Bahbros 11 Opublikowano 18 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 Cześć wie ktoś jak zrobić odnawianie się drewna na danym regionie? Z góry dziena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BeLWeR 17 Opublikowano 18 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 Możesz użyć pluginu MRL - MineResetLite. Co chodzi o skrypt to nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bahbros 11 Opublikowano 18 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 Wm ale mi chodzi o skrypt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BeLWeR 17 Opublikowano 18 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 @Bahbros coś w stylu kopalni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bahbros 11 Opublikowano 18 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 Napisałem wyżej oco dokładnie chodzi @PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 18 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 maja 2017 on break: set {_regions::*} to regions at event-block {_regions::*} contain "Nazwa regionu": block is wood:0: set block to air drop 1 wood:0 at event-location set block to wood:0 block is wood:1: set block to air drop 1 wood:1 at event-location set block to wood:1 block is wood:2: set block to air drop 1 wood:2 at event-location set block to wood:2 block is wood:3: set block to air drop 1 wood:3 at event-location set block to wood:3 block is wood:4: set block to air drop 1 wood:4 at event-location set block to wood:4 block is wood:5: set block to air drop 1 wood:5 at event-location set block to wood:5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bahbros 11 Opublikowano 19 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2017 21 godzin temu, PoweredDragon napisał: on break: set {_regions::*} to regions at event-block {_regions::*} contain "Nazwa regionu": block is wood:0: set block to air drop 1 wood:0 at event-location set block to wood:0 block is wood:1: set block to air drop 1 wood:1 at event-location set block to wood:1 block is wood:2: set block to air drop 1 wood:2 at event-location set block to wood:2 block is wood:3: set block to air drop 1 wood:3 at event-location set block to wood:3 block is wood:4: set block to air drop 1 wood:4 at event-location set block to wood:4 block is wood:5: set block to air drop 1 wood:5 at event-location set block to wood:5 Nie działa a błędów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2017 A nazwę regionu w skrypcie zmieniłeś na tę, o którą ci chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bahbros 11 Opublikowano 19 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2017 (edytowane) 28 minut temu, PoweredDragon napisał: A nazwę regionu w skrypcie zmieniłeś na tę, o którą ci chodziło? Tak wpisałem region z worldedita czy tam worldguard @PoweredDragon Edytowane 19 maja 2017 przez Bahbros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 maja 2017 on break: player is in region "nazwa regionu": block is wood:0: set block to air drop 1 wood:0 at event-location set block to wood:0 block is wood:1: set block to air drop 1 wood:1 at event-location set block to wood:1 block is wood:2: set block to air drop 1 wood:2 at event-location set block to wood:2 block is wood:3: set block to air drop 1 wood:3 at event-location set block to wood:3 block is wood:4: set block to air drop 1 wood:4 at event-location set block to wood:4 block is wood:5: set block to air drop 1 wood:5 at event-location set block to wood:5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bahbros 11 Opublikowano 19 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 maja 2017 Nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 megabeka 184 Opublikowano 21 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2017 Prosze, Chyba w nowszych wersjach WG skript nie działa na wykrywanie cuba ale tylko tak słyszałem, ten sk działa mi na wersji 5.9 WG on break: if player's world is "TwojaNazwaSwiata": if "%region at block%" contains "TwojaNazwaCuba": block is wood or wood:1 or wood:2 or wood:3 or 161:1 or 162: set block to wood inacc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 21 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2017 Nie nie i jeszcze raz nie player is in region "nazwa regionu": gdy wpiszesz on region entry: send "%region%" wywli ci np spawn in world world więc musisz użyć albo: player is in region "spawn in world world": albo if "%regions at player%" contains "spawn": Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 21 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2017 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Bahbros 11
Cześć wie ktoś jak zrobić odnawianie się drewna na danym regionie?
Z góry dziena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi