Skocz do zawartości
  • 0

Problem z damage.


xFreku
 Udostępnij

Pytanie

Mam taki kod:

on damage:	damage is 2:	attacker is player	victim is player	set {krwawienie.%player%} to true		every 25 seconds:	if {krwawienie.%player%} is true:		damage by 1 heart

I nie dziala. Prosze o poprawienie go i omówienie co w nim było zle :)

 

Za pomoc strzałka w górę ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Po pierwsze po każdym dwukropku w następnej linijce musi być tab. Część "attacker is player" jest zbugowana w najnowszej wersji skript (nie zawsze działa), i w 5 linijce jest błąd - W evencie "on damage" nie istnieje ktoś taki jak "%player%", jest tylko "%attacker%"(atakujący) i "%victim%" (ofiara). W evencie "every" musisz najpierw zapętlić wszystkich graczy, potem dopiero coś z nim zrobić. Tu masz poprawioną wersję.

on damage of player:    damage is 2:        if attacker has permission "is.player":                   set {krwawienie.%victim%} to true		    wait 60 seconds		    clear {krwawienie.%victim%}		every 25 seconds:    loop all players:	if {krwawienie.%loop-player%} is true:		damage loop-player by 1 heart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzieki za wytlumaczenie, a to bedzie dzilac jak np spadne zabierze mi 2 hp jak mnie uderzy zombie i zabierze 2 hp ? Bo nie dziala tak :o

 

@EDIT

Dobra zrobilem sobie sam :)

~Do zamkniecia.

 

@EDIT2

Jak zrobic by dawalo ten efekt jak zabierze wiecej niz 2 hp :) ?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...