Skocz do zawartości
  • 0

Głosowanie na dzień


Franqex
 Udostępnij

Pytanie

Cześć! Potrzebuje skryptu na głosowanie na dzień (wiem że takie już są, ale nie ma z moimi wymaganiami). A wiec tak gdy będzie noc (14000 ticksów) to server sam napisze na chacie, że jest głosowanie na dzień i że potrzeba 75% głosów żeby był dzień. Po prostu skrypt wywoła komendę dzień. Gracze beda mogli zaglosować za pomocą komendy /dzien jezeli nie bedzie glosowania to graczowi wyswietli sie na  chacie że nie ma głosowania a jezeli juz glosowal to wyswiewietli mu sie ze juz glosowal. Dzieki za pomoc ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
# |------------------------------------------------------------|
# |                                                            |
# |                  Skrypt zrobiony                           |
# |                       przez                                |
# |                       Knugi                                |
# |                                                            |
# |------------------------------------------------------------|
variables:
	{tak} = 0
	{nie} = 0
	{takk.%player%} = 0
	{niee.%player%} = 0
command /tak:
	trigger:
		if time is larger than 18:59:
			if time is smaller than 19:31:
				if {takk.%player%} is 0:
					if {niee.%player%} is 0:
						add 1 to {tak}
						add 1 to {takk.%player%}
						add 1 to {niee.%player%}
						broadcast "&4&l%player% &2zaglosowal na dzien"
					else:
						send "&cJuz glosowales."
				else:
					send "&cJuz glosowales."
			else:
				send "<green>Nie ma glosowania"
		else:
			send "<green>Nie ma glosowania"
command /nie:
	trigger:
		if time is larger than 18:59:
			if time is smaller than 19:31:
				if {takk.%player%} is 0:
					if {niee.%player%} is 0:
						add 1 to {nie}
						add 1 to {takk.%player%}
						add 1 to {niee.%player%}
						broadcast "&4&l%player% &2zaglosowal na noc"
					else:
						send "&cJuz glosowales."
				else:
					send "&cJuz glosowales."
			else:
				send "<green>Nie ma glosowania"
		else:
			send "<green>Nie ma glosowania"
at 19:00:
	execute console command "/vrr"
	wait 1 second
	broadcast "&6Nadchodzi noc zaglosujcie na '/tak' zeby byl dzien lub '/nie' zeby byla dalej noc"
	broadcast "&5Macie 30 sekund"
	wait 30 seconds
	if {tak} is larger than {nie}:
		execute console command "/day"
		broadcast "&2Przewazyly glosy na Tak, wiec jest dzien!"
		execute console command "/vrr"
	if {nie} is larger than {tak}:
		broadcast "&2Przewazyly glosy na nie, wiec jest noc!"
		execute console command "/vrr"

command /vrr:
	trigger:
		set {takk.%player%} to 0
		set {niee.%player%} to 0
		set {tak} to 0
		set {nie} to 0

Skrypt by @knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Sorka, bo to mój stary skrypt, gdy jeszcze uczyłem się pisać :D

Tutaj masz poprawkę:

Spoiler

variables:
	{tak} = 0
	{nie} = 0
at 19:00:
	loop {vote::*}:
		delete {vote.%loop-value%}
	set {vote} to true
	broadcast "&6Nadchodzi noc zaglosujcie na '/dzien' zeby byl dzien lub '/noc' zeby byla dalej noc"
	wait 30 seconds
	if {tak} is larger than {nie}:
		set time to 8:00
		broadcast "&c* &6Nadszedl dzien."
		stop
	broadcast "&c* Niech nastapi ciemnosc."
	clear {vote}
	stop
command /dzien:
	trigger:
		if {vote} is set:
			if {vote.%player%} is not set:
				add player to {vote::*}
				add 1 to {tak}
				send "&6Zaglosowales na dzien."
				stop
			send "&c* &7Juz glosowales."
			stop
		send "&c* &7Nie ma glosowania."
		stop
command /noc:
	trigger:
		if {vote} is set:
			if {vote.%player%} is not set:
				add player to {vote::*}
				add 1 to {nie}
				send "&6Zaglosowales na noc."
				stop
			send "&c* &7Juz glosowales."
			stop
		send "&c* &7Nie ma glosowania."
		stop

 

Nie jestem pewny co do "set time to 8:00", jeżeli nie będzie działać użyj "execute console command "day"" może będzie działać xD

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...