warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Ja w zwykłym skrypcie robię to tak: loop all items in the player's inventory: add loop-item to {itemki.%player%::*} remove loop-item from the player Oddawanie: loop {itemki.%player%::*}: add loop-value to the player clear {itemki.%player%::*}@Zacytowałem tutaj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ale ten kod mi nie działa ;/ i niewiem co zrobić.. znaczy itemki zabiera ale nie oddaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sopher 418 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 A próbowałeś tak?loop all items in {itemki.%player%::*}: add loop-item to the player clear {itemki.%player%::*}Miałem kiedyś podobny problem z lokalizacją bloku.//Kolejnym razem umieszczaj kod skryptu w znacznikach code. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 tak samo nie oddaje a mam jeszcze pytanko te {itemki.%player%::*} to musze dodać do variables czy gdzieś? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sopher 418 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Nie, nie musisz. Pokaż cały kod, którym wywołujesz te efekty - zapisywanie i przywracanie ekwipunku.Podeślij także część kodu dotyczącego zmiennej {itemki.%player%::*} z pliku variables.csv (plik, w którym masz zapisywane zmienne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 17 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2014 A po zapisie itemków zobacz co znajduje się na twojej liście za pomocą :command /test: trigger: send "%{itemki.%player%::*}%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 17 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2014 Normalnie zapisuje mi itemki ale ich nie oddaje ;/ @edit wydaje mi się że to też dlatego że zapisuje air czyli powietrze.. a jak może mi to dodać do eq ? ;/ błędu niema ale itów nie dodaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooka 52 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 spróbuj tak przy oddawaniuadd loop-value parsed as item to the player lub bez the to player normalnie pełno takich dziwnych błędów w skripcie... najgorsze to jest gdy pisze się duży skrypt .... A jeśli masz skript plusa mowa tu o tym 1.4.2 Zapisywanie przedmiotów:set {przedmiotygracza.%name of player%::inv} to player's serialized inventoryset {przedmiotygracza.%name of player%::h} to type of helmet of the playerset {przedmiotygracza.%name of player%::c} to type of chestplate of the playerset {przedmiotygracza.%name of player%::l} to type of leggings of the playerset {przedmiotygracza.%name of player%::b} to type of boots of the playerOddawanie przedmiotówrestore inventory of player to {przedmiotygracza.%name of player%::inv}equip player with {przedmiotygracza.%name of player%::h}equip player with {przedmiotygracza.%name of player%::c}equip player with {przedmiotygracza.%name of player%::l}equip player with {przedmiotygracza.%name of player%::b} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Tez mam ten problem, albo nic nie oddaje, albo tylko pierwszy item @up też nie działa, żadnego błędu nie ma ale itów też nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
warpath124 8
Ja w zwykłym skrypcie robię to tak:
loop all items in the player's inventory:
add loop-item to {itemki.%player%::*}
remove loop-item from the player
Oddawanie:
loop {itemki.%player%::*}:
add loop-value to the player
clear {itemki.%player%::*}
ale ten kod mi nie działa ;/ i niewiem co zrobić.. znaczy itemki zabiera ale nie oddaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi