IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 Witam napisze ktos skript na /dmg , czyli otwiera sie GUI ktore pozwala kupic za hajs dodatkowy DMG itp wtedy miecz bedzie wiecej bil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6100" to close then run "dmg %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6500" to close then run "dmg %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &61000" to close then run "dmg %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &62500" to close then run "dmg %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &65000" to close then run "dmg %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &610000" to close then run "dmg %player% 100" command /dmg <offline-player> <number>: trigger: set {_p} to offline-player-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: {_p}'s balance > {_n}*100: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*100 from else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} Wartości maks obr., obrażeń i cen w sklepie sobie ustawisz, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 2 bledy linia 9 i linia 11 ::/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 command /dmg <offline-player> <number>: zamień na command /dmg <offlineplayer> <number>: a w 9 linijce usuń 1 spację między diamond i sword Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 w linijce 11 dalej jest blad i dorob ze jak kupujesz np DMG 10+ to pisze ci &aDziekuje za zakup DMG 10+ Łączę //Michma1707 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6100" to close then run "dmg %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6500" to close then run "dmg %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &61000" to close then run "dmg %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &62500" to close then run "dmg %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &65000" to close then run "dmg %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &610000" to close then run "dmg %player% 100" command /dmg <offline player> <number>: trigger: set {_p} to offline player-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: {_p}'s balance > {_n}*100: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*100 from {_n} > 10: send "&aDziekujemy za zakup DMG 10+" else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 ej xD dalej w 11 linijce jest blad ::/ i zrob tak ze nie tylko jak kupisz DMG 10+ ale pisze do kazdego ;d ale najpierw napraw 11 linijke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 options: cena: 100 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6{@cena}" to close then run "dmgadd %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6%5*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &6%10*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &6%25*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &6%50*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &6%100*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 100" command /dmgadd <offlineplayer> <number>: trigger: set {_p} to offlineplayer-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: set {_b} to balance of {_p} {_b} > {_n}*{@cena}: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*100 from balance of {_p} {_n} > 10: send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} Powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 ej 0 bledow ale nwm czy dodaje DMG bo jak klikam np na miecz to nic nie pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 remove {_n}*100 from balance of {_p} {_n} > 10: send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" zamień na remove {_n}*100 from balance of {_p} send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" to {_p} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 jeszcze 0 bledow ale ten dmg nwm czemu nie dziala kupuje ten najlepszy i bije mieczem na innym koncie i bije tyle samo co diax miecz a kupilem 100+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 on first join: set {dmg::%player%} to 0 options: cena: 100 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6{@cena}" to close then run "dmgadd %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6%5*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &6%10*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &6%25*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &6%50*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &6%100*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 100" command /dmgadd <offlineplayer> <number>: trigger: set {_p} to offlineplayer-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: set {_b} to balance of {_p} {_b} > {_n}*{@cena}: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*100 from balance of {_p} {_n} > 10: send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} on damage: attacker is player: set damage to damage+{dmg::%attacker%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 20 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2017 Ej dziala ale jak kupie /dmg np 100+ to potem jak kupie 10+ to dalej jest ten 100+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 20 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2017 options: cena: 100 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6{@cena}" to close then run "dmgadd %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6%5*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &6%10*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &6%25*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &6%50*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &6%100*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 100" command /dmgadd <offlineplayer> <number>: trigger: set {_p} to offlineplayer-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: set {_b} to balance of {_p} {_b} > {_n}*{@cena}: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*100 from balance of {_p} send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} on damage: attacker is player: set damage to damage+{dmg::%attacker%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 Ej dorob jeszcze tak zeby caly serwer widzial ze ten gracz kupil takie i takie DMG &a%player% ZAKUPIL DMG NP 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" Pod tą liniją z tym samym wyrównaniem dodaj broadcast "&a%player% zakupił DMG %{_n}%+!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 Ej bo dalej jest to ze jak kupisz 100+ a potem jak kupisz np 1+ to dalej jest to 100+ i zabija na hita wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 Teraz, IprOseK napisał: Ej bo dalej jest to ze jak kupisz 100+ a potem jak kupisz np 1+ to dalej jest to 100+ i zabija na hita wszystkich Jeżeli ktoś kupił 100, to po co ma kupować 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 No bo zeby nie bylo ze ma caly czas to sile 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 options: cena: 100 command /dmg: trigger: open chest with 1 row named "&6Bonusowe Obrazenia" to player format slot 2 of player with stick named "&eDMG +1" with lore "&eKoszt: &6{@cena}" to close then run "dmgadd %player% 1" format slot 3 of player with wooden sword named "&eDMG +5" with lore "&eKoszt: &6%5*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 5" format slot 4 of player with stone sword named "&eDMG +10" with lore "&eKoszt: &6%10*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 10" format slot 5 of player with gold sword named "&eDMG +25" with lore "&eKoszt: &6%25*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 25" format slot 6 of player with iron sword named "&eDMG +50" with lore "&eKoszt: &6%50*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 50" format slot 7 of player with diamond sword named "&eDMG +100" with lore "&eKoszt: &6%100*{@cena}%" to close then run "dmgadd %player% 100" command /dmgadd <offlineplayer> <number>: trigger: set {_p} to offlineplayer-arg set {_n} to number-arg player or console has permission "dmg.add": set {_b} to balance of {_p} {dmg::%{_p}%}+{_n} < 1000: {_b} > {_n}*{@cena}: add {_n} to {dmg::%{_p}%} remove {_n}*{@cena} from balance of {_p} send "&aDziekujemy za zakup DMG %{_n}%+" to {_p} broadcast "&a%{_p}% zakupil DMG %{_n}%+!" else: send "&cNie masz funduszy!" to {_p} else: send "&cOsiagnieto maksymalne obrazenia!" to {_p} on damage: attacker is player: set damage to damage+{dmg::%attacker%} on join: {dmg::%player%} is not set: set {dmg::%player%} to 0 stop Powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 21 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2017 Dalej jest jak kupisz DMG 100 to caly czas potem jest ten 100 ::/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
IprOseK 10
Witam napisze ktos skript na /dmg , czyli otwiera sie GUI ktore pozwala kupic za hajs dodatkowy DMG itp wtedy miecz bedzie wiecej bil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi