Irfek! 0 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 (edytowane) Mam do was pytanie czy da się zrobić, że po otworzeniu przez osobę trzecią otworzy się GUI innej osobie? Jeśli tak to mam pytanie, jak zrobić, że gracz nie może zamknąć GUI dopóki nie kliknie jednego itemu w GUI? Edytowane 5 sierpnia 2017 przez Irfek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! prosze powinno działać chodź nie testowałem Irfek! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JokerS 3 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 Przepraszam że nie na temat ale jestem ciekawy do czego ma służyć ten skrypt? Bo trochę mnie zainteresowała sama tematyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 [12:44:53 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 7: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg') [12:44:53 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute player command "guizakoncz"] (takietam.sk, line 9: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute player command "guizakoncz"]') [12:44:53 ERROR]: can't understand this event: 'on any move' (takietam.sk, line 11: on any move:') SupcioXD taki jest błąd w konsoli, jeśli możesz napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! teraz naprawilem :))) Irfek! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 JokerS o skrypt poprosił mnie kolega, lecz miałem problem z otworzeniem skrzynki i nie zamykaniem jej, po prostu nie wiedziałem jak. Skrypt ma mieć zastosowanie podczas sprawdzania, że admin wpisuje komendę i graczowi otwiera się GUI z napisami czy sie przyznaje (automatycznie dostaje bana), czy chce być sprawdzany. Ale tego nie wymagam. SupcioXD jeszcze pozostały 2 takie błedy [12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 8: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg') [12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"] (takietam.sk, line 10: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"]') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SupcioXD 37 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 Teraz, Irfek! napisał: SupcioXD jeszcze pozostały 2 takie błedy [12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 8: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg') [12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"] (takietam.sk, line 10: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"]') Jest to błąd ze złą wersja WildSkript lub SkQuery lub po prostu tych pluginów nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 34 minuty temu, SupcioXD napisał: Jest to błąd ze złą wersja WildSkript lub SkQuery lub po prostu tych pluginów nie masz Proszę jak nie wiesz to się nie udzielaj na dany temat... command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 5 godzin temu, esej napisał: Proszę jak nie wiesz to się nie udzielaj na dany temat... command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player A czy da się dodać do tego, że gracz nie może zamknąć GUI przyciskiem ESC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 5 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2017 command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable set {guiOPEN::%player-argument%} to true else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player on inventory close: if {guiOPEN::%player%} is true: console command "otworzgui %player%" Irfek! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 Ostatni błąd jest tutaj: on inventory close: if {guiOPEN::%player%} is true: console command "otworzgui %player%" A pisze The script 'otworzgui.sk' infiniely repeated itself! Po 2x nacisniecia esc gui się zamyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable set {guiOPEN::%player-argument%} to true else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player on inventory close: if {guiOPEN::%player%} is true: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 Teraz juz wgl nie otwiera sie gui po ESC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: openGI(player-argument) else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player function openGI(gracz: player): open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to {_gracz} format slot 4 of {_gracz} with paper named "&8» &6GUI" to be unstealable if {guiOPEN::%{_gracz}%} isn't true: set {guiOPEN::%{_gracz}%} to true on inventory close: if {guiOPEN::%player%} is true: openGI(player) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Irfek! 0 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 A teraz nawet sie nie otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2017 command /otworzgui [<player>]: trigger: if argument is set: if player-argument is online: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable set {guiOPEN::%player-argument%} to true else: send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player else: send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player on inventory close: if {guiOPEN::%player%} is true: open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player format slot 4 of player with paper to be unstealable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Irfek! 0
Mam do was pytanie czy da się zrobić, że po otworzeniu przez osobę trzecią otworzy się GUI innej osobie? Jeśli tak to mam pytanie, jak zrobić, że gracz nie może zamknąć GUI dopóki nie kliknie jednego itemu w GUI?
Edytowane przez Irfek!Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi