Skocz do zawartości
  • 0

Przypisane Zmienne


Raitone

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeśli dobrze rozumiem, to możesz użyć listy(wygodniej)

add player to {gracze::*}

Ale jak ma być dokładnie tak jak w pytaniu, to wstaw gdzieś to

on join:    add player to {gracze::*}on quit:    remove player from {gracze::*}# event    loop {gracze::*}:        set {zm.%loop-number%} to loop-value

Tylko nie wiem jaki to ma sens(pewnie nie zrozumiałem pytania), bo to działałoby dokładnie tak samo jak zwyczajna lista.(np. {gracze::1} = jakiś gracz, {zm.1} = ten sam gracz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...