Wie ktos jak zrobic aby gracze nie mogli przesuwac mobow?
mam cos takiego:
on rightclick on sheep:
if player is holding blaze rod:
set the name of clicked entity to "&6&lKLASA | SKOCZEK"
apply slowness 50 to the clicked entity for 500000000000000000000000000000000000000000000000 seconds
ale gracze moga ta owce wtedy przesuwac.
macie jakis pomysl?
moze add clicked entity to {owce::*}
i potem on any movement? ale jak zdefiniowac moba w evencie on any movement?
Pytanie
Tenten 0
Wie ktos jak zrobic aby gracze nie mogli przesuwac mobow?
mam cos takiego:
on rightclick on sheep:
if player is holding blaze rod:
set the name of clicked entity to "&6&lKLASA | SKOCZEK"
apply slowness 50 to the clicked entity for 500000000000000000000000000000000000000000000000 seconds
ale gracze moga ta owce wtedy przesuwac.
macie jakis pomysl?
moze add clicked entity to {owce::*}
i potem on any movement? ale jak zdefiniowac moba w evencie on any movement?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi