Sobkyy 0 Opublikowano 7 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 Czesc, pisze skrypt na boyfarmery. Errorów nie ma lecz gdy postawie boyfarmera obsydian idzie tylko 1 kratke w dol (powinien 50). Z góry dziękuje za pomoc Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 718 Opublikowano 7 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 on place end portal frame: if name of player's tool is "&5BoyFarmer": set {_ev} to location of event block set {_x} to x-coordinate of {_ev} set {_y} to y-coordinate of {_ev} set {_z} to z-coordinate of {_ev} set {_w} to world of player set {_i} to 0 loop 50 times: set {_l} to location at ({_x}, ({_y}+{_i}), {_z}) of world {_w} set {_i} to {_i}+1 if block at {_l} is air: set block at {_l} to obsidian else: stop @Sobkyy Głupi błąd, poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Sześcian 94 Opublikowano 7 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 (edytowane) on place: if player's tool is ender portal frame named "&5BoyFarmer": loop blocks under event-block: loop block is bedrock: stop loop else: set loop-block to obsidian To jest krótsze xD Pomogłem? Plis! Daj like ! Pamiętam że to Cię nic nie kosztuje... Edytowane 7 lipca 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sobkyy 0 Opublikowano 7 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 Dnia 7.07.2017 o 18:22, Polski Sześcian napisał: on place: if player's tool is ender portal frame named "&5BoyFarmer": loop blocks under event-block: loop block is bedrock: stop loop else: set loop-block to obsidian To jest krótsze xD Ale ty zrobiles ze zatrzymuje sie na bedrocku Dnia 7.07.2017 o 18:21, Ixidi napisał: on place end portal frame: if name of player's tool is "&5BoyFarmer": set {_x} to x-coordinate of player set {_y} to y-coordinate of player set {_z} to z-coordinate of player set {_w} to world of player set {_i} to 0 loop 50 times: set {_l} to location at ({_x}, ({_y}+{_i}), {_z}) of world {_w} set {_i} to {_i}+1 if block at {_l} is air: set block at {_l} to obsidian else: stop Wszystko dziala tylko obsydian nie pojawia sie pod boy farmerem i kilka blokow od niego, zaraz podesle filmik Dnia 7.07.2017 o 18:21, Ixidi napisał: on place end portal frame: if name of player's tool is "&5BoyFarmer": set {_ev} to location of event block set {_x} to x-coordinate of {_ev} set {_y} to y-coordinate of {_ev} set {_z} to z-coordinate of {_ev} set {_w} to world of player set {_i} to 0 loop 50 times: set {_l} to location at ({_x}, ({_y}+{_i}), {_z}) of world {_w} set {_i} to {_i}+1 if block at {_l} is air: set block at {_l} to obsidian else: stop @Sobkyy Głupi błąd, poprawione 'event block' is not an entity type (pandora.sk, line 38: set {_ev} to location of event block') nie wazne sam sie domyslilem juz xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 718 Opublikowano 7 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 @Sobkyy Zmień na "event-block", dawno nie pisałem skryptów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sobkyy 0 Opublikowano 7 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2017 2 minuty temu, Ixidi napisał: @Sobkyy Zmień na "event-block", dawno nie pisałem skryptów a teraz nie idzie obsidian ani w dol ani w gore ani nigdzie. Bledow nie wywala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Sześcian 94 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 (edytowane) Dnia 07.07.2017 o 09:26, Sobkyy napisał: Ale ty zrobiles ze zatrzymuje sie na bedrocku A ty chcesz żeby się nie zatrzymywało? EDIT: Powiedz czy ma iść w dół i o ile kratek lub po prostu dokąd? EDIT: Powiedz czy ma iść w górę i o ile kratek lub po prostu dokąd? Edytowane 8 lipca 2017 przez Polski Sześcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 (edytowane) on place of ender portal frame: if player's tool is ender portal frame named "&6BoyFarmer": loop blocks below event-block: if block below loop-block is air or grass or long grass: add 1 to {_l} else: exit loop loop {_l} -1 times: wait 15 ticks spawn falling block of obsidian at block below event-block wait 15 ticks set event-block to obsidian set block below event-block to obsidian Proszę, bardzo ładne i chyba o to chodzi Edytowane 8 lipca 2017 przez Quaczi Sobkyy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sobkyy 0 Opublikowano 9 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 Dnia 8.07.2017 o 09:40, Polski Sześcian napisał: A ty chcesz żeby się nie zatrzymywało? EDIT: Powiedz czy ma iść w dół i o ile kratek lub po prostu dokąd? EDIT: Powiedz czy ma iść w górę i o ile kratek lub po prostu dokąd? w dół o 50 kratek i zatrzymuje sie na kazdym bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Sobkyy 0
Czesc, pisze skrypt na boyfarmery. Errorów nie ma lecz gdy postawie boyfarmera obsydian idzie tylko 1 kratke w dol (powinien 50). Z góry dziękuje za pomoc
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi