Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt z GUI


Irfek!
 Udostępnij

Pytanie

Mam do was pytanie czy da się zrobić, że po otworzeniu przez osobę trzecią otworzy się GUI innej osobie? Jeśli tak to mam pytanie, jak zrobić, że gracz nie może zamknąć GUI dopóki nie kliknie jednego itemu w GUI?

Edytowane przez Irfek!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

[12:44:53 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 7: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg')
[12:44:53 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute player command "guizakoncz"] (takietam.sk, line 9: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute player command "guizakoncz"]')
[12:44:53 ERROR]: can't understand this event: 'on any move' (takietam.sk, line 11: on any move:')

SupcioXD taki jest błąd w konsoli, jeśli możesz napraw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

JokerS o skrypt poprosił mnie kolega, lecz miałem problem z otworzeniem skrzynki i nie zamykaniem jej, po prostu nie wiedziałem jak. Skrypt ma mieć zastosowanie podczas sprawdzania, że admin wpisuje komendę i graczowi otwiera się GUI z napisami czy sie przyznaje (automatycznie dostaje bana), czy chce być sprawdzany. Ale tego nie wymagam.

 

SupcioXD jeszcze pozostały 2 takie błedy

[12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 8: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg')
[12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"] (takietam.sk, line 10: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"]')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Irfek! napisał:

SupcioXD jeszcze pozostały 2 takie błedy

[12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg (takietam.sk, line 8: open chest with 1 rows named "&cOdblokuj gre" to player arg')
[12:51:37 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"] (takietam.sk, line 10: format slot 4 of player arg with 1 of diamond named "&aKliknij by odblokowac!" to close then run [execute console command "sudo %{R.%name of player%}% guizakoncz"]')

 

Jest to błąd ze złą wersja WildSkript lub SkQuery lub po prostu tych pluginów nie masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, SupcioXD napisał:

Jest to błąd ze złą wersja WildSkript lub SkQuery lub po prostu tych pluginów nie masz

Proszę jak nie wiesz to się nie udzielaj na dany temat...

 

command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
				format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, esej napisał:

Proszę jak nie wiesz to się nie udzielaj na dany temat...

 

command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
				format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player

 

A czy da się dodać do tego, że gracz nie może zamknąć GUI przyciskiem ESC? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
				format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable
				set {guiOPEN::%player-argument%} to true
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player

on inventory close:
	if {guiOPEN::%player%} is true:
		console command "otworzgui %player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
				format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable
				set {guiOPEN::%player-argument%} to true
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player

on inventory close:
	if {guiOPEN::%player%} is true:
		open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
		format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				openGI(player-argument)
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player
function openGI(gracz: player):
	open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to {_gracz}
	format slot 4 of {_gracz} with paper named "&8» &6GUI" to be unstealable
	if {guiOPEN::%{_gracz}%} isn't true:
		set {guiOPEN::%{_gracz}%} to true
on inventory close:
	if {guiOPEN::%player%} is true:
		openGI(player)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /otworzgui [<player>]:
	trigger:
		if argument is set:
			if player-argument is online:
				open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player-argument
				format slot 4 of player-argument with paper named "&8» &6%player% &7otworzyl te &3GUI &7dla &6ciebie" to be unstealable
				set {guiOPEN::%player-argument%} to true
			else:
				send "&8» &cPodany gracz jest &4&lOFFLINE" to the player
		else:
			send "&8» &cNie podales nicku gracza" to the player

on inventory close:
	if {guiOPEN::%player%} is true:
		open chest with 1 rows named "&8» &cGUI &8«" to player
		format slot 4 of player with paper to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...