Skocz do zawartości
  • 0

SKRYPT NA VILLAGERA


Maurys2
 Udostępnij

Pytanie

Witam dziś chciałbym aby ktoś zrobił dla mnie skrypt.

Skrypt ma działać w taki sposób że jeśli wpiszemy komendę /villager pojawia nam się villager z napisem nad głową darmowa wypłata jeśli klikniemy na takiego villagera dostajemy 2 koxy i 300 monet [essentials czy tam vault].Taka wypłata ma się resetować co 2 dni :) Z licznikiem czasu ponownej wypłaty :)

Z góry dzięki za wykonanie skryptu :)

Edytowane przez Maurys2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1
16 godzin temu, Maurys2 napisał:

Witam dziś chciałbym aby ktoś zrobił dla mnie skrypt.

Skrypt ma działać w taki sposób że jeśli wpiszemy komendę /villager pojawia nam się villager z napisem nad głową darmowa wypłata jeśli klikniemy na takiego villagera dostajemy 2 koxy i 300 monet [essentials czy tam vault].Taka wypłata ma się resetować co 2 dni :) Z licznikiem czasu ponownej wypłaty :)

Z góry dzięki za wykonanie skryptu :)

Zrobiłem tylko że po prawym  kliknięciu  na villager o nazwie "darmowa wyplata" dostaje sie 1 diaxa i 300 kasy nie umiem zrobić że czeka się 2 godziny i z komendą /villager problem mam

Tu kod:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chyba coś takiego, nie testowałem ;)

on rightclick on villager:
	if name of entity is "Darmowa wypłata":
		if {villager.%player%} is not set:
			set {villager.%player%} to now
			remove 3 hour from {villager.%player%}
		if difference between {villager.%player%} and now is larger than 2 hours:
			set {villager.%player%} to now
			give 2 322:2 to player
			add 300 to player's balance
			send "Prosze twoja wyplata."
			stop
		set {_time} to {villager.%player%}
		add 2 hour to {_time}
		send "&6Przyjdz: &3%{_time}%"
		stop
command /villager:
	trigger:
		if player has permission "postaw.villager":
			spawn villager at player
			set name of last spawned villager to "Darmowa wypłata"
			send "Postawiles villagera z wyplata."
			stop

 

Edytowane przez knugi
Poprawa kodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, knugi napisał:

Chyba coś takiego, nie testowałem ;)

on rightclick on villager:
	if name of entity is "Darmowa wypłata":
		if {villager.%player%} is not set:
			set {villager.%player%} to now
			remove 3 hour from {villager.%player%}
		if difference between {villager.%player%} and now is larger than 2 hours:
			give 2 322:2 to player
			add 300 to player's balance
			send "Prosze twoja wyplata."
			stop
		set {_time} to {villager.%player%}
		add 2 hour to {_time}
		send "&6Przyjdz: &3%{_time}%"
		stop
command /villager:
	trigger:
		if player has permission "postaw.villager":
			spawn villager at player
			set name of last spawned villager to "Darmowa wypłata"
			send "Postawiles villagera z wyplata."
			stop

 

Yyy lepiej zrób z pluginu citizens bo ja robie i nie  idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler
options:
#villager#

	nazwa: &6Wyplata!
	czas.dni: 2
	czas.godziny: 0
	czas.minuty: 0
	czas.sekundy: 0
	
#itemki#
	
	item.1: 2 golden apple:1
	item.2: air
	item.3: air
	item.4: air
	item.5: air
	
command /villager:
	trigger:
		if player is op:
			spawn villager
			set name of last spawned entity to "{@nazwa}"
			apply slowness 500 to last spawned entity for 1000 days
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "{@nazwa}":
		cancel event
		if {czas::%player%} is not set:
			if player have space for {@item.1} and {@item.2} and {@item.3} and {@item.4} and {@item.5}:
				add {@czas.dni}*86400 to {_czas}
				add {@czas.godziny}*3600 to {_czas}
				add {@czas.minuty}*60 to {_czas}
				add {@czas.sekundy} to {_czas}
				set {czas::%player%} to {_czas}
				give player {@item.1}
				give player {@item.2}
				give player {@item.3}
				give player {@item.4}
				give player {@item.5}
				send "&2Otrzymano wyplate!"
		else:
			set {_d} to 0
			set {_g} to 0
			set {_m} to 0
			set {_} to {czas::%player%}
			while {_} >= 86400:
				add 1 to {_d}
				remove 86400 from {_} 
			while {_} >= 3600:
				add 1 to {_g}
				remove 3600 from {_} 
			while {_} >= 60:
				add 1 to {_m}
				remove 60 from {_} 
			send "&bNastepna wyplata za %{_d}% dni, %{_g}% godzin, %{_m}% minut, %{_}% sekund"
every 1 second:
	loop {czas::*}:
		remove 1 from {czas::%loop-index%}
		if {czas::%loop-index%} <= 0:
			clear {czas::%loop-index%}

 

prosze goptowy skript licze na naj jak nie wiesz czegos to pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, kaol48s napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

options:
#villager#

	nazwa: &6Wyplata!
	czas.dni: 2
	czas.godziny: 0
	czas.minuty: 0
	czas.sekundy: 0
	
#itemki#
	
	item.1: 2 golden apple:1
	item.2: air
	item.3: air
	item.4: air
	item.5: air
	
command /villager:
	trigger:
		if player is op:
			spawn villager
			set name of last spawned entity to "{@nazwa}"
			apply slowness 500 to last spawned entity for 1000 days
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "{@nazwa}":
		cancel event
		if {czas::%player%} is not set:
			if player have space for {@item.1} and {@item.2} and {@item.3} and {@item.4} and {@item.5}:
				add {@czas.dni}*86400 to {_czas}
				add {@czas.godziny}*3600 to {_czas}
				add {@czas.minuty}*60 to {_czas}
				add {@czas.sekundy} to {_czas}
				set {czas::%player%} to {_czas}
				give player {@item.1}
				give player {@item.2}
				give player {@item.3}
				give player {@item.4}
				give player {@item.5}
				send "&2Otrzymano wyplate!"
		else:
			set {_d} to 0
			set {_g} to 0
			set {_m} to 0
			set {_} to {czas::%player%}
			while {_} >= 86400:
				add 1 to {_d}
				remove 86400 from {_} 
			while {_} >= 3600:
				add 1 to {_g}
				remove 3600 from {_} 
			while {_} >= 60:
				add 1 to {_m}
				remove 60 from {_} 
			send "&bNastepna wyplata za %{_d}% dni, %{_g}% godzin, %{_m}% minut, %{_}% sekund"
every 1 second:
	loop {czas::*}:
		remove 1 from {czas::%loop-index%}
		if {czas::%loop-index%} <= 0:
			clear {czas::%loop-index%}

 

prosze goptowy skript licze na naj jak nie wiesz czegos to pytaj

Wszystko jest ok ale zrób jest żeby nie dało się bić VIllagera :) I żeby stał w miejscu nie ruchomo jak się uda :)

Edytowane przez Maurys2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

powinno dzialać :)

Spoiler

options:
#villager#

	nazwa: &6Wyplata!
	czas.dni: 2
	czas.godziny: 0
	czas.minuty: 0
	czas.sekundy: 0
	
#itemki#
	
	item.1: 2 golden apple:1
	item.2: air
	item.3: air
	item.4: air
	item.5: air
	
command /villager:
	trigger:
		if player is op:
			spawn villager
			set name of last spawned entity to "{@nazwa}"
			set {miejsce} to location of player
			apply slowness 500 to last spawned entity for 1000 days
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "{@nazwa}":
		cancel event
		if {czas::%player%} is not set:
			if player have space for {@item.1} and {@item.2} and {@item.3} and {@item.4} and {@item.5}:
				add {@czas.dni}*86400 to {_czas}
				add {@czas.godziny}*3600 to {_czas}
				add {@czas.minuty}*60 to {_czas}
				add {@czas.sekundy} to {_czas}
				set {czas::%player%} to {_czas}
				give player {@item.1}
				give player {@item.2}
				give player {@item.3}
				give player {@item.4}
				give player {@item.5}
				send "&2Otrzymano wyplate!"
		else:
			set {_d} to 0
			set {_g} to 0
			set {_m} to 0
			set {_} to {czas::%player%}
			while {_} >= 86400:
				add 1 to {_d}
				remove 86400 from {_} 
			while {_} >= 3600:
				add 1 to {_g}
				remove 3600 from {_} 
			while {_} >= 60:
				add 1 to {_m}
				remove 60 from {_} 
			send "&bNastepna wyplata za %{_d}% dni, %{_g}% godzin, %{_m}% minut, %{_}% sekund"
every 1 second:
	teleport villager named "{@nazwa}" to {miejsce}
	loop {czas::*}:
		remove 1 from {czas::%loop-index%}
		if {czas::%loop-index%} <= 0:
			clear {czas::%loop-index%}
on damage:
	if victim is a villager:
		if name of victim is "{@nazwa}":
			cancel event
			

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, kaol48s napisał:

powinno dzialać :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość


options:
#villager#

	nazwa: &6Wyplata!
	czas.dni: 2
	czas.godziny: 0
	czas.minuty: 0
	czas.sekundy: 0
	
#itemki#
	
	item.1: 2 golden apple:1
	item.2: air
	item.3: air
	item.4: air
	item.5: air
	
command /villager:
	trigger:
		if player is op:
			spawn villager
			set name of last spawned entity to "{@nazwa}"
			set {miejsce} to location of player
			apply slowness 500 to last spawned entity for 1000 days
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "{@nazwa}":
		cancel event
		if {czas::%player%} is not set:
			if player have space for {@item.1} and {@item.2} and {@item.3} and {@item.4} and {@item.5}:
				add {@czas.dni}*86400 to {_czas}
				add {@czas.godziny}*3600 to {_czas}
				add {@czas.minuty}*60 to {_czas}
				add {@czas.sekundy} to {_czas}
				set {czas::%player%} to {_czas}
				give player {@item.1}
				give player {@item.2}
				give player {@item.3}
				give player {@item.4}
				give player {@item.5}
				send "&2Otrzymano wyplate!"
		else:
			set {_d} to 0
			set {_g} to 0
			set {_m} to 0
			set {_} to {czas::%player%}
			while {_} >= 86400:
				add 1 to {_d}
				remove 86400 from {_} 
			while {_} >= 3600:
				add 1 to {_g}
				remove 3600 from {_} 
			while {_} >= 60:
				add 1 to {_m}
				remove 60 from {_} 
			send "&bNastepna wyplata za %{_d}% dni, %{_g}% godzin, %{_m}% minut, %{_}% sekund"
every 1 second:
	teleport villager named "{@nazwa}" to {miejsce}
	loop {czas::*}:
		remove 1 from {czas::%loop-index%}
		if {czas::%loop-index%} <= 0:
			clear {czas::%loop-index%}
on damage:
	if victim is a villager:
		if name of victim is "{@nazwa}":
			cancel event
			

 

 

Nie działa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...