xSzescianPL 1 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 (edytowane) xLogIt Komendy: /xlogit - pomoc /login; /l - logowanie /register; /reg - rejestracja /logout - wylogowywanie Permissie: xlogit.player.register - /register; /reg xlogit.player.login - /login; /l xlogit.player.logout - /logout xlogit.help - /xlogit Wymagania: - Skript - - SkQuery - - WildSkript - DL: v1.0.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v1.0.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! v1.0.0 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Minimalne: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zalecane: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Informacje: - Skrypt używa *Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - - Skrypt jest objęty Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!! - - Skrypt był pisany 2h - - Skrypt ma dużą konfiguracje - - Skrypt był testowany na silnikach: - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - na wersjach od 1.7.2 do 1.8.9 - - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - na wersjach od 1.7.2 do 1.8.9 - - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - na wersjach od 1.7.10 do 1.8.8 - - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - na wersji 1.8.8 - Konfiguracja: *OPTIONS: no.permission: &4Nie masz dostepu do tej komendy. - Wyświetlane gdy gracz nie ma permissi register.usage: &cUzyj: /register [Haslo] [PowtorzHaslo] - Prawidłowe użycie komendy rejestrowania login.usage: &cUzyj: /login [Haslo] - Prawidłowe użycie komendy logowania welcome.register: &2Aby sie zarejestrowac uzyj komendy &6/register [Haslo] [PowtorzHaslo]&2. - Co trzeba zrobić żeby się zarejestrować welcome.login: &2Aby sie zalogowac uzyj komendy &6/login [Haslo]&2. - Co trzeba zrobić żeby się zalogować register.nick.error: &cTwoj nick nie jest zarejestrowany! - Wiadomość przy logowaniu jeżeli gracz niezarejestrowany login.nick.error: &cTwoj nick jest juz zarejestrowany! - Wiadomość przy rejestracji gdy gracz jest już zarejestrowany password.register.error: &cHasla sie nie zgadzaja! - Hasła się nie zgadzają przy rejestracji success.register: &aPomyslnie zarejestrowano! - Pomyślna rejestracja success.login: &aPomyslnie zalogowano! - Pomyślne zalogowanie password.login.error: &cNieprawidlowe haslo! - Złe hasło przy logowaniu help.login: &f/login [Haslo] - Informacja o komendzie dostępna w /xlogit help.register: &f/register [Haslo] [PowtorzHaslo] - Informacja o komendzie dostępna w /xlogit help.tag: &cxLogIt - Nazwa menu /xlogit help.logout: &f/logout - Informacja o komendzie dostępna w /xlogit cant.login: &cJuz sie zalogowales! - Przy próbie logowania po zalogowaniu *VARIABLES: {kick.error.password} = false - czy ma wyrzucać gdy gracz wpisze złe hasło (Tutaj można zmieniać tylko to.) Do dodania: - zmiana hasła - usuwanie konta//Formatowanie ~Myszak Edytowane 27 marca 2017 przez Myszak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_AvaX_ 294 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 BRAWO! Zrobiles hasla widoczne dla administracji Po co YAML przy rejestracji skoro przy logowaniu go nie czytasz? Brak jakichkolwiek zabezpieczeń itd. 2/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSzescianPL 1 Opublikowano 27 marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 (edytowane) Teraz, Quaczi napisał: BRAWO! Zrobiles hasla widoczne dla administracji Po co YAML przy rejestracji skoro przy logowaniu go nie czytasz? Brak jakichkolwiek zabezpieczeń itd. 2/10 A to źle że widoczne dla administracji? YAML po to żeby było UUID gracza I po to żeby IP było widać. Jakich ty chcesz zabezpieczeń? Edytowane 27 marca 2017 przez xSzescianPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_AvaX_ 294 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 TAK!!!! Teraz admini mogą oszukiwac graczy,możesz być z siebie dumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSzescianPL 1 Opublikowano 27 marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 (edytowane) Jak to admini oszukiwać graczy? Co masz na myśli? Edytowane 27 marca 2017 przez xSzescianPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_AvaX_ 294 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 Masz hasło gracza, wchodzisz na jego nicku na inny serwer logujesz sie. tadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_AvaX_ 294 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 Teraz, xSzescianPL napisał: Te wytłumaczenie to nie jest dno. W następnej wersji postaram się poprawić Spoiler - Skrypt jest objęty Copiright'em! - - Skrypt był pisany 2h - - Skrypt ma dużą konfiguracje - To juz jest dno Popraw zanim opublikujesz następnym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impression 139 Opublikowano 27 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2017 (edytowane) Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. skrypt łamie prawo. Edytowane 27 marca 2017 przez Myszak _AvaX_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi