vkvbuss 22 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 jw. mam pytanie do Was jak ustawic w pluginie zeby LOSOWO przyznawalo punkty za zabójstwo? bo moge ustawić ile %, a jak zrobić zeby losowo dodawało? Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 można edytować chyba plugin funny guilds a tak to chyba sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vkvbuss 22 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 chodzi mi zeby losowo dawalo punkty, bo tylko w % ustawić mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 czej sie nie da i nie ten dział! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 Musisz edytować funnyguilda ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vkvbuss 22 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 ^ wlasnie o tym mowie.... mam : rank-precent i chce zeby losowo dawalo punkty, a nie wiem jaki % musze wpisac, zeby tak bylo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 3 minuty temu, pvndaa napisał: ^ wlasnie o tym mowie.... mam : rank-precent i chce zeby losowo dawalo punkty, a nie wiem jaki % musze wpisac, zeby tak bylo.. Tutaj kontrybutor FunnyGuilds. Na dzień dzisiejszy jest możliwość tylko i wyłącznie procentowego przyznawania punktów, żadna inna forma nie jest zaimplementowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 (edytowane) 8 minut temu, pvndaa napisał: ^ wlasnie o tym mowie.... mam : rank-precent i chce zeby losowo dawalo punkty, a nie wiem jaki % musze wpisac, zeby tak bylo.. package net.dzikoysk.funnyguilds.listener; import net.dzikoysk.funnyguilds.basic.User; import net.dzikoysk.funnyguilds.data.Messages; import net.dzikoysk.funnyguilds.data.Settings; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.StringUtils; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.hook.PluginHook; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.hook.WorldGuardHook; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.thread.ActionType; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.thread.IndependentThread; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent; public class PlayerDeath implements Listener { private static long attackerCooldown = 7200000L; public static long victimCooldown = 7200000L; @EventHandler public void onDeath(PlayerDeathEvent event) { Player v = event.getEntity(); Player a = event.getEntity().getKiller(); User victim = User.get(v); victim.getRank().addDeath(); if (a == null) { return; } User attacker = User.get(a); if (PluginHook.isPresent(PluginHook.PLUGIN_WORLDGUARD)) { if (WorldGuardHook.isOnNonPointsRegion(v.getLocation()) || WorldGuardHook.isOnNonPointsRegion(a.getLocation())) { return; } } if (attacker.getLastVictim() != null && attacker.getLastVictim().equals(victim)) { if (attacker.getLastVictimTime() + attackerCooldown > System.currentTimeMillis()) { v.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastVictimV); a.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastVictimA); return; } } else if (victim.getLastAttacker() != null && victim.getLastAttacker().equals(attacker)) { if (victim.getLastVictimTime() + victimCooldown > System.currentTimeMillis()) { v.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastAttackerV); a.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastAttackerA); return; } } Random random = new Random(); int points = random.nextInt((50 - 10) + 1) + 10; victim.getRank().removePoints(points); victim.setLastAttacker(attacker); attacker.getRank().addKill(); attacker.getRank().addPoints(points); attacker.setLastVictim(victim); if (Settings.getConfig().dataType.mysql) { if (victim.hasGuild()) { IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_GUILD_POINTS, victim.getGuild()); } if (attacker.hasGuild()) { IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_GUILD_POINTS, attacker.getGuild()); } IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_USER_POINTS, victim); IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_USER_POINTS, attacker); } IndependentThread.actions(ActionType.DUMMY_GLOBAL_UPDATE_USER, victim); IndependentThread.actions(ActionType.DUMMY_GLOBAL_UPDATE_USER, attacker); IndependentThread.actions(ActionType.RANK_UPDATE_USER, victim); IndependentThread.action(ActionType.RANK_UPDATE_USER, attacker); String death = Messages.getInstance().rankDeathMessage; death = StringUtils.replace(death, "{ATTACKER}", attacker.getName()); death = StringUtils.replace(death, "{VICTIM}", victim.getName()); death = StringUtils.replace(death, "{-}", Integer.toString(points)); death = StringUtils.replace(death, "{+}", Integer.toString(points)); death = StringUtils.replace(death, "{POINTS}", Integer.toString(victim.getRank().getPoints())); if (victim.hasGuild()) { death = StringUtils.replace(death, "{VTAG}", StringUtils.replace(Settings.getConfig().chatGuild, "{TAG}", victim.getGuild().getTag())); } if (attacker.hasGuild()) { death = StringUtils.replace(death, "{ATAG}", StringUtils.replace(Settings.getConfig().chatGuild, "{TAG}", attacker.getGuild().getTag())); } death = StringUtils.replace(death, "{VTAG}", ""); death = StringUtils.replace(death, "{ATAG}", ""); event.setDeathMessage(death); } } To jest kod klasy DeathListener, musisz go wyksportować jako plik .java, np. w Eclipsie i podmienić w pluginie, a no i tylko dodaj sobie import Random'u, bo go zapomniałem. No i znowu edytor pokazuje za dużo spacji..., jak skopiujesz będzie dobrze. Będzie losowało liczbę całkowitą od 10 do 50. Edytowane 10 sierpnia 2017 przez KrejzolekPRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vkvbuss 22 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 temat do zamkniecia, dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 15 minut temu, KrejzolekPRO napisał: package net.dzikoysk.funnyguilds.listener; import net.dzikoysk.funnyguilds.basic.User; import net.dzikoysk.funnyguilds.data.Messages; import net.dzikoysk.funnyguilds.data.Settings; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.StringUtils; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.hook.PluginHook; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.hook.WorldGuardHook; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.thread.ActionType; import net.dzikoysk.funnyguilds.util.thread.IndependentThread; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent; public class PlayerDeath implements Listener { private static long attackerCooldown = 7200000L; public static long victimCooldown = 7200000L; @EventHandler public void onDeath(PlayerDeathEvent event) { Player v = event.getEntity(); Player a = event.getEntity().getKiller(); User victim = User.get(v); victim.getRank().addDeath(); if (a == null) { return; } User attacker = User.get(a); if (PluginHook.isPresent(PluginHook.PLUGIN_WORLDGUARD)) { if (WorldGuardHook.isOnNonPointsRegion(v.getLocation()) || WorldGuardHook.isOnNonPointsRegion(a.getLocation())) { return; } } if (attacker.getLastVictim() != null && attacker.getLastVictim().equals(victim)) { if (attacker.getLastVictimTime() + attackerCooldown > System.currentTimeMillis()) { v.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastVictimV); a.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastVictimA); return; } } else if (victim.getLastAttacker() != null && victim.getLastAttacker().equals(attacker)) { if (victim.getLastVictimTime() + victimCooldown > System.currentTimeMillis()) { v.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastAttackerV); a.sendMessage(Messages.getInstance().rankLastAttackerA); return; } } Random random = new Random(); int points = random.nextInt((50 - 10) + 1) + 10; victim.getRank().removePoints(points); victim.setLastAttacker(attacker); attacker.getRank().addKill(); attacker.getRank().addPoints(points); attacker.setLastVictim(victim); if (Settings.getConfig().dataType.mysql) { if (victim.hasGuild()) { IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_GUILD_POINTS, victim.getGuild()); } if (attacker.hasGuild()) { IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_GUILD_POINTS, attacker.getGuild()); } IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_USER_POINTS, victim); IndependentThread.actions(ActionType.MYSQL_UPDATE_USER_POINTS, attacker); } IndependentThread.actions(ActionType.DUMMY_GLOBAL_UPDATE_USER, victim); IndependentThread.actions(ActionType.DUMMY_GLOBAL_UPDATE_USER, attacker); IndependentThread.actions(ActionType.RANK_UPDATE_USER, victim); IndependentThread.action(ActionType.RANK_UPDATE_USER, attacker); String death = Messages.getInstance().rankDeathMessage; death = StringUtils.replace(death, "{ATTACKER}", attacker.getName()); death = StringUtils.replace(death, "{VICTIM}", victim.getName()); death = StringUtils.replace(death, "{-}", Integer.toString(points)); death = StringUtils.replace(death, "{+}", Integer.toString(points)); death = StringUtils.replace(death, "{POINTS}", Integer.toString(victim.getRank().getPoints())); if (victim.hasGuild()) { death = StringUtils.replace(death, "{VTAG}", StringUtils.replace(Settings.getConfig().chatGuild, "{TAG}", victim.getGuild().getTag())); } if (attacker.hasGuild()) { death = StringUtils.replace(death, "{ATAG}", StringUtils.replace(Settings.getConfig().chatGuild, "{TAG}", attacker.getGuild().getTag())); } death = StringUtils.replace(death, "{VTAG}", ""); death = StringUtils.replace(death, "{ATAG}", ""); event.setDeathMessage(death); } } To jest kod klasy DeathListener, musisz go wyksportować jako plik .java, np. w Eclipsie i podmienić w pluginie, a no i tylko dodaj sobie import Random'u, bo go zapomniałem. No i znowu edytor pokazuje za dużo spacji..., jak skopiujesz będzie dobrze. Będzie losowało liczbę całkowitą od 10 do 50. Czemu pogarszasz tego raka? W dodatku co chwile tworzysz nowego Randoma, czego się nie robi, ze względu na wydajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 11 minut temu, Wizzard napisał: Czemu pogarszasz tego raka? W dodatku co chwile tworzysz nowego Randoma, czego się nie robi, ze względu na wydajność. No tak, mogłem go zapisać wyżej, aby nie zaśmiecać pamięci, ale powiedzmy sobie szczerze. Czy myślisz, że autor tematu ma tak zaawansowany serwer z taką ilością graczy, że ta jedna linijka obniży wydajność makabrycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Nieaktywny Opublikowano 10 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 sierpnia 2017 4 minuty temu, KrejzolekPRO napisał: No tak, mogłem go zapisać wyżej, aby nie zaśmiecać pamięci, ale powiedzmy sobie szczerze. Czy myślisz, że autor tematu ma tak zaawansowany serwer z taką ilością graczy, że ta jedna linijka obniży wydajność makabrycznie? Zawsze należy tak zakładać, zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
vkvbuss 22
jw. mam pytanie do Was jak ustawic w pluginie zeby LOSOWO przyznawalo punkty za zabójstwo? bo moge ustawić ile %, a jak zrobić zeby losowo dodawało? Z góry dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi