%attacker%}% || Ostatnio zabity: %victim%"

 

Ale nie działa daje ss błędu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /miecz:    trigger:        add 1 diamond sword of fire aspect 2 named "Miecz %player%" to the playeron rightclick with diamond sword:    name of player's tool is "Miecz %player%":        strike lightning effect at the target blockon damage of player:    attacker is player:        name of attacker's tool is "Miecz %name of attacker%":            cancel event            damage victim by 3 heartson join:    if {zabiciamieczem.%player%} is not set:        set {zabiciamieczem.%player%} to 0on death:    victim is player    attacker is player    if name of attacker's tool contains "Miecz %attacker%":        add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}        set name of attacker's tool to "Miecz %name of attacker%"on death of player:    attacker is player:        name of attacker's tool is "Miecz %attacker%":            add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}            set lore of attacker's tool to "Zabici gracze: %{zabiciamieczem.%attacker%}% || Ostatnio zabity: %victim%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /miecz:    trigger:        add 1 diamond sword of fire aspect 2 named "Miecz %player%" to the playeron rightclick with diamond sword:    name of player's tool is "Miecz %player%":        strike lightning effect at the target blockon damage of player:    attacker is player:        name of attacker's tool is "Miecz %name of attacker%":            cancel event            damage victim by 3 heartson join:    if {zabiciamieczem.%player%} is not set:        set {zabiciamieczem.%player%} to 0on death:    victim is player    attacker is player    if name of attacker's tool contains "Miecz %attacker%":        add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}        set name of attacker's tool to "Miecz %name of attacker%"on death of player:    attacker is player:        attacker's tool is "Miecz %attacker%":            add 1 to {zabiciamieczem.%attacker%}            set lore of attacker's tool to "Zabici gracze: %{zabiciamieczem.%attacker%}% || Ostatnio zabity: %victim%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...