Skocz do zawartości
  • 0

YAML i zmienne


PanNiedzwiadek

Pytanie

Witam,

Chciałbym zapytać czy zapisywanie danych ze zmiennych do YAML (a potem kasowanie nie potrzebnych już zmiennych) gdy gracz wychodzi z serwera, i wczytywanie danych z YAML do zmiennych gry gracz wchodzi i korzystanie z tych zmiennych podczas gry. Jest lepszą metodą niż po prostu korzystanie z Skriptowych variables?

Takim sposobem w pliku variables będą spoczywały tylko zmienne które są teraz w obiegu (czyli dane graczy online), a te nie potrzebne, są kasowane z variables i przechowywane w YAML.
Czy czas oczekiwania (gdy gracz wejdzie na serwer) zanim dane z pliku YAML załadują się do variables, będzie długi? Ktoś jest w stanie oszacować czy przy, powiedzmy - 50 tyś. wartości zapisanych w YAML będzie to trwało wieczność, czy może do 2-3 sekund?

I drugie pytanie ;p

Czym różni się {zmienna.%player%} od {zmienna::%player%} ? Słyszałem gdzieś że druga opcja jest mniej wydajna (bardziej zasobożerna) To prawda?

Edytowane przez PanNiedzwiadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...