sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Witam chciał bym się dowiedzieć co muszę zrobić by po zabiciu danej ilości mobów dostawał "awans" i musiał zabić inną liczbę mobów niż wcześniej. Przykład: - Nie mam awansu (jestem nowym graczem) zabiłem 20 mobów dostaje awans - Mam jeden awans muszę tym razem zabić 50 mobów do kolejnego awansu Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) Jeśli zapisujesz gdzieś te zabicia mobów to: every 5 second: loop all players: if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "10": send "Fajny awans" to loop-player if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "50": send "Super awans!" to loop-player czy coś w tym stylu (chyba). Mam nadzieję, że oto Ci chodziło skoro to nie jest w Zleceniach Edytowane 17 maja 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 1 minutę temu, Jahek napisał: Jeśli zapisujesz gdzieś te zabicia mobów to: every 5 second: loop all players: if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "10": send "Fajny awans" to loop-player if {zmienna::z::mobamy::%loop-player%} is "50": send "Super awans!" to loop-player czy coś w tym stylu (chyba). Mam nadzieję, że oto Ci chodziło skoro to nie jest w Zleceniach mam taki kod ale nie działa (wiem że jest długi ale zmienna na cyfrach mi nie działała ) kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) 2 minuty temu, sworip napisał: mam taki kod ale nie działa (wiem że jest długi ale zmienna na cyfrach mi nie działała ) kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Są jakieś błędy? Co dokładniej nie działa? Edytowane 17 maja 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Teraz, Jahek napisał: Są jakieś błędy? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 1 minutę temu, Jahek napisał: Są jakieś błędy? tylko tam jeszcze przed chwilą coś uciąłem z kodu ale i tak mi nie działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) możliwe, że to przez tą linijkę. Dodaj jeszcze jak jest send "&6Awansowales na &2fajna ranga" aby było: send "&6Awansowales na &2fajna ranga" to attacker. Dodaj też przy: on first join: set {nowicjusz.%player%} to true set {zabitemoby.%player%} to 0 na on join: if {nowicjusz.%player%} is not set: set {nowicjusz.%player%} to true set {zabitemoby.%player%} to 0 Edytowane 17 maja 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 2 minuty temu, Jahek napisał: możliwe, że to przez tą linijkę. Dodaj jeszcze jak jest send "&6Awansowales na &2fajna ranga" aby było: send "&6Awansowales na &2fajna ranga" to attacker. czk bo nie rozumiem xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 3 minuty temu, sworip napisał: czk bo nie rozumiem xd To co tam zaznaczyłem to: attacker is player, if victim co czegoś służy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Teraz, Jahek napisał: To co tam zaznaczyłem to: attacker is player, if victim co czegoś służy? no bez tego po zabijaniu mobów nie będzie działać ale jak chcesz to możesz to poprawić byle działało tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 12 minut temu, sworip napisał: no bez tego po zabijaniu mobów nie będzie działać ale jak chcesz to możesz to poprawić byle działało tak samo Przy evencie on death daj: on death of player: I potem już nie sprawdzaj czy victim jest playerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Teraz, KrejzolekPRO napisał: Przy evencie on death daj: on death of player: I potem już nie sprawdzaj czy victim jest playerem. tyle się już namęczyłem przy tabowaniu, odpuść xd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Z tego co wiem victim to przeciwnik a nie atakujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 59 minut temu, Jahek napisał: tyle się już namęczyłem przy tabowaniu, odpuść xd. W n++, wystarczy użyć funkcji "zamień" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 @Jahek w dalszym ciągu nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 W konsoli po wywołaniu eventu są błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Teraz, Jahek napisał: W konsoli po wywołaniu eventu są błędy? nie zero errorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 Teraz, sworip napisał: nie zero errorów w takim przypadku skrypt ma raka. Osobiście nie mam czasu na dalszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 17 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) 3 minuty temu, Jahek napisał: w takim przypadku skrypt ma raka. Osobiście nie mam czasu na dalszą pomoc. ok rozumiem xd Edytowane 17 maja 2017 przez sworip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) Edytowane 17 maja 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sworip 50
Witam chciał bym się dowiedzieć co muszę zrobić by po zabiciu danej ilości mobów dostawał "awans" i musiał zabić inną liczbę mobów niż wcześniej.
Przykład:
- Nie mam awansu (jestem nowym graczem) zabiłem 20 mobów dostaje awans
- Mam jeden awans muszę tym razem zabić 50 mobów do kolejnego awansu
Pomoże ktoś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi