Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Witam mam pytanie wie ktoś jak dorobić do tego skryptu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! options: y: 1 every 0.1 second: loop all players: if loop-player's y-coordinate is smaller than 60: teleport loop-player to {spawn} command /spawnset: trigger: if player has permission "sk.set": set {spawn} to location of player aby działał on tylko na świecie parkour? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Ale co dorobić do tego skryptu? Twoje pytanie nie ma sensu... Polski Gaming 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 (edytowane) No chcę aby tepało graczy na świecie parkour na spawna w świecie parkour gdy będą spadać w otchłań Edytowane 17 kwietnia 2017 przez Polski Gaming Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 To trzeba było to napisać, bo z twojego pierwszego posta nie wynika nic związanego z tepaniem na spawna graczy ze świata parkour, którzy spadają w otchłań... every 0.5 second: loop all players: loop-player is in world "parkour": if loop-player's y-coordinate is smaller than 1: teleport loop-player to {spawn} command /spawnset: trigger: if player has permission "sk.set": set {spawn} to location of player Polski Gaming 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon a można jakoś zrobić żeby wykrywało kto na jakim świecie jest? Chcę aby nie tepało graczy ze świata world do świata parkour jeśli zginą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Przecież jest tepanie ludzi tylko ze świata parkour w tym skrypcie... To w końcu mają być teleportowani po śmierci czy jak spadają? Bo to dwie różne sprawy i mamy tu konflikt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Jak spadną w świecie Parkour to żeby tepało ich do świata parkour na spawna a jak zginą w świecie World to żeby ich tepało na spawna w świecie World... Po prostu mam 2 mapy na serwerze i nie chcę aby graczy tepało ze świata WORLD do świata Parkour jak zginą w świecie WORLD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 on death: teleport loop-player to spawn point of the world Te dwie linijki rozwiązują sprawę. Ustawiasz spawn standardową komendą (z world guard czy tam essentials; nie ważne skąd) i voila! Polski Gaming 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon wszystko prawie git tylko nie działa to w świecie Parkour że jak spadnie się poniżej Y: 20 poziomu to nie tepa na spawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 ... Denerwujący jesteś. To ma w końcu teleportować PO ŚMIERCI czy PO SPADKU PONIŻEJ 20 POZIOMU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 (edytowane) kur mam na serwerze 2 światy (1: World, 2: Parkour!) teraz mam problem tylko z tym światem Parkour że jak spadnie się to nie tepa na spawna w świecie Parkour (Znaczy tepa ale to jak się zginie, a ja nie chcę żeby gracze gineli w świecie Parkour tylko żeby tepało ich na spawna jak wpadną w otchlan) Problem ze światem World już jest rozwiązany! Edytowane 17 kwietnia 2017 przez Polski Gaming Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 No. Chodziło mi o to, co jest w nawiasie. every 0.5 second: loop all players: loop-player is in world "parkour": if loop-player's y-coordinate is smaller than 20: teleport loop-player to spawn point of the world Polski Gaming 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon nie działa ten skrypt, nie tepa graczy na spawna jak spadna w otchlan ponizej Y:20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Jeśli nie ma błędów, to po prostu zmień nazwę świata "parkour" na tę swoją ("Parkour!"?), bo tego nie zrobiłem ;v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 (edytowane) @PoweredDragon Nadal nie działa Edytowane 17 kwietnia 2017 przez Polski Gaming Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 Jakieś błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon no właśnie niema żadnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 every 0.5 second: loop all players: loop-player is in world "Parkour!": if loop-player's y-coordinate is smaller than 20: teleport loop-player to spawn point of the loop-player's world Ten skrypt na pewno działa, a poprzedni musiał pokazywać błędy w konsoli (bo u mnie pokazał) Polski Gaming 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon ok a jak zrobić jeszcze żeby nie traciło się HP jak tepnie się na spawna? Bo w trakcie tepania się na spawn to traci się HP 2. Jak zrobić komendę /parkour żeby tepała na dane kordy lub żeby wykonywała komendę /mvtp parkour? I to tyle by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 every 0.5 second: loop all players: loop-player is in world "Parkour!": if loop-player's y-coordinate is smaller than 20: set {falling::%player%} to true teleport loop-player to spawn point of the loop-player's world on damage: damage cause is fall: {falling::%player%} is true: cancel event set {falling::%player%} to false command /parkour <numbers>: trigger: set {_s::*} to numbers-arg size of {_s::*} is not 3: send "&cNieprawidlowa lokalizacja!" stop teleport player to "%{_s::*}%" parsed as location Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Polski Gaming 7 Opublikowano 17 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 kwietnia 2017 @PoweredDragon okej a jak ustawić gdzie ma teleportować? bo wpisuje /parkour i wyskakuje mi /parkour <numbers> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Polski Gaming 7
Witam mam pytanie wie ktoś jak dorobić do tego skryptu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
35 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi