Skocz do zawartości
  • 0

Odnawianie drewna na regionie


Bahbros

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on break:
  set {_regions::*} to regions at event-block
  {_regions::*} contain "Nazwa regionu": 
    block is wood:0:
      set block to air
      drop 1 wood:0 at event-location
      set block to wood:0
    block is wood:1:
      set block to air
      drop 1 wood:1 at event-location
      set block to wood:1
    block is wood:2:
      set block to air
      drop 1 wood:2 at event-location
      set block to wood:2
    block is wood:3:
      set block to air
      drop 1 wood:3 at event-location
      set block to wood:3
    block is wood:4:
      set block to air
      drop 1 wood:4 at event-location
      set block to wood:4
    block is wood:5:
      set block to air
      drop 1 wood:5 at event-location
      set block to wood:5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, PoweredDragon napisał:

on break:
  set {_regions::*} to regions at event-block
  {_regions::*} contain "Nazwa regionu": 
    block is wood:0:
      set block to air
      drop 1 wood:0 at event-location
      set block to wood:0
    block is wood:1:
      set block to air
      drop 1 wood:1 at event-location
      set block to wood:1
    block is wood:2:
      set block to air
      drop 1 wood:2 at event-location
      set block to wood:2
    block is wood:3:
      set block to air
      drop 1 wood:3 at event-location
      set block to wood:3
    block is wood:4:
      set block to air
      drop 1 wood:4 at event-location
      set block to wood:4
    block is wood:5:
      set block to air
      drop 1 wood:5 at event-location
      set block to wood:5

 

Nie działa a błędów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break:
  player is in region "nazwa regionu":
    block is wood:0:
      set block to air
      drop 1 wood:0 at event-location
      set block to wood:0
    block is wood:1:
      set block to air
      drop 1 wood:1 at event-location
      set block to wood:1
    block is wood:2:
      set block to air
      drop 1 wood:2 at event-location
      set block to wood:2
    block is wood:3:
      set block to air
      drop 1 wood:3 at event-location
      set block to wood:3
    block is wood:4:
      set block to air
      drop 1 wood:4 at event-location
      set block to wood:4
    block is wood:5:
      set block to air
      drop 1 wood:5 at event-location
      set block to wood:5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prosze, Chyba w nowszych wersjach WG skript nie działa na wykrywanie cuba ale tylko tak słyszałem, ten sk działa mi na wersji 5.9 WG
 

on break:
	if player's world is "TwojaNazwaSwiata":
		if "%region at block%" contains "TwojaNazwaCuba":
			block is wood or wood:1 or wood:2 or wood:3 or 161:1 or 162:
				set block to wood

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie nie i jeszcze raz nie :/

 

player is in region "nazwa regionu":

gdy wpiszesz

on region entry:

    send "%region%"

wywli ci np 

spawn in world world

więc musisz użyć albo:

player is in region "spawn in world world":

albo

if "%regions at player%" contains "spawn":

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...