IprOseK 10 Opublikowano 18 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2017 Witam napisze ktos skript na klasy w GUI wojownik i lucznik . Tez zeby te klasy mialy levele tak gdzies do 10 . Awans dostaja co 10 zabic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 18 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2017 command /klasa [<text>]: trigger: if arg-1 is not set: open chest with 3 rows named "KLASY" to player wait 2 tick loop 3*9 times: format slot loop-number -1 of player with light gray glass named " " to be unstealable format slot 11 of player with 1 of bow named "&2Lucznik" to close then run [execute player command "klasa lucznik"] format slot 15 of player with 1 of diamond axe named "&2Wojownik" to close then run [execute player command "klasa wojownik"] if arg-1 is "lucznik": set {klasa::%player%} to "lucznik" if {klasa::kile::%player%} is not 0: set {klasa::kile::%player%} to 0 if {klasa::lvl::%player%} is not 0: set {lvl::kile::%player%} to 0 send "&2&lZostales lucznikiem!" restore inventory of player from {eq.lucznik} if arg-1 is "wojownik": if {klasa::kile::%player%} is not set: set {klasa::kile::%player%} to 0 if {klasa::lvl::%player%} is not set: set {klasa::lvl::%player%} to 0 set {klasa::%player%} to "wojownik" send "&2&lZostales wojownikiem!" restore inventory of player from {eq.wojownik} command /ustaweq [<text>]: trigger: if arg-1 is "wojownik": set {eq.wojownik} to serialized inventory of player send "&2&lZapisano eq dla wojownika" stop if arg-1 is "lucznik": set {eq.lucznik} to serialized inventory of player send "&2&lZapisano eq dla lucznika" stop send "&4Blad:&8/ustaweq [wojownik/lucznik]" on chat: cancel event if {klasa::%player%} is "wojownik": broadcast "&6[Wojownik[%{klasa::lvl::%player%}%]] %player%&l: &7%message%" stop if {klasa::%player%} is "lucznik": broadcast "&2[Lucznik[%{klasa::lvl::%player%}%]] %player%&l: &7%message%" stop broadcast "&8[Gracz] %player%&l: &7%message%" on death: if {klasa::%attacker%} is set: add 1 to {klasa::kile::%attacker%} if {klasa::kile::%attacker%} >= 10: add 1 to {klasa::lvl::%attacker%} masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IprOseK 10 Opublikowano 18 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2017 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kurotsuwa 149 Opublikowano 18 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 kwietnia 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
IprOseK 10
Witam napisze ktos skript na klasy w GUI wojownik i lucznik . Tez zeby te klasy mialy levele tak gdzies do 10 . Awans dostaja co 10 zabic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi