sworip 50 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 Witam! Mam pytanie jak zrobić tak duży cool down? i czy będzie go nadal naliczać kiedy gracz wyjdzie z serwera a ja dam do skryptu linijkę z lopp'em czy jak to się robiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 Da się, sam u siebie miałem delay na 12 godzin, nie ważne czy gracz był czy go nie było, wszystko działo poprawnie, ważne żeby nie dawać do tego komend które wymagają bycia aktywnym Online Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 command /ban [<player>]: trigger: add player-argument to {ban::*} set {bantime::%player%} to 12 send "zbanowano gracza" to the player every hour: loop {ban::*}: {bantime::%loop-index%} > 0: subtract 1 from {bantime::%loop-index%} {bantime::%loop-index%} = 0: remove loop-index from {ban::*} on join: {ban::*} contain "%player%": kick player due to "masz bana" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sworip 50
Witam! Mam pytanie jak zrobić tak duży cool down? i czy będzie go nadal naliczać kiedy gracz wyjdzie z serwera a ja dam do skryptu linijkę z lopp'em czy jak to się robiło?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi