Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na resp [Ważne szybko!]


Polski Gaming
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam pytanie wie ktoś jak dorobić do tego skryptu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

  1. options:
  2.     y: 1
  3. every 0.1 second:
  4.     loop all players:
  5.         if loop-player's y-coordinate is smaller than 60:
  6.             teleport loop-player to {spawn}
  7. command /spawnset:
  8.     trigger:
  9.         if player has permission "sk.set":
  10.             set {spawn} to location of player
 
aby działał on tylko na świecie parkour? 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To trzeba było to napisać, bo z twojego pierwszego posta nie wynika nic związanego z tepaniem na spawna graczy ze świata parkour, którzy spadają w otchłań...

every 0.5 second:
    loop all players:
        loop-player is in world "parkour":
            if loop-player's y-coordinate is smaller than 1:
                teleport loop-player to {spawn}

command /spawnset:
    trigger:
        if player has permission "sk.set":
            set {spawn} to location of player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak spadną w świecie Parkour to żeby tepało ich do świata parkour na spawna a jak zginą w świecie World to żeby ich tepało na spawna w świecie World...

Po prostu mam 2 mapy na serwerze i nie chcę aby graczy tepało ze świata WORLD do świata Parkour jak zginą w świecie WORLD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

kur mam na serwerze 2 światy (1: World, 2: Parkour!) teraz mam problem tylko z tym światem Parkour że jak spadnie się to nie tepa na spawna w świecie Parkour (Znaczy tepa ale to jak się zginie, a ja nie chcę żeby gracze gineli w świecie Parkour tylko żeby tepało ich na spawna jak wpadną w otchlan)

 

Problem ze światem World już jest rozwiązany!

Edytowane przez Polski Gaming
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No. Chodziło mi o to, co jest w nawiasie.

every 0.5 second:
    loop all players:
        loop-player is in world "parkour":
            if loop-player's y-coordinate is smaller than 20:
                teleport loop-player to spawn point of the world

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 0.5 second:
    loop all players:
        loop-player is in world "Parkour!":
            if loop-player's y-coordinate is smaller than 20:
                teleport loop-player to spawn point of the loop-player's world

Ten skrypt na pewno działa, a poprzedni musiał pokazywać błędy w konsoli (bo u mnie pokazał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon ok a jak zrobić jeszcze żeby nie traciło się HP jak tepnie się na spawna? Bo w trakcie tepania się na spawn to traci się HP

2. Jak zrobić komendę /parkour żeby tepała na dane kordy lub żeby wykonywała komendę /mvtp parkour? 

I to tyle by było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 0.5 second:
    loop all players:
        loop-player is in world "Parkour!":
            if loop-player's y-coordinate is smaller than 20:
                set {falling::%player%} to true
                teleport loop-player to spawn point of the loop-player's world



on damage:
  damage cause is fall:
    {falling::%player%} is true:
      cancel event
      set {falling::%player%} to false



command /parkour <numbers>:
  trigger:
    set {_s::*} to numbers-arg
    size of {_s::*} is not 3:
      send "&cNieprawidlowa lokalizacja!"
      stop
    teleport player to "%{_s::*}%" parsed as location


    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...