Skocz do zawartości
  • 0

awansowanie


sworip

Pytanie

Witam chciał bym się dowiedzieć co muszę zrobić by po zabiciu danej ilości mobów dostawał "awans" i musiał zabić inną liczbę mobów niż wcześniej.

Przykład:

- Nie mam awansu (jestem nowym graczem) zabiłem 20 mobów dostaje awans

- Mam jeden awans muszę tym razem zabić 50 mobów do kolejnego awansu

 

Pomoże ktoś? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeśli zapisujesz gdzieś te zabicia mobów to:

every 5 second:
	loop all players:
    		if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "10":
        		send "Fajny awans" to loop-player
        	if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "50":
        		send "Super awans!" to loop-player

czy coś w tym stylu (chyba). Mam nadzieję, że oto Ci chodziło skoro to nie jest w Zleceniach ;)

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Jahek napisał:

Jeśli zapisujesz gdzieś te zabicia mobów to:


every 5 second:
	loop all players:
    		if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "10":
        		send "Fajny awans" to loop-player
        	if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "50":
        		send "Super awans!" to loop-player

czy coś w tym stylu (chyba). Mam nadzieję, że oto Ci chodziło skoro to nie jest w Zleceniach ;)

mam taki kod ale nie działa (wiem że jest długi ale zmienna na cyfrach mi nie działała :/ ) kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, sworip napisał:

mam taki kod ale nie działa (wiem że jest długi ale zmienna na cyfrach mi nie działała :/ ) kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Są jakieś błędy? Co dokładniej nie działa?

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

41679151.jpg

możliwe, że to przez tą linijkę. Dodaj jeszcze jak jest send "&6Awansowales na &2fajna ranga" aby było: send "&6Awansowales na &2fajna ranga" to attacker.

Dodaj też przy:

on first join:
	set {nowicjusz.%player%} to true
	set {zabitemoby.%player%} to 0

na

on join:
    if {nowicjusz.%player%} is not set:
	    set {nowicjusz.%player%} to true
	    set {zabitemoby.%player%} to 0

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Jahek napisał:

To co tam zaznaczyłem to: attacker is player, if victim co czegoś służy?

no bez tego po zabijaniu mobów nie będzie działać ale jak chcesz to możesz to poprawić byle działało tak samo :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrejzolekPRO napisał:

Przy evencie on death daj:


on death of player:

I potem już nie sprawdzaj czy victim jest playerem.

tyle się już namęczyłem przy tabowaniu, odpuść xd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...