Skocz do zawartości
  • 0

dodanie losowego dropu


SzlugPL
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, szymonjjay napisał:
on break sponge:
	cancel event
	set event-block to air
	set {_x} to random integer from 1 to 5
	drop {_x} diamonds at event-block

 

Nie zadziała :)

on break sponge:
	cancel event
	set event-block to air
	set {_x} to random integer from 1 to 5
	loop {_x} times:
		drop diamonds at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on place of sponge:
  # luckyblocks
  if name of tool of player is "{@lbName}":
    cancel event
    remove 1 sponge from tool of player
    # poziom 1
    if 1st line of player's tool's lore is "{@lore1}":
      chance of 10%:
        drop 1 diamond
      chance of 10%:
        drop 1 Gold ingot
      chance of 10%:
        drop 1 Iron ingot
      chance of 10%:
        drop 1 coal

 

to jak do tego dodać xD 

 

działa tylko mam problem bo jak postawie tego luckyblock to wszystko lota i szansa jest 100% na wszystko

      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop diamonds at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop gold ingot at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop iron ingot at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop coal at event-block

Edytowane przez SzlugPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
 chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop diamonds at event-block
chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop gold ingot at event-block
chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop iron ingot at event-block
chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop coal at event-block

Źle wytabowany, chance of miałeś włożone w gotową wersję chance of już (chyba że edytor źle kopiuje)

 

Spawdź z dodaniem STOP po każdym dropie ew.

set {_y} to random integer between 1 and 4
if {_y} is equal to 1:
	set {_x} to random integer from 1 to 5
	loop {_x} times:
		drop diamonds at event-block
else:
	if {_y} is equal to 2:
		set {_x} to random integer from 1 to 5
		loop {_x} times:
			drop diamonds at event-block

				ITD

 

Edytowane przez JPablo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zrób mi całość 

masz tutaj skrypt cały i pozmieniaj mi tutaj 

options:
  lbName: &6&l&oLucky Block
  lore1: &ePoziom I
  lore2: &ePoziom II
  lore3: &ePoziom III

on place of sponge:
  # luckyblocks
  if name of tool of player is "{@lbName}":
    cancel event
    remove 1 sponge from tool of player
    # poziom 1
    if 1st line of player's tool's lore is "{@lore1}":
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop diamonds at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop gold ingot at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop iron ingot at event-block
      chance of 1%:
      set {_x} to random integer from 1 to 5
      loop {_x} times:
        drop coal at event-block
    # poziom 2
    if 1st line of player's tool's lore is "{@lore2}":
      chance of 15%:
        spawn 10 pig at location of event-block
      chance of 15%:
        spawn 10 zombie at location of event-block
      chance of 15%:
        spawn 10 spider at location of event-block
      chance of 15%:
        spawn 10 skeleton at location of event-block

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on place of sponge:
  # luckyblocks
	if name of tool of player is "{@lbName}":
		cancel event
		remove 1 sponge from tool of player
    # poziom 1
		if 1st line of player's tool's lore is "{@lore1}":
			set {_y} to random integer between 1 and 4:
				if {_y} is eqaul to 1:
					chance of 1%:
						set {_x} to random integer from 1 to 5
						loop {_x} times:
							drop diamonds at event-block
				if {_y} is eqaul to 2:
					chance of 1%:				
						set {_x} to random integer from 1 to 5
						loop {_x} times:
							drop gold ingot at event-block
				if {_y} is eqaul to 3:
					chance of 1%:				
						set {_x} to random integer from 1 to 5
						loop {_x} times:
						drop iron ingot at event-block
				if {_y} is eqaul to 4:
					chance of 1%:				
						set {_x} to random integer from 1 to 5
						loop {_x} times:
							drop coal at event-block
    # poziom 2
		else:
			if 1st line of player's tool's lore is "{@lore2}":
				set {_y} to random integer between 1 nad 4
				if {_y} is eqaul to 1:
					chance of 15%:
						spawn 10 pig at location of event-block
				if {_y} is eqaul to 2:
					chance of 15%:				
						spawn 10 zombie at location of event-block
				if {_y} is eqaul to 3:
					chance of 15%:				
						spawn 10 spider at location of event-block
				if {_y} is eqaul to 4:
					chance of 15%:				
						spawn 10 skeleton at location of event-block

Wstawiaj następnym razem kody z skryptu do edytora ... ten znaczek u góry < >

Bo albo źle się kopiuje albo wytabowałeś skrypt na chybił trafił, 100% było źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...