Skocz do zawartości
  • 0

Chance


xTea_199
 Udostępnij

Pytanie

Doda ktoś szansę 10% do tego kodu?

 

	@EventHandler
	public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){
		Player player = event.getPlayer();
		Block block = event.getBlock();
		if(block.getType().equals(Material.STONE)){
			if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){
				player.getInventory().addItem(aw2);
	
				}
				
			}
		}
	}

Za poprawną odpowiedź daję 10 like ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
	@EventHandler
	public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){
		Random Random = new Random();
		if ( Random.nextInt(10) == 1 ){
			Player player = event.getPlayer();
			Block block = event.getBlock();
			if(block.getType().equals(Material.STONE)){
				if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){
					player.getInventory().addItem(aw2);
	
					}
				
				}
			}
    }
	}

Powinno działać :)

Edytowane przez bopke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
	@EventHandler
	public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){
		Player player = event.getPlayer();
		Block block = event.getBlock();
		if(block.getType().equals(Material.STONE)){
			if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){
				Random random = new Random();
				int szansa = 1 + random.nextInt(100);
				if(szansa <= 10){
					player.getInventory().addItem(aw2);
				}
			}
		}
	}

 

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ej da się jeszcze zrobić że jeżeli ma się 

fortune 0 to dropi 1 item

fortune 1 to dropi 2 itemy

fortune 2 to dropi 3 itemy

fortune 3 to dropi 4 itemy

 

@EventHandler
	public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){
		Player player = event.getPlayer();
		Block block = event.getBlock();
		if(block.getType().equals(Material.STONE)){
			if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){
				Random Random = new Random();
				if ( Random.nextInt(10) == 1 ){
					player.getInventory().addItem(aw2);
				}
			}
		}
	}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
	private final Random random = new Random();
	@EventHandler
	public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){
		Player player = event.getPlayer();
		Block block = event.getBlock();
		if(block.getType().equals(Material.STONE)){
			if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){
				ItemStack tool = player.getInventory().getItemInMainHand();
				//ItemStack tool = player.getItemInHand(); - Użyj tego, jeżeli masz serwer na wersję MC bez drugiej ręki.
				if(tool == null || tool.getType().equals(Material.AIR)) return;
				if(random.nextInt(10) == 1) player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, tool.getEnchantmentLevel(Enchantment.LOOT_BONUS_BLOCKS)+1));
			}
		}
	}

 

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...