xTea_199 4 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 Doda ktoś szansę 10% do tego kodu? @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } } Za poprawną odpowiedź daję 10 like Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 (edytowane) @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Random Random = new Random(); if ( Random.nextInt(10) == 1 ){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } } } Powinno działać Edytowane 8 maja 2017 przez bopke xTea_199 i Bahbros 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 337 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 (edytowane) @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ Random random = new Random(); int szansa = 1 + random.nextInt(100); if(szansa <= 10){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } } Edytowane 8 maja 2017 przez Shooterowy xTea_199 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 8 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 hahjah macie + sprawdzę czy działa no Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! pamiętam jak pisałeś skrypty a teraz ;)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 8 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 ej da się jeszcze zrobić że jeżeli ma się fortune 0 to dropi 1 item fortune 1 to dropi 2 itemy fortune 2 to dropi 3 itemy fortune 3 to dropi 4 itemy @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ Random Random = new Random(); if ( Random.nextInt(10) == 1 ){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GotoFinal 195 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 nie róbcie instancji klasy Random bezpośrednio w kodzie metody, zróbcie to globalnie, np nad metodą: private final Random random = new Random(); lub przynajmniej używajcie w metodzie: Random current = ThreadLocalRandom.current(); Shooterowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 337 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 (edytowane) private final Random random = new Random(); @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ ItemStack tool = player.getInventory().getItemInMainHand(); //ItemStack tool = player.getItemInHand(); - Użyj tego, jeżeli masz serwer na wersję MC bez drugiej ręki. if(tool == null || tool.getType().equals(Material.AIR)) return; if(random.nextInt(10) == 1) player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, tool.getEnchantmentLevel(Enchantment.LOOT_BONUS_BLOCKS)+1)); } } } Edytowane 8 maja 2017 przez Shooterowy xTea_199 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xTea_199 4 Opublikowano 9 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 maja 2017 temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xTea_199 4
Doda ktoś szansę 10% do tego kodu?
@EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } }
Za poprawną odpowiedź daję 10 like
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi