Chciałbym zapytać czy zapisywanie danych ze zmiennych do YAML (a potem kasowanie nie potrzebnych już zmiennych) gdy gracz wychodzi z serwera, i wczytywanie danych z YAML do zmiennych gry gracz wchodzi i korzystanie z tych zmiennych podczas gry. Jest lepszą metodą niż po prostu korzystanie z Skriptowych variables?
Takim sposobem w pliku variables będą spoczywały tylko zmienne które są teraz w obiegu (czyli dane graczy online), a te nie potrzebne, są kasowane z variables i przechowywane w YAML.
Czy czas oczekiwania (gdy gracz wejdzie na serwer) zanim dane z pliku YAML załadują się do variables, będzie długi? Ktoś jest w stanie oszacować czy przy, powiedzmy - 50 tyś. wartości zapisanych w YAML będzie to trwało wieczność, czy może do 2-3 sekund?
I drugie pytanie ;p
Czym różni się {zmienna.%player%} od {zmienna::%player%} ? Słyszałem gdzieś że druga opcja jest mniej wydajna (bardziej zasobożerna) To prawda?
Pytanie
PanNiedzwiadek 170
Witam,
Chciałbym zapytać czy zapisywanie danych ze zmiennych do YAML (a potem kasowanie nie potrzebnych już zmiennych) gdy gracz wychodzi z serwera, i wczytywanie danych z YAML do zmiennych gry gracz wchodzi i korzystanie z tych zmiennych podczas gry. Jest lepszą metodą niż po prostu korzystanie z Skriptowych variables?
Takim sposobem w pliku variables będą spoczywały tylko zmienne które są teraz w obiegu (czyli dane graczy online), a te nie potrzebne, są kasowane z variables i przechowywane w YAML.
Czy czas oczekiwania (gdy gracz wejdzie na serwer) zanim dane z pliku YAML załadują się do variables, będzie długi? Ktoś jest w stanie oszacować czy przy, powiedzmy - 50 tyś. wartości zapisanych w YAML będzie to trwało wieczność, czy może do 2-3 sekund?
I drugie pytanie ;p
Czym różni się {zmienna.%player%} od {zmienna::%player%} ? Słyszałem gdzieś że druga opcja jest mniej wydajna (bardziej zasobożerna) To prawda?
Edytowane przez PanNiedzwiadekOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi